Hei! No siis olin poikaystäväni kanssa pikaisesti päätynyt sellaisiin puuhiin. Ja meidän eka kerta oli. Kesti vain pari minuuttia alle 3, sen jälkeen menimme tarkistamaan ettei kortsu olisi mennyt rikki. Ei ollut mutta sen jälkeen jätkäni nesteet lensivät hänen käsilleen siis ei sellai kunnolla mut kuitenkin vähän. Hänellä ei ole kynsiä yhtään mutta pakotin hänet pesemään kädet kunnolla! Ja saippualla. Sen jälkeen jatkoimmekin vitun moisella sormipelillä ja mua nyt pelottaa että mitä jos sen mällit on jääny sen sormiin ja oon kohta raskaana? Voiko olla mahdollista haluisin vastauksia kiitos!!!!
Mua pelottaa
6
5041
Vastaukset
- Anonyymi
Olet varmasti nyt tiineenä. Mitäs läksit
- Anonyymi
Tietysti on mahdollista, jopa todennäköistä koska sperma on kuin tapettiliisteriä. Se ei vedellä ja saippualla hätäisesti pestynä irtoa sormista. Lopputuloksen kannalta on ihan sama meneekö sitä pilluun kalun vai sormien tai minkä tahansa välikappaleen avulla. Eli jos oli sopiva aika kuukaudesta niin masu pyöristyy iloisesti!
Olisit pyytänyt minut puikkoihin niin taitavana astujana olisin tyydyttänyt sinut perin pohjin ja olisin osannut myös pitää siittiöt kurissa. - Anonyymi
Häviävän pieni mahdollisuus on olemassa, mutta se on todellakin aivan äärettömän pieni. Apteekista saa "jälkiehkäisypillereitä"jos epäilyttää niin ei tarvitse huolehtia.
- Anonyymi
EI NE ENÄÄÄ AUTA OLEN PAKSUNA :(((
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI NE ENÄÄÄ AUTA OLEN PAKSUNA :(((
Jessus sentään taas näitä diipadaapa liibalaaba aloituksia ei voi kun nauraa 😂 🤣
- Anonyymi
Paksuna olet, onneksi olkoon, tyhmydestä rankaistaan, hitto mitä ääliöitä, provo on taitolaji, harjoittele vielä .
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.676010- 1315333
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4473226Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021629Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3691229- 301059
- 671031
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869