Voiko ihminen voittaa gorillan ?

Anonyymi

Putin voitti tiikerin paljain käsin. Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita?
Itse uskoisin pystyväni tähän, harrastanut painia jo 34 vuotta ja melkein 15 vuotta nyrkkeilyä niin en usko että gorillasta olisi kovaa vastusta minulle.

7

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mahtava aloitus. Piti oikein tsekata oisko teoriassa mahiksia.
      Täyskasvuinen gorilla on 160-180 cm pitkä ja voi painaa 70-180 kiloa.
      Onko sillä pitkät kynnet ?
      Jos se saa niillä otteen, saatat olla mennyttä miestä,
      mutta jos ehdit täräyttää siltä palleasta ilmat pihalle,
      saatat voittaa ?
      Nyrkkeilytaidoistasi on hyötyä.
      Googlasin kuvan yhdestä gorillasta saadakseni kuvan kuvitellusta
      vastustajastasi
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2011012713081210

• Anonyymi

Aika rajun kokoinen. Apinoi ihmistä.
        Sitten aloittaja: ajattelitko ottaa matsin poika- vai tyttögorillan kanssa, nimittäin tyttögorilla voi alkaa hihittämään.
        Beng

• Anonyymi

220 kiloa. Huhhuh. En yrittäis matsia.

• Anonyymi

Sodan jälkeisinä vuosina kiersi pestuumarkkinoilla mies karhun kanssa, jolloin oli mahdollisuus painia karhun kanssa.
      Kyseessä ei ollut aivan täysikasvuinen, mutta sikäli haasteellinen, jos karhu sattui jäämään alakynteen, se tahtoi hurjistua.
      Silloin piti rauhoitella hunajalla.

• Anonyymi

Vanhoja sirkuskarhuja näkee talutettavan turistipaikoissa.
        Mikähän on suurin eläin jonka kanssa taisteltuaan ihminen on jäänyt henkiin ?

• Anonyymi

Gorillan sääntöjen tuntemus saattaa olla puutteellista.
      Luonnon elukkana saattaisi käyttää hampaitaankin.

Ainoa ihminen johon tuossa aloituksen mielessä luotan on naapurimme Venäjän presidentti Putin. Putin pistäisi judolla gorillan muutamassa sekunnissa hallintaan.

• Anonyymi

Jos onnistuisit yllättämään gorillan niin ehkä sinulla olisi pieni mahdollisuus voittaa. Vain yksi hyvin lyhyt erä ja mahdollisuus päästä salamannopeasti gorillan ulottumattomiin erän päätyttyä pitäisi varmaan olla. Jos vain paini- ja nyrkkeilyotteet ovat sallittuja niin kannattaisi yllättää gorilla arimpaan mahdolliseen paikkaan suunnatulla voimakkaalla iskulla. Jos kaikki keinot sallitaan niin aluksi yllättävä ja napakka potku munille. Toisaalta, gorillan suututtaminen ei taida olla hyvä idea.
      Voitto voisi tulla myös jos aloittaa ystävällisesti banskua tarjoamalla, sukimalla ja/tai pentujen tapaan gorillassa kiipeilemällä ja sitä nykimällä ja sitten sopivassa kohdassa äkkiä kellistäisi sen niin että hartiat osuu maahan, sitten vain salamannopeasti voittajana lipettiin.

En pidä gorillan voittamista täysin mahdottomana. Kannustan ehdottomasti yrittämään, vain siten saat tietää pärjääkö gorilla sinulle.

Bessie

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe