Riparin kokemuksia

Anonyymi

Mulla on ens vuonna tulossa rippileiri kohdattavaksi. Kuulisin mielellään vähän teidän jo käyneiden tai tulevien käviöiden fiiliksiä. Ite ootan innolla tulevaa! :)

1

410

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moikka! Mä kävin rippileirin kesällä 2018. Rippikoulu itessään oli mun mielestä tosi kiva juttu. Olin tuolloin tosi yksinäinen tyyppi, joten toivoin et riparin myötä tutustuisin uusiin tyyppeihin. En tuntenu ketään mun ripariryhmästä ja se jännitti aika paljon. Tykkäsin kuitenki opetuksista ja muista tapaamisista ennen ite sitä rippileiriä.

Meidän leiri oli sellasessa kivassa maatila tyylisessä leirikeskuksessa jonne kesti bussilla noin 2 tuntia. Päädyin jakamaan huoneen kahden tytön kanssa joiden kanssa olin istunut bussissa. Me tutustuttiin toisiimme tosi nopeesti ja tuntu et oltais tunnettu aina.

Meidän päivät koostui lähinnä opetuksista ja yhteisestä tekemisestä. Opetukset tuntu tosi pitkäveteisiltä mut oli ne ihan mielenkiintosia. Meillä oli erilaisia kilpailuja meidän isosryhmissä eli pienemmissä ryhmissä joihin meidät oltiin jaettu leirin alussa. Tää ryhmä koostu noin 4-5 riparilaisesta ja meillä oli oma isonen. Nää kilpailut autto tosi hyvin meitä ryhmäytymään ja tän avulla pääsi tutustumaan muihinkin tyyppeihin tosi nopeesti.

Iltaisin meidän leirillä oli sellanen hetki kun isoset esitti erilaisia sketsejä ja me leikittiin sekä laulettiin yhdessä. Ne oli ehottomasti mun lemppareita. Meidän isoset oli tosi mukavia ja niiden kanssa oli kiva touhuilla kaikkea. Huomasin siinä leirin edetessä kuinka kivaa työtä isoset teki ja aattelin et mä haluun olla niinku noi. Leirin jälkeen hain siis ite isoseksi.

Rippileiri oli valehtelematta yks mun elämän parhaimpii kokemuksii. Sen myötä oon tutustunu tosi huippu tyyppeihin ja oon oppinu kans itestäni samalla tosi paljon. Myös näin isosen näkökulmasta leirit on tosi huippu kokemuksia ja haluun antaa riparilaisille yhtä kivan kokemuksen ku mulla itellä oli.

Leireillä on aina omanlainen sellanen tunnelma ja se on aina sellanen hetki et voi vaan unohtaa muun maailman ja pitää kivaa. Kannattaa siis suhtautuu kaikkeen avoiminmielin ja ottaa kaikki ilo irti leiristä. Toivottavasti sulla on super kiva leiri!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      974
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      835
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      625
    Aihe