Mietin tässä et onkohan nykyää enää edes mahdollista että vanhan näkönen 16v esim kävelis kaljat kädessä kassalle ja ei kysyttäis papereita?
Kaupasta kaljan ostaminen
5
50
Vastaukset
en tiedä saatana
- Anonyymi
Ei ole. Kassan pitää pyytä henkkarit kaikilta jotka näyttää alle 30 vuotiailta. Ja monet pyytää automaattisesti jopa vanhemmilta henkilöiltä, koska se menee rutiinilla ja toettumuksesta, että pitää katsoa.
- Anonyymi
Näin aattelinkin, mietin silti että itse olen 19v mutta pikkuveljeni joka täytti tänä vuonna 18, ja ei näytä todellakaan 30 vuotiaalta, Sai k-supermarketista ostettua olutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin aattelinkin, mietin silti että itse olen 19v mutta pikkuveljeni joka täytti tänä vuonna 18, ja ei näytä todellakaan 30 vuotiaalta, Sai k-supermarketista ostettua olutta...
Kaupassa vaihtuu työntekijät ja uudet tekee välillä virheitä joita korjataan.
- Anonyymi
Jos sairastaa yhtä todella harvinaista sairautta jossa keho vanhenee todella nopeasti niin voi varmaan mennä läpi, koska sellaista sairastavat näyttävät alaikäisinäkin 80vuotiailta ja käsittääkseni suurin osa ei edes selviä täysi-ikäisiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4971284- 141266
- 821262