Onko Kristiinankaupungissa yöelämää?

Anonyymi

Otsikon mukainen kysymys, onko säpinää yöaikaan minkäänlaista?
Yökerho käsittääkseni on, mutta onko auki pubia tai muita mestoja?

En kaipaa känniä enkä päihtymystä muutenkaan, mutta ihmisiä on joskus kiva tavata ihan huvikseen.
Päiväsaikaan kadulla saattaa olla hankalampi rasti.

17

5679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei oo meininkiä. baarin tuksun näkösten tarjoilijoiden juoppo ukot notkuu vain tiskillä ei muuta

• Anonyymi

Aikalailla naulan kantaan äksedee,reeee

• Anonyymi

Paikallinen juottolan omistaja ottaa videoo asiakkaistaan,sairasta ja laitonta

• Anonyymi

Olit sitten marraskuun eka !

• Anonyymi

No voi pillu. Olen tämän ketjun aloittaja.

Lueskelin näitä juttuja täältä ja käänsin kelkkani, muutinkin Helsinkiin.
      Ei tämäkään mikään onnela ole, mutta täällä sentään tapahtuu vielä jotain - eikä joka nurkalla ole vokkia.

• Anonyymi

Teit varmuudella oikean päätöksen ettet muuttanut Kristiinankaupunkiin.
        Olen lähtenyt vuosia sitten Kristiinankaupungista pois,olen syntynyt siellä.
        Kristiinankaupunki ei houkuta muuttamaan koskaan takaisin,ei vaikka saisi talon ja tontin ilmaiseksi. Talvet on niin kurjia siellä,ei mitään ole saatavilla.

• Anonyymi

Vanhassa lålbyn motellissa on meininkiä. Siellä asuu työtön eläkkeellä (mukamas työkyvytön) viinatrokari.
      Viinat Tallinnasta. Ammatti sekin.

• Anonyymi

Asuuko Lålbyn motellissa nykyään joku läski tietokoneen pelaaja? Kävin yrittää ostaa viinaa, siellä oli vaan joku läski tietokoneen pelaaja...

• Anonyymi

kuinkas ukrainan tytöt? värittääkö yhtään yö elämää

• Anonyymi

Mitä helvettiä onko Kristiinassa ukrainalaisia naisia?

No bärkkele....

• Anonyymi

Viinaa vaan sieltä hotellilta.

Kävimme sitä sieltä etsimässä. Se läski tietokonemies oli hävinnyt? Fat camp vai veritulppa?

• Anonyymi

aiheellinen kysymys alue kristiina/kaskinen käykö suhteellisen monilukuinen ukrainalaisten naisten joukko(tai edes osa) rilluttelemassa baareissa ja jos niin missä?

• Anonyymi

Ainakin meitin kammarissa harva se ilta.

• Anonyymi

Saakos sieltä abc:tä vastapäätä olevalta motellilta vielä viinaa?

• Anonyymi

tuskin ainakaan enään kun näin moni täällä kyselee,poliisilla on ihan on internet yksikkö kuulemma,toki en tiedä olisko niillä ollu aikaa juoksennella jonkun viinatrokarin perässä? jos nyt ei sitten ole pannut jotakin paikallis yksikköä/lähi käymään ohi ajaessa

• Anonyymi

Harmin paikka. Suuta kuivaa jo. Pitäisi saada vähän viinaketta.

• Anonyymi

Kysellä sieltä viinaa saa.

Välillä siellä pyörii se Tallinnan trokari. Asuu kuulemma laivalla ja auto kattoon asti viinaa kun tulee sitten laivasta pihalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      73
      5860
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      274
      4730
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1532
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      13
      1412
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1347
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1306
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      107
      1248
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1201
    Aihe