Romanttisia muistoja täällä thaimaassa

Anonyymi

Tässä alla nille paljon tilaa ollen...

6

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1977 tammikuussa Pattayalla Royal Cliff:in vieressä oli bowlingrata , oli myös huone missä tytteli otti minulta suihin ja toinen syötteli minua viinirypäleillä samaan aikaan :-* O Tempora O Mores :)

• Anonyymi

Muistan aina sekstailuhetket Aimon kanssa.

S

• No... kerran meinasin tulla hulluksi kun rakastelin kymmenen heinä miehen kanssa ilmaiseksi rypsi pellossa. Yhden lempi nimi oli seivästäjä eikä se nimi tullut hänen heinä mies taidoista....

• Anonyymi

Wuuf uuh ooh... nyt tuli taas ja taas potatato potatot byksornoihin... voin vakuuttaa resut.

• Anonyymi

Aloittajalla aika tyhjä bloki asiasta....

• Anonyymi

Koska täällä numpällin vuoksi käsitellään paljon maksullista puolta niin siitä minulla on tuolta itänaapurista ja työn puolesta paljon kokemusta. Piti illoiksi ja viikonlopuiksi keksiä tekemistä. Venäjän tytöt kuten thaikutkin ei nää eroa maksullisella ja maksuttomalla suhteella. Kun kohtelet hyvin kuin tuoretta vaimoa niin ovat kovia kiintymään. Miksi ei kohtelisi? Se tulee luonnostaan. Monet itkut väännetty erotessa vaikka takana ei olisi ollut kuin 1-2 vuorokautta.
      On olemassa rakkauden ammattilaisia jotka ei tee sitä pelkästään rahan takia. Sen erottaa naisesta, kun on kokemusta. Rakkauden ammattilainen on läsnä eikä hänellä ole mikään kiire, kun taas tuntinaiset (suomalaiset) haluavat vaan nopeasti rahansa ja äijän pellolle. Ne kauniit tapaukset jää samalla tavalla mieleen kuin se kun tapasit ekaa kertaa pitkäaikaisen kumppanin tai tulevan vaimon. Siinä on kaksi ihmistä. Johtuu varmaan siitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      4022
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      15
      2137
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      13
      1908
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1264
    5. 27
      1219
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      993
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      72
      851
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      849
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      741
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      24
      694
    Aihe