Aloitetaan. Neiti A. sanoi asunnossaan, soittavansa neiti B:n asuntoon poliisit ja kertovansa että B hakkaa siellä lastaan. Lähdin sitten heti pois sieltä A:n luota, koska en siedä, että lapsia sekoitetaan aikuisten riitoihin. Menin tänne B:n luokse ja vähän ajan päästä tulisin poliisit, jotka kysyivät heti, onko siellä lapsia, ei ollut. No, sitten myöhemmin palasin A:n luokse. Myöhemmin yöllä B soitti vaikka kolmannelle henkilölle C:lle, joka ol kanssani neiti A:n luona ja kertoi näistä poliiseista ja C ihmetteli, kuka on noin raukkamainen, kerroin että tiedän kuka ja lähdin pois, kun en halunnut A:n kuullen kertoa ja pyysin tätä C:tä soittamaan mulle. Kerroin hänelle, mitä kuulin, että A oli uhannut, A ei tätä luonnollisesti myöntänyt, C pyysi sitten A:ta näyttämään puhelintaan ja kuis ollakaan, sieltä löytyi monta soittoa 112:hteen. Hän yritti selittää, että soitti poliisille, että haluaa vain avaimensa mieheltään, joka oli B:n luona katsomassa formuloita... mutta minulle ei mene läpi, koska kun poliisit tuli, kysyivät he heti lapsesta, eivätkä mainineet mistään avaimista mitään
Ja tämä on tiedetty että a hieman liioittelee, keksii omiaan jne
Olisi kyllä aikamoinen sattuma, jos ei olisi soittanut
Minusta tuo on niin päivän selvä juttu
Juttujännäjuttu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339