Kuinka saan tupakkariippuvuuden loppumaan?

Anonyymi

Ikää 18vuotta ja oon vetänyt röökiä 14vuotiaasta😔 ei ollut paljoo omia kavereita kun muutettiin toiseen kaupunkiin, mutta naapurin pojan kaa ystävystyin ja se tunsi vanhempii jätkii jotka poltteli ja mäkin ajauduin polttelemaan tupakkaa sitten sen jälkeen koska halusin kuulua joukkoon ja olin mielestäni todella kova tyyppi kun poltin ja leveilin usein koulussakin. Nyt voisin ostaa tupakkaa ihan laillisesti itse kaupoista, mutta ei se enää tunnu siistiltä enkä halua ostaa sitä mut sitten mä kuitenkin ostan sitä. Mulle tulee kamalat vieroitusoireet jos en osta ja addiktion vakavuudesta varmasti kertoo jotain se että viime vuonna ollessani autokoulussa näin henkilökunnan puolella jonkun takin taskussa askin ja en voinut itselleni mitään vaan kun silmä vältti kävin nappaamassa sen ja tein teoriakokeen onnistuneesti jota en olisi ilman nikotiinia enää saanut varmasti tehtyä.

Vanhempani luulevat minun aloittaneen vasta aikuisena polttelun ja isä ei ymmärrä miten oon jo näin koukussa ja haluaisin tunnustaa kuinka kauan olen tätä tehnyt, mutta heidät tuntien ainakin äiti menisi lähestulkoon hakkaamaan nää mun kaverit jotka silloin tarjos ja myi mulle sitä tupakkaa kun olin ala-ikäinen ja sitten ne saattais katkaista välinsä muhun

4

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

meet töihin

• Anonyymi

Turhaan pelkäät vieroitusoireita. Ei niin pahoja ole miksi niitä kuvittelet. Moni vierottaa itsensä huumeistakin ja niissä sitä vapinaa ja pahoinvointia jo esiintyy. Eräs vanhempi kaveri kertoi, että oli 20. vuoden polttamsen jälkeen lopettanut. Hänellä oli se pahinta, että siitä oli jo tullut tapa ja siksi kaipasi tupakkaa ruuan ja kahvin jälkeen.
      Hän käytti muutaman viikon nikotiinipurkkaa ja se helpotti. Nyt on tavattoman onnellinen. Ei tuu limaa eikä yskitä ja ruokaankin tuli hieno maku. LOPETA Sinäkin.

• Anonyymi

Et oikein mitenkään. Harvat onnistuu. Muuten, tutulle selvisi hengitysvaikeuksien syy. Keuhkot sökönä tupakin takia. Ei taho jalka enää nousta. Tupakki kyllä nousee kevyesti huulille. Vieläkin. Ei kuulemma enää kannata lopettaa...

• Anonyymi

Jos on elämä kohtelee kaltoin on tupakasta eroon pääsy helppoa , paljon pahempia juttuja joutuu nykysuomessa kokemaan ja koettelemaan luonnetta , jos pitää turvautua joihinkin oheistoutteisiin , on väärällä tiellä ja ei tule onnistumaan lopettaminen , se on tehtävä lopullinen päätös ja kärvistellä muutama kuukausi , sitten alkaa mielihalut hiljalleen harventua. Paras päätös ikinä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      2002
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe