Kuka mitä hä, kuka sielä meteliä piti, mitä hä.
Taas koronaa Kardessa
9
1457
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään yksi tartunta. Nyt kuollaan kaikki.
- Anonyymi
Mikä on KARDE ? olisko se jotain eläinten rehua vai jotain eläinten jätöksiä , ehkä peräti karhun paskaa .
- Anonyymi
Voi ei,nyt se viimeistään tarttuu kaikkiin meihin.Paluuta ei ole.
- Anonyymi
Missä mahtanee olla tuollainen paikka kuin KARDE , en ole ikänäni kuullut sen nimisestä paikasta, olisko se joku rantaruottalaisten kylä tuolla rannikolla ?
- Anonyymi
Immeiset ei nykyään jaksa kirjoittaa koko nimeä,...
- Anonyymi
Sen takia tääl asuukin aikalailla laiskoja ku ei viitsitä.
- Anonyymi
On tullut 2 lisää.Saas nähdä leviääkö korona nyt täällä Karstulassa enemmän kun aiemmin.
- Anonyymi
Juu kaikki me saadaan se tauti :)))
- Anonyymi
Oireita oli pari viikkoa. Mutta koska olen rokotettu, en kuallu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797