onko kellään kokemusta BINO TT5 Teleobjektiivistä jota netissä mainostetaan hinta 59,95
objektiivi
8
9387
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ole valokuvausväline vaan monokulääri eli kiikarin puolikas. Hinnasta päätellen muovilinssinen eikä laatu arvattavasti kummoinen.
- Anonyymi
Nimikin on kopio, sillä Binot oli Leitzin kiikari, monokulaari tosin oli Monot.
- Anonyymi
Nuo tuollaiset on järkiään puijausta. Älä osta.
- Anonyymi
Älä missään nimessä osta. Kolmivuotiaalle tarkoitettu, eikä voi palauttaa asiakaspalautuksena. Itse on maksettava palautuskulut. Puskaradioon..
- Anonyymi
Roskaa tuollaiset on.
- Anonyymi
Kannattaa miettiä miksiköhän ammattimaiset lintukuvaajat käyttävät yli 10 000 €:n objektiiveja. Laatu maksaa. Jos halvalla haluaa päästä niin Canonin RF 600 ja 800 mm saa alle 100 0 €:n jotka ovat jokseenkin siedettäviä ja "pimeitä "!
- Anonyymi
Lähinnä lelu kyseinen tuote. Juuri lähdössä postin kautta palauttamaan takaisin Hollantiin..postituskulut n. 30 euroa. Älkää menkö samaan retkuun kuin meikäläinen..nimittäin mainos on lievästi sanottuna harhaanjohtava.
- Anonyymi
Surkea optiikka ,suurennus noin 5,väristää värit kaikista miä ei oo keskellä.Saa vain puolet hinnasta kun palauttaa-istse maksat lähetys n.30€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516600- 705601
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1034908Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273635- 2053201
- 413025
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242944mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132829- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3461610