Lukion tokalla on terveydentarkastus ja oon jonkin verran alipainonen- onks terveydenhoitajalla silti vaitiolovelvollisuus vanhemmille vaikka paino oliskin hieman alhaalla?
Lukion toisen terveydentarkastus
3
56
Vastaukset
- Anonyymi
Vaitiolovelvollisuus tai ei, mutta kai vanhemmillasi on silmät päässä. Et voi salata laihuuttasi. Vai voitko?
Miksi muuten haluat olla alipainoinen? Jos minä olisin isäsi, nostaisin sinut vaakaan. - Anonyymi
Terveydenhoitajilla on tärkeämpääkin tekemistä kuin raportoida oppilaiden painoja heidän vanhemmilleen. Painotaulukot ovat sitä paitsi monien mielestä menneisyyden asioita, joihin ei pitäisi suhtautua kovin vakavasti.
Monet ovat sitä mieltä, että jos ihminen on terve, hän ei ole alipainoinen. - Anonyymi
jos pituuskasvua on riittävästi niin se kertoo sen että ravintoa on ollut saatavilla.
Syömällä enemmän varmistat muutaman lisäsentin ja vahvuutta luustoon. Etenkin jos vielä olet kasvuvaiheessa. Hyödynnä se mahdollisuus. Pituuskasvun vaihe on ohi vuodessa. Jäljellä oleva aikaikkuna on lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568