Millaista tyydytystä oharien tekeminen tuottaa? En ole koskaan itse kokeillut. Olen ollut nyt melko aktiivinen treffimarkkinoilla ja vaikuttaa siltä, että yli puolet sovituista treffeistä ei toteudu. En ole vaari, olen näyttänyt selkeät naama- ja muut kuvat pyydettäessä, on tullut innostunutta palautetta - kunnes sovittu aika koittaa. Kun ovikello ei soikaan tai sovitussa paikassa ei ole ketään, tulee aina yhtä hölmistynyt olo.
En emmän kuin kiukkuinen tai katkera, olen huolissani näistä joille tavallinen perusseksi miesten kesken tuntuu jäävän ikuiseksi haaveeksi. Onko kuitenkin yleisesti kynnys sanoista tekkoihin noin iso? Ymmärtäisin esim jos olisin kadunkulmassa seisova metsänpeikko, jonka ohi tekee mieli kävellä, mutta perille tulleet ovat olleet varsin tyytyväisiä.
Grinderin porukat nyt sentään ovat melko rehellisiä mielipiteissään ja sopimuksissaan keskimäärin, mutta on sinnekin eksynyt näitä Koodin tai Persikan kirjaimellisesti saamattomia ukkomiehiä.
Tämä on palsta jossa varmaan alun kysymykseni löytää jonkun asianosaisen? Tohtisitko kommentoida?
Oharit treffeillä
12
102
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä saada sun kuvat ja onkia muitakin tietoja sinusta niiden avulla.
Myöhempää käyttöä varten!- Anonyymi
En ymmärrä mitä iloa tiedoistani olisi, kun olen julkisesti ulkona kaapista.
- Anonyymi
no en niistä kyl mut siis miks hää ei kerro mikä on
- Anonyymi
Ou mai gaad, taas joku erehtyi olemaan kohtelias ja avulias. Kyllä sinne täytyy oveen laittaa lappu pidä ovea auki vain jos yrität iskeä ja päästä housuihin
- Anonyymi
Kokeilkaapa joskus ihan tavallisilla treffeilla aloittaa. Miksi pilaatte suhteen heti seksillä? Jos tapailette ihan normaalissa elämässä, ja pikkuhiljaa etenette.
- Anonyymi
Homosuhde on 90% seksisuhde tai korkeintaan avoin suhde. Koeako heti alkuun ettei tule petty yksiä myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homosuhde on 90% seksisuhde tai korkeintaan avoin suhde. Koeako heti alkuun ettei tule petty yksiä myöhemmin.
Siksi se yleensä menee pieleen, kun seksillä yritetään aloittaa. Tulee näitä ohareita varmasti, jos pitää jännittää jo ensitapaamista. Kun tutustuu ensin tavallisessa arjessa ja hyväksi havaitsee, niin sitten se on paljon helpompaa syventää suhdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi se yleensä menee pieleen, kun seksillä yritetään aloittaa. Tulee näitä ohareita varmasti, jos pitää jännittää jo ensitapaamista. Kun tutustuu ensin tavallisessa arjessa ja hyväksi havaitsee, niin sitten se on paljon helpompaa syventää suhdetta.
Hyvännäköisten kanssa satunnainen seksi vahvistaa omaa itsetuntoa myös satunnaisesti.
Jos oot vaikka masentunut gaymestoissa!
Et tunne itseäsi kuuluvaksi epämiellyttävään gendreen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköisten kanssa satunnainen seksi vahvistaa omaa itsetuntoa myös satunnaisesti.
Jos oot vaikka masentunut gaymestoissa!
Et tunne itseäsi kuuluvaksi epämiellyttävään gendreen.se ovia aviali ja katto silmiin mutta se ei tykkää musta mutta siis oon ollu sille ilkee ja kaudn kumpa en ois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä treffeiltä ei muyuta kuin seksiä edes haeta,
- Anonyymi
Sille ei voi mitään
- Anonyymi
ruma siis? ulkonäkö vaa
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838