Rosella lopettaa Maarianhamina - Kapellskär -reitin ja siirtyy Helsinkiin, mistä aloittaa 20hTallinnan risteilyt. Gabriella kaiketin keskittyy vain Tukholman liikenteeseen.
Aamulla aviisista luettua
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No, jo olikin aika tehdä tuo muutos.
- Anonyymi
Tukholman liikenne alkaa vetää. Sitähän tuo tarkoittaa.
- Anonyymi
Aamun laskuhumalassa:)))
- Anonyymi
Juu ja klubilaisille vitosella Tallinnaan!
Päiväristeilyt Tallinnaan tekivät paluun! Sen kunniaksi 5000 nopeinta voivat varata viiden päivän ajan Päiväristeilyn 5 eurolla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja klubilaisille vitosella Tallinnaan!
Päiväristeilyt Tallinnaan tekivät paluun! Sen kunniaksi 5000 nopeinta voivat varata viiden päivän ajan Päiväristeilyn 5 eurolla!Toi pilettihä on melkein ku ilmane. Jää enempi ostoksiin.
- Anonyymi
Rosella jaksaa porskuttaa. Matkustin laivalla vuonna 1996 reitillä Kapellskär-Naantali, eikä laiva ollut silloinkaan uutuudella pilattu.
- Anonyymi
Minä 80-luvun lopulla. Tukholmaan talvella Viking Sallylla, hytti oli oikealla laidalla, taisi olla viides edestä. Jäät kihisivät koko yön. Takaisin Rosellalla, nyt hytti oikealla laidalla toiseksi viimeinen. Oli oikein rauhallista.
- Anonyymi
Tämä aamuna taisi tuolla peräkamarin matkakadehtijalla mennä leipä väärään kurkkuun.
Tässä aviisin uutisen otsikosta:
"Matkojen kysyntä rajussa nousussa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994