Kysymyksiä murrosiästä :)

Anonyymi

Vastatkaa jos haluatte :) täs ny pojille suunnattui kyssäreitä koska murrosiän läpikäyneenä tyttönä tiedän mitä tytöille tapahtuu ja haluan tietää nyt miten pojilla se alkaa ja etenee.

laittakaa myös ikänne👍

1. Mitkä olivat ensimmäiset merkit murrosiän alkamisesta?

2. Koska alkoi äänenmurros ja huomasitko, kun se alkoi vai huomauttivatko kaverit, vanhemmat opettajat tms?

3. Tuliko sulle äänenmurroksen aikana sellainen nolo ongelma että äänesi muuttui koko ajan möreän ja kimeän välillä niin kuin joillekin käy?

4. Häpesitkö murrosiän tuomia muutoksia äänessä, kehossa tai käytöksessäsi?

5. Koska viiksien ja parran kasvu alkoi?

6. Minkä ikäisenä näitä "muna 🥚karvoja" alkoi kasvaa

7. Koska kivekset 🍒ja penis 🍆alkoivat kasvamaan ja minkä kokoiset ne ovat nyt?

8. Koska tuli spermaa ensimmäisen kerran ja tuliko se tarkoituksella vai vahingossa?

9. Kiihtyikö teidän pituuskasvunne?

10. Laihduitteko vai lihositteko murrosiän myötä?


11. Haisitteko murrosiässä? Siis hielle tai piereskelittekö normaalia enemmän🤢?

12. Oliko teillä murrosiässä sellaista että aloitte riitelemään vanhempienne kanssa entistä enemmän tai menikö jopa välit poikki?

Mulla meni äidin kanssa puoleksi vuodeksi ja muutamalla muulla ystävällä (tyttöjä hekin) oli pahoja riitoja äitinsä kanssa murrosiässä

13. Tämä on nyt kysymys joka eniten mietityttää. Minkä ikäisinä aloitte tuntea seksuaalista vetovoimaa vastakkaista sukupuolta (tai joissain tapauksissa samaa) kohtaan💞❤️😍?

Eipä tässä nyt tämän enempää anteeks ku tuli näin pitkä aloitus ja leikin noilla emojeilla ei ollut tarkoitus😌

14

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Ensimmäiset merkit olivat äänenmurros.
      2. Äänenmurros alkoi 13v:nä ja huomasin sen ihan itse
      3. Ei tullut mitään koloja tilanteita sen takia vaan hitaasti vain muuttui matallemmaksi.
      4. Häpesin hiukan sitä et mun penis kasvoi muita hiuka nopeemmin ja se näytti suurikokoisuuden takia uimahousujen läpi siltä kuin sw seisois.
      5. Viikset ja parta alkoi kunnolla kasvaa 14vuotiaana vaik jo ennen oli ollut valkoista haiventa nenän alla.
      6. Munakarvoi alko tulla varmaan vuosi ennen viiksiä ja partaa eli 13vuotiaana
      7. Kivekset ja penis alkoivat kasvamaan jo 12vuotiaana ja nyt on penis 13cm stondikses
      8. 13vuotiaana ja sitä ihan yritinkin eli ei ollut vahinko😀
      9. Kiihtyi joo ja vaatteet kävi pieniks nopeesti
      10. Noen ollut lihava ennen murrosikääkään mutta en mä lihonutkaan. Lihasta alkoi kyllä tulee
      11. No harrastin 10-14 vuotiaana jalkapalloa eli hiki haisi varmasti ennen murrosikää ja myös sen aikana mutta kyllä piereskely lisääntyi joo murrosiässä johtui varmaan suuresta ruoan kulutuksesta🤔
      12. Ainahan jotain pientä riitaa on mutta ei oo mitään vakavaa ollut ikinä
      13. kiihotuin yhdestä tytöstä ekan kerran 12vuotiaana.

      • Anonyymi

        Ai nii ikä pian 16vuotta


    • Anonyymi

      noiemojit o hauskoi😂 itsellä ei oo paljoo murrosiästä kerrottavåa ku mulla on vasta vähän muna karvoi eikä ees vielä äänenmurros oon 11veee

    • Anonyymi

      1. Ensimmäinen merkki tais olla se että en enää näyttäytynyt vanhempieni kanssa paljon missään, kun nolotti 13vuotiaana jostain syystä sellainen. Se kuulemma siis liittyy murrosikään mut joku toki voi olla eri mieltä ja ensimmäinen kehossa näkynyt murrosiän merkki oli hien haju ja kainalokarvat :)

      2. En oikeesti muista mut varmaan 13vuotiaana🤔

      3. En muista

      4.No kun alkoi kikkelikarvoi tulee nii ajattelin huoneessani et mitä muut poitsut luokalta sanoo niistä ku oli tulos uintii mut sit hallil huomasin pukkaris et melki kaikil muillakin oli jo ja siinä varmaan kaikilta lähti se sama pelko pois ja oli paljon rennompi tunnelma 😎 jopa uinnin jälkeen puhuttiin tästä ja siin viimistään selvis et lähes kaikil oli stressi ollut et onko ainut ja miten muut suhtautuu jos heillä ei oo.

      5. Viikset alko kasvaa 12vuotiaana nii et näytti koko ajan siltä kuin mulla olis maitoviikswt ja partaa alko tulla viime vuonna eli 15vuotoaana :)

      6. Muna karvoi alkoi tulee pientä haiventa 12vuotiaana ja kunnol näky jo 13vuotiqqna.

      7. En oikeesti muista😂 nyt o 13cm

      8. En muista ikää mut vahingossa se tapahtu kun muistan sen hämmennyksen.

      9. Tätäkään en kauheesti oo seurannut itse mutta ainakin äidin mukaan mä oon kasvanut täs viimisen neljän vuoden aikana tosi paljon.

      10. Laihduin koska oon aina ollut huono syömään isoja määriä ruokaa ja kun murrosiässä kehoni kasvaessaan alkoi kuluttaa enemmän niin toki painokin läjti putoomaan ku en pahemmin lisännyt syömistä

      11. Aina mä oon pierewkellyt paljon mut en oo pannut merkille mitään et ois lisääntynyt

      12. Ei mitään sellaista vaan just se et en enää niin viettänyt kodin ulkopuolella aikaa vanhempieni kanssa

      13. En oo ikinä tuntenut tyttöihin vetovoimaa ja en tiedä kauanko poikia kohtaan koska oon vasta nyt hyväksymässä mielessäni sen että tunnen sitä heitä kohtaan

    • Anonyymi

      Kysymys 1. Mitkä olivat ensimmäiset merkit? En todellakaan muista näin yhtäkkiä!

      Kysymys 2. En muita sitäkään se vain tapahtu hitaasti

      Kysymys 3. En muista

      Kysymys 4. Käytösessä sitä kyl et en pystynyt olemaan ajattelematta tyttöjä ja tytöt joiden kanssa olin ennen ollut kaveri alkoivat nyt saamaan outoja tunteita ja en enää tullut heidän kanssaan kovin helposti uimaan koska minulle tuli nii herkästi erektio.

      Kysymys 5. Ei oo vielä alkanut ONNEKS.

      Kysymys 6. En tarkkaan muista mut ala-asteen lopulla.

      Kysymys 7. En muista tätäkään nyt jotai 12senttiä penis

      8. En muista

      9. Tottakai ainahan se kiihtyy murrosiässä

      10. Laihduin

      11. Hikoilin aika paljon mut pireskelyt jätin vain omaan huoneeseeni ja vessaan niin kuin ennen murrosikääkin :)

      12. En muista

      13. Tytöt alkoi kiinnostaa siin 13v

    • Anonyymi

      Vastaajien iällä on merkitys, että pedari tietää minkä ikäisen lapsen materiaalia katsoo.

      • Anonyymi

        Ei tää oo pedo, joku jonne vaa joka haluu verrata itteään muihin.


    • Anonyymi

      1. Mitkä olivat ensimmäiset merkit murrosiän alkamisesta? En muista varmaa munakarvat xd

      2. Koska alkoi äänenmurros ja huomasitko, kun se alkoi vai huomauttivatko kaverit, vanhemmat opettajat tms? joku 13 v huomasin ite

      3. Tuliko sulle äänenmurroksen aikana sellainen nolo ongelma että äänesi muuttui koko ajan möreän ja kimeän välillä niin kuin joillekin käy? no välillä joo

      4. Häpesitkö murrosiän tuomia muutoksia äänessä, kehossa tai käytöksessäsi? en oikeestaan

      5. Koska viiksien ja parran kasvu alkoi? noi 15 v

      6. Minkä ikäisenä näitä "muna 🥚karvoja" alkoi kasvaa varmaa joskus 12-13 v

      7. Koska kivekset 🍒ja penis 🍆alkoivat kasvamaan ja minkä kokoiset ne ovat nyt? varmaa joskus 12-13 v ja nyt on n. 15 cm seisokissa ja kivekset iha sellaset perus kokoset

      8. Koska tuli spermaa ensimmäisen kerran ja tuliko se tarkoituksella vai vahingossa? varmaa joskus 12 v taekotuksella

      9. Kiihtyikö teidän pituuskasvunne? juu

      10. Laihduitteko vai lihositteko murrosiän myötä? paino kasvo yllättäen ku pituuski


      11. Haisitteko murrosiässä? Siis hielle tai piereskelittekö normaalia enemmän🤢? en tietääkseni

      12. Oliko teillä murrosiässä sellaista että aloitte riitelemään vanhempienne kanssa entistä enemmän tai menikö jopa välit poikki? ei erityisemmin

      13. Tämä on nyt kysymys joka eniten mietityttää. Minkä ikäisinä aloitte tuntea seksuaalista vetovoimaa vastakkaista sukupuolta (tai joissain tapauksissa samaa) kohtaan joskus 12 v tyylii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe