UUTTA TIETOA TAASEN SENSEISTÄ TODISTEELLISESTI TOTTA.

Anonyymi

Nyt se sitten vahvistui että Tapsa on sensein sivupersoona, kuten arveltiinkin.
Tuosta ei enää ihminen mene sairaammaksi.

T: Arvelija.

17

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuodet vierii ja sairaseläke toisensa jälkeen menee joka kuukausi sensein olutputkesta alas eikä euroakaan jää säästöön. Sensein yksikään sivupersoona ei koskaan pääse thaimaaseen ja kolmannen kerroksen ikkunan näkymä on palvelutalon ikkunasta Suomesta eikä suinkaan Hua Hinista.

    • Anonyymi

      Miksi sitten Neidin ja Aasin kuvissa oli sama passi kuvattuna?

      • Anonyymi

        Suomen passin kannet tuppaa olemaan samanlaisia. Milloin olet nähnyt asiantravelin passin sisäpuolelta? Neitisi passin sisäpuoli on useassa kuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen passin kannet tuppaa olemaan samanlaisia. Milloin olet nähnyt asiantravelin passin sisäpuolelta? Neitisi passin sisäpuoli on useassa kuvassa.

        Ainakin viimeisessä asiantravelin kuvassa passi oli avoinna, ja oli eri passit kympin kanssa kun olivat samassa ketjussa. Sensei on melkoinen sekopää.


      • Anonyymi

        5 min. Pystyt parempaan.


      • Anonyymi

        Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.

        Syytä siitä neitiä... kun neiti hoitaa oman osansa niin sitten tulee pandaa ja en puhu lakuritsasta nyt vaan ehtasta ähtärin pandasta. Täällä mä odotan valmiina kiparats asennossa Chiang Main keskus aukiolla. Tunnistat minut japani-otsapannasta ja kurki asennosta. Et voi erehtyä. Mister Miyagi on mukana kans jos porukalla hyökkäätte. Lyhyt mutta vaarallinen. Samanlainen tukka ku mulla. Muotia oki navalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.

        Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.

        Todisteet framille.


      • Anonyymi

        "Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on."

        TODISTETTU ON ....... Todiste framille ilman puheenaiheen muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteet framille.

        Todisteita famille:

        Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.

        - Ainakin viimeisessä asiantravelin kuvassa passi oli avoinna, ja oli eri passit kympin kanssa kun olivat samassa ketjussa. Sensei on melkoinen sekopää.

        Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.

        - S mersusi todelliseen omistajaan oltiin yhteydessä mersun rekisteröintitietojen pohjalta.

        Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.

        - Vitarasi (vanha) kuva oli otettu autovuokraamon Vitarasta. Mutta älä suotta jännitä liikaa. Vuokraamon tietokannasta ei enää löytynyt tietoja siitä, kuka oli vuokrannut sen silloin kun kuva oli otettu.

        Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.

        - Sinun kuksastasi on nähty kuvia vaikka missä, mutta ei Chiang Maissa. Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteita famille:

        Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.

        - Ainakin viimeisessä asiantravelin kuvassa passi oli avoinna, ja oli eri passit kympin kanssa kun olivat samassa ketjussa. Sensei on melkoinen sekopää.

        Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.

        - S mersusi todelliseen omistajaan oltiin yhteydessä mersun rekisteröintitietojen pohjalta.

        Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.

        - Vitarasi (vanha) kuva oli otettu autovuokraamon Vitarasta. Mutta älä suotta jännitä liikaa. Vuokraamon tietokannasta ei enää löytynyt tietoja siitä, kuka oli vuokrannut sen silloin kun kuva oli otettu.

        Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.

        - Sinun kuksastasi on nähty kuvia vaikka missä, mutta ei Chiang Maissa. Miksi?

        Voin vakuuttaa että aina kun olen Chiang Maissa niin kamera on rikki.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todisteita famille:

        Miksi valehtelet tällaista? Ei ollut. Todistettu on.

        - Ainakin viimeisessä asiantravelin kuvassa passi oli avoinna, ja oli eri passit kympin kanssa kun olivat samassa ketjussa. Sensei on melkoinen sekopää.

        Miksi valehtelit, että Chiang Main S mersu oli sinun (tai perheesi)? Ei ollut. Todistettu on.

        - S mersusi todelliseen omistajaan oltiin yhteydessä mersun rekisteröintitietojen pohjalta.

        Miksi valehtelit, että Vitara oli sinun. Ei ollut. Todistettu on.

        - Vitarasi (vanha) kuva oli otettu autovuokraamon Vitarasta. Mutta älä suotta jännitä liikaa. Vuokraamon tietokannasta ei enää löytynyt tietoja siitä, kuka oli vuokrannut sen silloin kun kuva oli otettu.

        Miksi valehtelet, että kuksasi on Chiang Maissa. Ei ole. Todistettu on.

        - Sinun kuksastasi on nähty kuvia vaikka missä, mutta ei Chiang Maissa. Miksi?

        PS.

        "Sensei". En nyt saata muistaa olitko se sinä vai Numba, joka kertoi, että vittuilu on taitolaji.

        Ehkä kuitenkin kannattaa miettiä kenelle kannattaa vittuilla, miten ja mistä?

        Numba onkin jo kertonut, että ei enää lähetä kuvia "rekkamiesten" ravintolastaan.

        Minun mielestäni teidän molempien vittuilut minua kohtaan ovat joskus olleet ihan osuviakin. En ole näistä mieltäni pahoittanut. Päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS.

        "Sensei". En nyt saata muistaa olitko se sinä vai Numba, joka kertoi, että vittuilu on taitolaji.

        Ehkä kuitenkin kannattaa miettiä kenelle kannattaa vittuilla, miten ja mistä?

        Numba onkin jo kertonut, että ei enää lähetä kuvia "rekkamiesten" ravintolastaan.

        Minun mielestäni teidän molempien vittuilut minua kohtaan ovat joskus olleet ihan osuviakin. En ole näistä mieltäni pahoittanut. Päinvastoin.

        PS2.

        Turhaa on nyt soittaa tmodelle.

        Todisteita tallessa on ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS2.

        Turhaa on nyt soittaa tmodelle.

        Todisteita tallessa on ;)

        Todistekläperö on todellakin idiootti ja huomaa pelkästään viimehetkien kirjoitteluista hänellä olevan monta roolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PS.

        "Sensei". En nyt saata muistaa olitko se sinä vai Numba, joka kertoi, että vittuilu on taitolaji.

        Ehkä kuitenkin kannattaa miettiä kenelle kannattaa vittuilla, miten ja mistä?

        Numba onkin jo kertonut, että ei enää lähetä kuvia "rekkamiesten" ravintolastaan.

        Minun mielestäni teidän molempien vittuilut minua kohtaan ovat joskus olleet ihan osuviakin. En ole näistä mieltäni pahoittanut. Päinvastoin.

        Mitä mitä ihmettä eikö sensei ja nimba olekaan sama ja kuka on numerosensei tai tapsa sensei.....vittumitäidiootteja koko saatanan pattayan lauma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mitä ihmettä eikö sensei ja nimba olekaan sama ja kuka on numerosensei tai tapsa sensei.....vittumitäidiootteja koko saatanan pattayan lauma.

        Niin ja tuo apuhoitaja vielä jauhaa modesoitoista osoittaen olevansa todella dingdong.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tuo apuhoitaja vielä jauhaa modesoitoista osoittaen olevansa todella dingdong.

        Juuri näin VITTUMIKÄIDIOOTTI !!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe