Huomioin eräässä jaksossa jossa Jasmiina oli suihkussa, Että hänellä on selässäkin "vatsa". Eli hänen selkänsäkin oli valtavien "vatsamakkaroiden" peitossa. Nuori ihminen ja viitsinyt päästää itsensä tuohon kuntoon ?! Outoa on tämä nykyaika..
Jasmiinan selkämakkarat
12
1361
Vastaukset
- Anonyymi
Huolestuttavaa kyllä, että hän on päästänyt itsensä tuohon kuntoon. Mutta ei ylipaino mitenkään häntä itseään tunnu häiritsevän, tai hävettävän. Hän on saanut kuulemma apua itsetuntojuttuihin ja on nyt sinut ulkomuotonsa kanssa. Ei kai hän muuten olisi taloonkaan kehdannut mennä. Koska jokainenhan tietää, miten ilkeästi ylipainoisia arvostellaan ja haukutaan. Kun Jasmiina kuuli sviitti viikonlopusta, ensimmäinen ajatus siitäkin oli. Siellä on ruokaa ja ihanat aamiaiset! Eli, syöminen hallitsee hänen mieltään koko ajan.
- Anonyymi
Musta ne matskut on ihan ok ja aika seksikkäät. Hyvä Jasmiini!
- Anonyymi
Tuolta se näyttää kun pituus on 160cm ja paino 100kg.
Tyttelillä on 40kg ylipainoa ja eikun ääntä lisää.
Mua hävettäisi todella.- Anonyymi
Jassu painaa kylläkin reilusti yli 120 kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jassu painaa kylläkin reilusti yli 120 kg
Juu, 100 kg ei riitä mihinkään.
Ei voi ymmärtää, miksi nuo läskiset naiset pukeutuu 5 numeroa liian pieniin vaatteisiin.
Ja nuo lesbot vastaavasti liian isoihin!?
Karmeeta katsottavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ymmärtää, miksi nuo läskiset naiset pukeutuu 5 numeroa liian pieniin vaatteisiin.
Karmeeta katsottavaa.Ja sitten hymistellään jostain saatanan kehopositiivisuudesta ja ei kun sipsejä, hampurilaisia ja pitsoja koneeseen oluen ja sidukan saattelemana teeveen edessä maaten. Kamalaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmeeta katsottavaa.Juu ja nuori ihminen! Meikälikka 64 v pituus 157 ja paino 65 kg. Karsee jos olis tollaset 120 kg. Työnteosta ei olisi kyllä tullut mitään. Mutta kun se vaatisi sitä itsekuria ja nykyisiltä nuorilta kun ei saa vaatia yhtikäs mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten hymistellään jostain saatanan kehopositiivisuudesta ja ei kun sipsejä, hampurilaisia ja pitsoja koneeseen oluen ja sidukan saattelemana teeveen edessä maaten. Kamalaa!
Jaksaa vielä kantaa itse syötävät eteensä. Mutta kohta voi elämä olla sellaista, kuin hengenvaarallisesti lihava ohjelmassa. Että hän vain makaa ja joku kantaa niitä herkkuja mussutettavaksi, kun syömishäiriöinen ei itse enää pääse liikkumaan. Mutta haluaa vaan jatkaa paisumistaan.
- Anonyymi
Järkyttävä, muodoton paksukainen. Ja käytös kuin tukkijätkällä.
- Anonyymi
On niin nälissään, että hyvä kun ei vie ruokia toisten suusta.
Kiukkua pukkaa ja ilkeilee toisille ,, vit'mainen ihminen.
Joka paikassa sekaamassa, ruokansa syö ahmimalla.
- Anonyymi
Mikäs Jasmiina se tämä näin turpija neito taas olikaan?
- Anonyymi
Ällöttävää nähdä tuollainen läski ahmimassa, selvästi myös kateellinen hoikille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279