Melody on liikaa äänessä ja hänen äänensä on aika ärsyttävä.
Melodyn ääni
10
84
Vastaukset
- Anonyymi
Todella ärsyttävä hahmo.
- Anonyymi
Melody on taikonut ihmeitä melkein tyhjistä aineista ruuaksi. Jotkut makaa ja odottaa että mami saa ruuan valmiiksi. Arvostan Melodyn tiimihenkeä. Iso ja kaunis nainen.
Eniten ärsyttää nuo, jotka marisee ja ajattelee vain itseään.- Anonyymi
No onpa viihdearvoa kun nyhjää vain keittiössä ja pitää itseään muita parempana. Ulos äkkiä.
- Anonyymi
Melodinen siideribasso :)
- Anonyymi
Hänhän ilmoitti puolue taustansa vihreäksi. Vielä siihen kun lisätään tuo mustuus niin paketti on täydellinen fiasko.
- Anonyymi
Tuollaiset itsensä muita paremmaksi nostavat poliittis ideologiset vihaa täynnä olevat ihmiset pitäisi ilman äänestyksiä laittaa pihalle. No onneksi paljasti todellisen minänsä. Lähtee seuraavaksi jos tulee nimetyksi.
Vai luottaako siihen, että "oikeamielisiä" ei nimetä ja äänestetä pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset itsensä muita paremmaksi nostavat poliittis ideologiset vihaa täynnä olevat ihmiset pitäisi ilman äänestyksiä laittaa pihalle. No onneksi paljasti todellisen minänsä. Lähtee seuraavaksi jos tulee nimetyksi.
Vai luottaako siihen, että "oikeamielisiä" ei nimetä ja äänestetä pois.Cancel-Melody ulos ja heti.
- Anonyymi
Rasismikortilla ratsastaa eteenpäin...
- Anonyymi
Miksi tällaiset ihmiset eivät tyydy tasa arvoiseen kohteluun vaan heidät pitäisi nostaa muiden yläpuolelle..
- Anonyymi
Heti pihalle todella todella ärsyttävä ylimielinen itseään täynnä ja kaiken huipuksi vetää rasismikortin esiin vaikka itse alkoi uhota ja syyllistää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984