Mtf tarvii rohkaisua

Anonyymi

Moi. Olen 29v koko ikäni miehenä elänyt mutta aina olen tuntenut olevani nainen. Kasvatus oli tiukka ja mitään erilaista ei hyväksytty. Kerran 16 vuotiaana värjäsin hiukset niin siitä seurasi kauhea haukkuminen ja mun pää ajettiin täysin kaljuksi. Kova ahdistus on ollut läpi elämän kun en ole uskaltanut elää omana itsenä sisäistettyjen pelkojen takia. En kestä enää ja haluaisin hakeutua korjaukseen, mutta jotenkin vain en uskalla. Muutamia kertoja olen naisena käynyt Tampereella ja se on tuntunut äärettömän hyvältä kun on saanut olla niinkuin haluaa eikä kukaan tullut tuomitsemaan eikä tuijoteltu. Koko elämäni olen joutunut esittämään maskuliinista miestä ja hakenut sillä hyväksyntää, se on joskus johtanut ylilyönteihin ja ongelmiin

22

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täältä ei kannata etsiä rohkaisua tai tukea, koska muutaman yksittäisten vastustajien kirjoittelun vuoksi iso osa kirjoittajista on poistunut palstalta.

      Etsi jostain asuinpaikkasi lähituntumasta vertaistukiryhmä jossa voisit käydä keskustelemassa henkilökohtaisesti, jolloin saisit totuudenmukaista tietoa jota ei kirjoitella tällaisilla avoimilla palstoilla. Yhteystietoja ja myös perustietoa löytyy linkistä https://seta.fi/palvelut/tuki-ja-neuvontapalvelut/sukupuolen-moninaisuuden-osaamiskeskus/

    • Anonyymi

      Kiitos. On kyllä harmi että vastustajat on tullut tänne trollaamaan. Myönnän että olin itsekin trans vastainen ennen kuin hyväksyin itseni, masentuneena tuntui kauhean epäreilulta ja jouduin peittelemään ja kieltämään itseäni. Se sitten oireili ihan väärin, en kuitenkaan kirjoitellut mihinkään. Seta ja smok on tuttuja jo, kiitos kuitenkin

    • Anonyymi

      Ei ihmistä tulekaa rohkaista siihen, että lähtee mukaan mielettömään trans-aaltoon jossa ihmiset uskottelevat itselleen (ja heille uskotellaan), että he ovat vastakkaista sukupuolta. Tai että sukupuolia on ääretön määrä ja että jokainen voi keksiä niitä itse. Miksi pitäisi kannustaa ihmisiä ottamaan sukupuolihormoneja ja lopulta leikkelemään vartoaloaan, silti päätyen identiteeltään riekalaiseksi hybridiksi, joka ei ole enää mies eikä nainen.

      Olin itse menossa kovaa kyytiä kohti tämä pimeyden kuilua, pahaksi onneksi internet tursusi jo tuolloin "ihania" transitiokertomuksia, ja toisten yhtä sekaisin olevien ihmisten "tukea". Tästä kaikesta pitää vain irrottautua päättäväisesti. en suosittele mitään uskonnollisia juttuja sinänsä, mutta ehkä kannattaa kokeilla henkisiä metodoita, esim, meditaatio tienä itsensä ja ihmisenä olemisen tuntemiseen ja illuusioista vapautumiseen.

      • Anonyymi

        Pahimpia olette juuri te viiviläiset ja ärjymirrit :D

        Ottaako päähän, kun joillain on munaa käydä prosessi läpi ja elää omana itsenään? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimpia olette juuri te viiviläiset ja ärjymirrit :D

        Ottaako päähän, kun joillain on munaa käydä prosessi läpi ja elää omana itsenään? :D

        En tiedä keitä kyseiset (nimimerkki)henkilöt ovat.

        Juuri kerroin siitä, miten ihminen voi löytää itsensä ja toivottavasti vapautua näistä loputtomista koettujen ja istutettujen sukupuoli-identiteettien ristiriidoista. Muna minulla kyllä on yhä, koska en mennyt "hoitoihin" ja leikkauttanut sitä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä keitä kyseiset (nimimerkki)henkilöt ovat.

        Juuri kerroin siitä, miten ihminen voi löytää itsensä ja toivottavasti vapautua näistä loputtomista koettujen ja istutettujen sukupuoli-identiteettien ristiriidoista. Muna minulla kyllä on yhä, koska en mennyt "hoitoihin" ja leikkauttanut sitä pois.

        Mutta olet harkinnut sitä, mikä neiti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet harkinnut sitä, mikä neiti :D

        Nämä entiset koulukiusatut btm:t, paino m-kirjaimella ovat oma lukunsa foobikoissa. Koko nuoruus oli kipuilua oman sukupuolen kanssa ja ystäväksi he kelpasivat vain tytöille. Tuonkin kirjoittajan kirjoitustyyli on kuin tavallisen naisen, miestä häntä ei tunnista kuin munista ja siitä sitten pidetään kiinni. Ovat melkein rasittavampia kuin itsensäkieltäjät, jotka sentään ovat todella rasittavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä entiset koulukiusatut btm:t, paino m-kirjaimella ovat oma lukunsa foobikoissa. Koko nuoruus oli kipuilua oman sukupuolen kanssa ja ystäväksi he kelpasivat vain tytöille. Tuonkin kirjoittajan kirjoitustyyli on kuin tavallisen naisen, miestä häntä ei tunnista kuin munista ja siitä sitten pidetään kiinni. Ovat melkein rasittavampia kuin itsensäkieltäjät, jotka sentään ovat todella rasittavia.

        Paskapuhetta. En tiedä, mikä on bm, mutta kavereina oli vain poikia, eikä nuorena ollut mitään sukupuolikipuiluita. Kipuilut alkoivat vasta myöhemmin, kun tiitteilyn kausittaisen tiitteilyn kautta aloin miettimään identiteettiäni, joka sitten johti tuon edellä mainitun internetin trans-kohinan saattelemana itsevakuutteluun, että saatankin olla trans. Onneksi sen saa kuitenkin päättymään.

        Uskotte ilmeisesti jonkinlaisiin nais- ja mieskirjoitustapoihin, kuten mies- ja naisaivoihinkin, hehe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta. En tiedä, mikä on bm, mutta kavereina oli vain poikia, eikä nuorena ollut mitään sukupuolikipuiluita. Kipuilut alkoivat vasta myöhemmin, kun tiitteilyn kausittaisen tiitteilyn kautta aloin miettimään identiteettiäni, joka sitten johti tuon edellä mainitun internetin trans-kohinan saattelemana itsevakuutteluun, että saatankin olla trans. Onneksi sen saa kuitenkin päättymään.

        Uskotte ilmeisesti jonkinlaisiin nais- ja mieskirjoitustapoihin, kuten mies- ja naisaivoihinkin, hehe.

        Btm tarkoittaa antavaa, usein naismaista homoa. Tiittikin on trans, muuten. Ole mikä olet, mutta miehenä en pidä ihmistä, joka on edes harkinnut muniensa leikkauttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Btm tarkoittaa antavaa, usein naismaista homoa. Tiittikin on trans, muuten. Ole mikä olet, mutta miehenä en pidä ihmistä, joka on edes harkinnut muniensa leikkauttamista.

        Minulla kun on sentään munaa tunnustaa itselleni, että olen ollut väärässä ja johtanut itseni harhaan luotujen ja istutettujen identiteettien avulla. Itse puolestaan en pidä transmiehiä miehinä enkä transnaisia naisia. Se trans-muoto ainakin pysyy aina mukana.

        Ilokseni olen alkanut huomata, että titteilykin on vähentynyt. Ihmismielen voima on valtava, hyväään ja pahaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kun on sentään munaa tunnustaa itselleni, että olen ollut väärässä ja johtanut itseni harhaan luotujen ja istutettujen identiteettien avulla. Itse puolestaan en pidä transmiehiä miehinä enkä transnaisia naisia. Se trans-muoto ainakin pysyy aina mukana.

        Ilokseni olen alkanut huomata, että titteilykin on vähentynyt. Ihmismielen voima on valtava, hyväään ja pahaan.

        Itse otan ystäväkseni sata kertaa mieluummin miehekkään transmiehen kuin neitimäisen tiitin. Ystävyyden kannalta kun on ihan sama mitä toisella on housuissa, sitä en rupea tarkistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kun on sentään munaa tunnustaa itselleni, että olen ollut väärässä ja johtanut itseni harhaan luotujen ja istutettujen identiteettien avulla. Itse puolestaan en pidä transmiehiä miehinä enkä transnaisia naisia. Se trans-muoto ainakin pysyy aina mukana.

        Ilokseni olen alkanut huomata, että titteilykin on vähentynyt. Ihmismielen voima on valtava, hyväään ja pahaan.

        Onneksi olet huomannut olleesi väärässä, mutta älä tyrkytä mielipiteitäsi muille.

        Ei tiitteily ole vähentynyt, se ei vaan ole enää niin kovin "muodissa" median mielestä, eikä siitä kerrota enää julkisuudessa kun transsukupuoliset ovat tulleet kaapista. Vuosikymmeniä sitten moni transsukupuolinen joutui tiitteilemään pakosta, kun hoitomahdollisuuksia ei ollut, siksi tiittejä näytti olevan enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse otan ystäväkseni sata kertaa mieluummin miehekkään transmiehen kuin neitimäisen tiitin. Ystävyyden kannalta kun on ihan sama mitä toisella on housuissa, sitä en rupea tarkistamaan.

        "Miehekäs" trasnmies, jonka käytös on opeteltua ja ylivedettyä tekoäijäilyä, rekvisiittana tietysti klanipää ja goatee-parta? Silti henkilö on oikeasti NAINEN :D

        Tiitit sen sijaan ovat yleensä heteromiehiä, eivätkä ne arkiroolissaan ole mitenkään neitimäisellä tavalla erottuvia edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miehekäs" trasnmies, jonka käytös on opeteltua ja ylivedettyä tekoäijäilyä, rekvisiittana tietysti klanipää ja goatee-parta? Silti henkilö on oikeasti NAINEN :D

        Tiitit sen sijaan ovat yleensä heteromiehiä, eivätkä ne arkiroolissaan ole mitenkään neitimäisellä tavalla erottuvia edes.

        Harva hoidettu transmies mitenkään äijäilee sen enempää kuin kuka tahansa aikuinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva hoidettu transmies mitenkään äijäilee sen enempää kuin kuka tahansa aikuinen mies.

        Käytännössä kaikki tuntemani ovat aivan tavallisia miehiä, joita ei voisi mitenkään uskoa taustaltaan transmiehiksi. Äijäilyä olen havainnut vain naispuolisilta transvestiiteiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miehekäs" trasnmies, jonka käytös on opeteltua ja ylivedettyä tekoäijäilyä, rekvisiittana tietysti klanipää ja goatee-parta? Silti henkilö on oikeasti NAINEN :D

        Tiitit sen sijaan ovat yleensä heteromiehiä, eivätkä ne arkiroolissaan ole mitenkään neitimäisellä tavalla erottuvia edes.

        Muuten, transmiehet kaljuuntuvat cismiehiä herkemmin. Ihan siksi moni ajaa suosiolla kaljuksi. Sinulla nyt on pakkomielle niistä muutamasta tuntemastasi ja pidä vaan käsityksesi, jos saat sillä mielenrauhan.


    • Anonyymi

      Kun elämän sisältö pyörii transpalstoilla ja muilla kanavilla transihmisten ulkonäön haukkumisessa voisi joskus pysähtyä miettimään mikä järki tässä kaikessa on. Miksi minua provosoi niin kovin se, että jotkut menevät prosessiin, vaikkei lopputulos olisi edes kovin onnistunut? Miksi asia vaivaa minua niin kovasti, ja miksi minun on ehdottoman välttättä saatava tuoda arvosteluni heidän tietoonsa?

      • Anonyymi

        Kun poliittiset trans-aktivistit hyökkäävät koko muuta yhteiskuntaa vastaan ja vaativat muita ihmisiä tunnustamaan heidän mielikuvitussukupuolensa ja käyttämään tiettyjä sanoja yms., niin silloin saattaa tulla myös vastapalloon joskus osumaa. Niin yksinkertaista se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun poliittiset trans-aktivistit hyökkäävät koko muuta yhteiskuntaa vastaan ja vaativat muita ihmisiä tunnustamaan heidän mielikuvitussukupuolensa ja käyttämään tiettyjä sanoja yms., niin silloin saattaa tulla myös vastapalloon joskus osumaa. Niin yksinkertaista se on.

        No mutta ei kyse ole siitä. Siihen ilmiöön ovat kyllästyneet kaikki normaalit transtaustaisetkin. Ja heitä trollit juuri kiusaavat. Ihmisiä, jotka kertovat elävänsä taviksina tekemättä itsestään numeroa ja vaatimatta mitään erityisoikeuksia, haluamatta muuttaa lainsäädäntöä tms. He saavat kuulla olevansa hulluja, rumia ym ja kuinka he eivät ole tavallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ei kyse ole siitä. Siihen ilmiöön ovat kyllästyneet kaikki normaalit transtaustaisetkin. Ja heitä trollit juuri kiusaavat. Ihmisiä, jotka kertovat elävänsä taviksina tekemättä itsestään numeroa ja vaatimatta mitään erityisoikeuksia, haluamatta muuttaa lainsäädäntöä tms. He saavat kuulla olevansa hulluja, rumia ym ja kuinka he eivät ole tavallisia.

        Niin ja juuri se trolleja v***taa kun heidän höpinöistään ei välitetä.


    • Anonyymi

      Nyt on lähete saatu ja ihan mahtava fiilis 😀 ❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe