Pankkipalvelut

Anonyymi

Ns. kotimaiset pankit palvelevat asiakkaitaan todella hyvin.

Annas olla kun menet ruotsalais-suomalaiseen konttoriin asioimaan, pitkäaikaisena asiakkaana. Palvelu on tehty todella ongelmalliseksi palkansaajille-pienyrittäjille sekä meille "tavallisille" asiakkaille.

Hiki nousi pintaan pankkivirkailijan ilmoituksesta malliin; meillä palvellaan näin, emme voi auttaa pankkikorttinne hävitessä menee aikaa???????viikkoja.
Pyytäkää apua = lainatkaa -----sukulaisiltanne---tuttaviltanne!

Virkailijat on siis ohjeistettu toimimaan malliin: "Kenen leipää syöt, sen lauluja on laulettava "!

Onhan onneksi mahdollista vaihtaa pankkia, sellaiseen joka palvelee meitä palkansaajia, pienyrittäjiä, eläkeväkeä !
Ihmeiden aikaako eletään?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse asiakkaat ovat itseään palvelleet pääasiassa jo pitkään.

    • Anonyymi

      "Hiki nousi pintaan pankkivirkailijan ilmoituksesta malliin; meillä palvellaan näin, emme voi auttaa pankkikorttinne hävitessä menee aikaa???????viikkoja.
      Pyytäkää apua = lainatkaa -----sukulaisiltanne---tuttaviltanne!"

      Tuo on huonoa palvelua ! Aivan onnetonta. Vaihda pankkia.

    • Anonyymi

      Olet sentään löytänyt pankkisi konttorin jostain, se on jo hyvä suoritus!

    • Anonyymi

      Minun ei tarvinnut pankkiin mennä kun pankkikorttini hävisi, riitti kun soitin numeroon johon pankkikortin katoaminen ilmoitetaan. Reilun viikon jälkeen sain uuden kortin ilman sen monimutkaisempaa toimintaa. Aloittaja ei ole ilmeisesti osannut toimia oikein, pankeilla on yksi ja sama numero johon kortin katoamisen voi ilmoittaa ja kuolettaa samalla kortin.

      • Anonyymi

        Aloittaja toimi pankin antamien ohjeiden mukaisesti! Arvostella voi aina, tietämättä asian todellista laitaa! Siis " mutu"tuntumalla!


    • Anonyymi

      HALOOOO,,
      ei suomenkaa pankkipalveluita voi kehua,

      kun

      itse maksaa laskut ja tekee kaiken työn, niin siitä suomen pankit velottaa palvelumaksua joka kuukausi tililtä lähtee euroja
      kun ITSE olet palvellu itseäsi, ja maksanu laskuja,


      kyllä on menny pankkipalvelut ihan hulluksi ROSVOUSTA
      varastamista, pankit varastaa tavallisen ihmisen rahoja tililtä joka kuukausi summa riippuu siitä kuinka monta laskua olet itse maksanu omalta koneeltasi,

      VITUT sanon minä, siitä pitää tehdä EDUSKUNTAA kansalais alotus, pankit rosvoaa köyhiä ihmisiä joka kuukausi menee monta euroa jopa kymmenenki euroa,

      • Anonyymi

        joooo ja yliki kymmen euroa ne kiskoo kun ihminen itse hoitaa omat pankkiasiansa,
        pankit todellakin rosvoaa asiakkitten tileiltä rahaa,
        asiakkaan omasta työnteosta,

        suomeen on kehitettävä jokin muu keino kuin pankkit kuinka raha aioita hoidetaan, pankit saisi maksaa ihmisille taksi ne rahat joita se on omia aikojaan rosvonnu ihmisten tileiltä


    • Anonyymi

      Minulla on pankkikortisssa jotakin pielessä .Olen yrittänyt monelta automaatilta nostaa rahaa , mutta aina tulee vastaus "Yritä uudestaan". Olen tuntemattoman edessä, kun tiedän kuinka vaikeaa on päästä Nordean asiakaspalveluun.

      • Anonyymi

        En mielelläni neuvo päivittelijöitä joiden tarkoitus on päivitellä ei kysyä

        Minimoi korttien määrä ja käyttö. Esim minulla ei oikeasti ole pankkikorttia tai en käytä debit ja au tomaattia en muista käyttäneeni 2000-luvulla

        Jos sinulla on tunnusluvut pyydä uusi kortti netissä toimimattoman tilalle

        Itse olen hoitanut korttiasiat netissä ja pakkotilanteessa puhelimitse HUOM henkilöllisyys todetaan näpyttelemällä risuaitoja "paina ruutu" ne myös pakkotilanteessa soittavat vaikka muuta väittävät


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe