Onko palstalla vanhempia, jotka ovat mielestään tulleet vieraannutetuiksi?
Miten se on tapahtunut?
Miksi ette ole sopineet tapaamisista?
Vieraannutetut vanhemmat
8
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Juu olen vieraantunut
Poika istuu kakkuansa vankilassa
Ei oikeen ole kiinnostusta usein vierailla linnassa.- Anonyymi
Onnea myös minun puolestani ❤️
- Anonyymi
Olen vieraantunut, syrjäytynyt ja laitostunut.😞😕
- Anonyymi
Kapulanvaihdossa ilmeni pientä rauhattomuutta vaikka sirkustahan se vaan olikin.
- Anonyymi
On timo
- Anonyymi
Timo ei ole isä ja huoltajaa käräjäoikeuden lainvoimisella tuomiolla 2017 lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta eli lapsilla ei ole mitään uutta isää, eikä myöskään uusia isovanhempia - ei vaikka vaihtaisi vieraannuttaja äiti minkä tahansa virheellisen nimen lapsille valehdellessaann maistraatissa viranomaismenettelyssä..
- Anonyymi
On Timolla lapsia ja lapsilla on hänen sukunimensäkin. Siksi hänen vanhemmat ovat uudet isovanhemmat. Ex-isä on Kari, jolla se perätön lausunto, jonka antaneet lastenvalvojat joilla ei minkäänlaista valtaa puuttua vanhempien asioihin, ON tuo melko kummallinen syy olla erossa omista lapsistaan ja varmastikin kaikille tullut selväksi, että se on tekosyy. Ehkä Karia ei vaan kiinnosta vanhemman hommat, mutta kunnioittaisit sinäkin hänen päätöstään, koska ei omien lasten kanssa ole pakko olla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Timolla lapsia ja lapsilla on hänen sukunimensäkin. Siksi hänen vanhemmat ovat uudet isovanhemmat. Ex-isä on Kari, jolla se perätön lausunto, jonka antaneet lastenvalvojat joilla ei minkäänlaista valtaa puuttua vanhempien asioihin, ON tuo melko kummallinen syy olla erossa omista lapsistaan ja varmastikin kaikille tullut selväksi, että se on tekosyy. Ehkä Karia ei vaan kiinnosta vanhemman hommat, mutta kunnioittaisit sinäkin hänen päätöstään, koska ei omien lasten kanssa ole pakko olla!
Älä valehtele "Pete" ja levitä virheellistä tietoa -Timo ei ole isä ja huoltajaa Karin lapsille käräjäoikeuden lainvoimisella tuomiolla 2017 lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta eli lapsilla ei ole mitään uutta isää, eikä myöskään uusia isovanhempia - ei vaikka vaihtaisi vieraannuttaja äiti Tiina minkä tahansa virheellisen nimen lapsille valehdellessaann maistraatissa viranomaismenettelyssä
Timo ei ole isä ja huoltajaa käräjäoikeuden lainvoimisella tuomiolla 2017 lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta eli lapsilla ei ole mitään uutta isää, eikä myöskään uusia isovanhempia - ei vaikka vaihtaisi vieraannuttaja äiti minkä tahansa virheellisen nimen lapsille valehdellessaann maistraatissa viranomaismenettelyssä.
Timo ei ole isä ja huoltajaa Karin lapsille käräjäoikeuden lainvoimisella tuomiolla 2017 lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta eli lapsilla ei tod. ole todellakaan mitään uutta isää, eikä myöskään uusia isovanhempia - ei vaikka vaihtaisi vieraannuttaja äiti Tiina minkä tahansa virheellisen nimen lapsille valehdellessaann maistraatissa viranomaismenettelyssä
Timo ei saanut Karin laSten huoltoa- oheishuoltoa lasten vieraannuttamisen johdosta, koska biol.
Äiti kieltäytyi itse lasten tapaamisoikeudesta isäänsä Raision perhepalvelujen rikollisessa toiminnassa jonka poliisikin todennut esitutkinnassa lapsen edun vastaiseksi eli hän itse vieraannutti lapset isästä ja iso vanhemmista, ja sellainenhan on laitonta, Tiinan ei ole omien lasten kanssa pakko olla. Kaikki osapuolet eivät ole olleet tyytyväisiä 1.5.2007 alkaen ja lasten etu EI OLE KOSKAAN TOTEUTUNUT RAISION PERHEPALVELUJEN JA ÄIDIN TOIMISSA!!!
ESINULKA EI TODELLAKAAN OLE OLEMASSA SELLAISTA PÄÄTÖSTÄ TIMO EI OLE ISÄ JA HUOLTAJA KARIN LAPSILLE TIMOLLA EI LLE LAPSIA!!!
Älä valehtele "Pete" ja levitä virheellistä tietoa -Timo ei ole isä ja huoltajaa käräjäoikeuden lainvoimisella tuomiolla 2017 lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta eli lapsilla ei ole mitään uutta isää, eikä myöskään uusia isovanhempia - ei vaikka vaihtaisi vieraannuttaja äiti minkä tahansa virheellisen nimen lapsille valehdellessaann maistraatissa viranomaismenettelyssä. . Älä valehtele "Pete" ja levitä virheellistä tietoa -Timo ei ole isä ja huoltajaa käräjäoikeuden lainvoimisella tuomiolla 2017 lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta eli lapsilla ei ole mitään uutta isää, eikä myöskään
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423