Michael Schumacher kidutti kilpikonnia terveenä ollessaan!

Anonyymi

Schumi dokkarissa mies sukeltelee ja ottaa rauhassa uivia kilpikonnia kiinni ja riepottelee niitä sinne tänne. Suomalainen sukellusammattilainen kertoo eläimen saavan jopa sydänkohtauksen tällaisessa retuutuksessa.
https://www.iltalehti.fi/formulat/a/ce07d735-61e3-4ada-8d07-3221813dc9fc

Schumacher oli siis eläinrääkkääjä, joka ei välittänyt mitään eläinystäviemme todellisesta hädästä. Hän oli siis paha ihminen. Ikäänkuin meistä vähimpien kiusaaminen ei olisi tarpeeksi, hän aiheutti myös lukuisia kolareita F1 urallaan. Mika Häkkiselle Macaossa juniorivuosina, Damon Hill 1994, Jack Villeneuve 1997 ja David Coulthard Spa 1998. Noissakin joku olisi voinut kuolla. Tuolla tavoin toimii vain ihminen, jolla ei ole ihmisyyttä toisia kohtaan. Vaan karma kosti Schumille.

19

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairasta!

    • Anonyymi

      Kova kosto! Moni kovempi tekijä ei saa tuollaista.

    • Anonyymi

      Hakeudu hoitoon!

      • Anonyymi

        Eikös hän ole hoidossa? Vai joko sai terveen paperit.


    • Anonyymi

      Kilpikonna sai kostonsa, mitäs heitteli puolustuskyvytöntä meressä minne sattuu. Schumi oli esimerkki ihmisestä jolle rahaa on siunaantunut enemmän kuin järkeä. Vain minä minä on kokoajan ohjannut toimintaa.

      Tylyä, että Schumi oli ilkeä muita kuskeja kohtaan, mutta se on jo liikaa, että oli paha jopa eläimiä kohtaan!

    • Anonyymi

      Tylyä, että Schumi oli ilkeä muita kuskeja kohtaan, mutta se on jo liikaa, että oli paha jopa eläimiä kohtaan!

      Mitä muita eläimiä? Kukaan muuko ei ole tehnyt, höpö höpö...

      • Anonyymi

        Sekö että muutkin kiduttavat eläimiä tekee siitä Schumin kohdalla sallittua? Sinulle voi tulla yllätyksenä, että jotkut ihmiset ovat eläinrakkaita, eivätkä voisi kuvitellakaan satuttavansa eläintä. Villieläin elää ympäristössään kuin sinä asunnossasi. Tykkäisitkö jos joku näkymätön käsi tarttuisi sinuun sängyssäsi ja viskelisi sinua pitkin asuntoasi. Juuri näin Schumi käytännössä teki tuolle puolustuskyvyttömälle luonnon villieläimelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö että muutkin kiduttavat eläimiä tekee siitä Schumin kohdalla sallittua? Sinulle voi tulla yllätyksenä, että jotkut ihmiset ovat eläinrakkaita, eivätkä voisi kuvitellakaan satuttavansa eläintä. Villieläin elää ympäristössään kuin sinä asunnossasi. Tykkäisitkö jos joku näkymätön käsi tarttuisi sinuun sängyssäsi ja viskelisi sinua pitkin asuntoasi. Juuri näin Schumi käytännössä teki tuolle puolustuskyvyttömälle luonnon villieläimelle!

        Hän ei tehnyt sitä tahallaan, koskee tuota kilpikonna juttua. Väitätkö tosiaan että Schumi on ainut joka tuota on tehnyt. Sinulle tuo tulee yllätyksenä. Tuo loppu menee sitten älyttömäksi vertaukseksi. Itse olen tosi eläinrakas en satuta edes mehiläistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei tehnyt sitä tahallaan, koskee tuota kilpikonna juttua. Väitätkö tosiaan että Schumi on ainut joka tuota on tehnyt. Sinulle tuo tulee yllätyksenä. Tuo loppu menee sitten älyttömäksi vertaukseksi. Itse olen tosi eläinrakas en satuta edes mehiläistä.

        Ehkä joku viskelee Schumia kasvihuoneessaan, oppiipa mitä teki, kun oli terve ja rahoissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei tehnyt sitä tahallaan, koskee tuota kilpikonna juttua. Väitätkö tosiaan että Schumi on ainut joka tuota on tehnyt. Sinulle tuo tulee yllätyksenä. Tuo loppu menee sitten älyttömäksi vertaukseksi. Itse olen tosi eläinrakas en satuta edes mehiläistä.

        Teki siinä mielessä tahallaan, että jokainen, jopa lapsikin tietää ettei villieläimiä tule ottaa kiinni. Säikähtäessään outoa tilannetta, eläin voi saada sydänkohtauksen ja kuolla. MS ei tästä välittänyt, koska saksalaisella jäi koulut kesken. Se, että jollain on rahaa, ei välttis tarkoita, että hänellä on järkeä samassa mitassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teki siinä mielessä tahallaan, että jokainen, jopa lapsikin tietää ettei villieläimiä tule ottaa kiinni. Säikähtäessään outoa tilannetta, eläin voi saada sydänkohtauksen ja kuolla. MS ei tästä välittänyt, koska saksalaisella jäi koulut kesken. Se, että jollain on rahaa, ei välttis tarkoita, että hänellä on järkeä samassa mitassa.

        Sitä ei kuvausta tehdessä noteerattu millään tavalla että olisi millään tavalla vaarallista touhua. Eikä tuo eläin kuollut. Mitä muita eläimiä hän otti kiinni et voi kertoa koska et tiedä? Jollekkin on Schumin teot joku elämän tehtävä. Minua kiinnosti vain hänen F1 saavutukset. Olkoon koulutus mikä hyvänsä. Katso tuo dokumentti niin tiedät vielä enemmän. Hän ei lähtenyt mistään rikkaasta perheestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei kuvausta tehdessä noteerattu millään tavalla että olisi millään tavalla vaarallista touhua. Eikä tuo eläin kuollut. Mitä muita eläimiä hän otti kiinni et voi kertoa koska et tiedä? Jollekkin on Schumin teot joku elämän tehtävä. Minua kiinnosti vain hänen F1 saavutukset. Olkoon koulutus mikä hyvänsä. Katso tuo dokumentti niin tiedät vielä enemmän. Hän ei lähtenyt mistään rikkaasta perheestä.

        Kaikki formulakuskit tulevat vähävaraisista perheistä, he vain toteuttavat unelmansa uskomalla niihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki formulakuskit tulevat vähävaraisista perheistä, he vain toteuttavat unelmansa uskomalla niihin!

        Vitsi vai, suurin osa varakkaista perheistä ja osa erittäin rikkaista.


    • Anonyymi

      Kerppenin reksi oli kyllä ajomies vailla vertaa. All time HIGH. Katselen vieläkin Schumin kisoja nauhoilta melkein päivittäin.

      • Anonyymi

        Ross Brawn ja Schumi lyömätön kaksikko Ferrarilla.


    • Anonyymi

      Melkoista liioittelua, luontodukumenttien tekijät häiritsee eläimiä paljon pahemmin, ajavat takaa autoilla, helikoptereilla, ottavat kiinni, nukuttavat, laittavat lähettimiä kaulaan ja renkaita jalkaan... Kuinka paljon häiriintyvätkään moottoriveneistä, rahtilaivoista, tuskin ollut mitään haittaa tuiosta.

      • Anonyymi

        Olikin kaksi avausta, ihmettelin mihin se edelleinen vastaus katosi.


      • Anonyymi

        Niinpä olen samaa mieltä. Schumista tehdään väkisin paha.


    • Anonyymi

      Jos ihminen kykenee sukeltaessaan heittelemään viattomia eläimiä minne haluaa, mitä hän kykeneekään pinnan yläpuolella? Ai, niin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe