Paltamo...tuo unelmallinen

Anonyymi

asuinpaikka, kaikki ihmiset ovat mukavia ja ihanan rikkaita,kukaan ei ole kateellinen toiselle ja kaikilla menee hyvin, terveydenhuoltoon pääsee samana päivänä eikä minkäänlaista huumeongelmaa ole kenelläkään..asuntojen arvo nousee joka vuosi reilusti eikä koulussakaan kiusata koskaan lapsia...muuta Paltamoon ja koe uusi elämä sinäkin!

26

2211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa on mainostamiselle hyvä ohje

    • Anonyymi

      eivätkä ole katkeria ja kateellisia

      • Anonyymi

        ihan on ulko mailla käyneitä :O


    • Anonyymi

      Onko asiat noin hyvin olisko siellä vapaita asuntoja myynnissä muuttaisin mielellään siellä asiat kohdillaan

      • Anonyymi

        Tervetuloa!


      • Anonyymi

        Kaikkea löytyy.


    • Anonyymi

      Naiset, sekä syntyperäiset että junan tuomat, ovat kerrassaan upeita. he odottavat sitä ainoaa oikeaa miestä riittävän kauan, ovat sitten sen yhden oikean kanssa loppuelämänsä. Tämän takia he ja heidän "miehensä" voivat arvostella ja nimitellä rumastikin esim itäeurooppalaisia naisia. Heidän lyhyet jalkansa ja pitkä selkänsä ovat eduksi yleisurheilussa ja voimistelussa.

    • Anonyymi

      Entä paltamon miehet,komeita,pitkiä,urheiluhenkisiä.Pikkuvaimon kanssa työnnellään onnellisena jälkikasvua.Kuntosali on ainoa harrastus sitten kuhakunkun lisäksi.Eivät katsele muita naisia,näkevät vain oman pikkukulta vaimon.Tietysti myös tienaavat hyvin,ovathan käyneet kouluja.
      Entäs vanhempi väki.Harrastavat kesäteatteria tai laulaa luikasee.Kaikille löytyy harraste mahdollisuus tässä onnellisten kylässä.

      • Anonyymi

        On niin helppo olla onnellinen, jos vaimo ei ole syntyperäinen eikä junantuoma savolainen eikä kainuulainen :)


    • Anonyymi

      Paltamo on onnellisuuden keskus puolueet ei riitele eikä muutenkaan ole riitoja missään

    • Anonyymi

      Ja naapurit ne vasta täällä mukavia onki.

      • Anonyymi

        Näin on . Kun olet itse mukava niin metsä vastaa , kuin sinne huudetaan.Eli jos sinua on onnistanut, niin johtuu siitä, että olet itse heille mukava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on . Kun olet itse mukava niin metsä vastaa , kuin sinne huudetaan.Eli jos sinua on onnistanut, niin johtuu siitä, että olet itse heille mukava

        Toisin kuin sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin kuin sinä

        Totta horiset. Minä olen se ikävä ihminen jatkossakin. Olen peilikuvasi :)


    • Anonyymi

      Paltamo melkein kuin paratiisi on asiat tosi mallillaan

    • Anonyymi

      Paljon on sitten asiat muuttuneet siitä kun itse siellä asuin,noin 15v sitten.Sillä kokemuksella en muuta uudestaan.

    • Anonyymi

      Yhteisiä ovat nämä melkein kirkollista sukua olevat fröökynät Sotkamon kanssa. Parempia porvareita. On itäistä pituutta ja läntistä leveyttä, ihan hintelää miestä heikottaa, edes katsella, saati viel kuunnella heidän ylhäistä lausuntaansa.

    • Anonyymi

      Pitää ottaa shamppanjat kun on niin hyvä tunne ja onnellinen olo

    • Anonyymi

      Ihan kiva paikka asua kunhan kouluolosuhteet saadaan kuntoon tarkoitan sekä rakennukset että kiusaamisongelma

    • Anonyymi

      täällon kunnon gansta meininki

    • Anonyymi

      Onko paljon vapaita naisia kiinostais kun siellä tuntuu olevan hyvä meininki taidan muuttaa sinne

      • Anonyymi

        Ei oo. Tuo tullessasi muutamia.


    • Anonyymi

      ...mutta kouluissa kiusataan, sama meno on jatkunut jo vuosikymmeniä. sitten pahimmat kiusaajat pätevät facebookissa muka neuvomassa toisia...hyi helvetti.

      • Anonyymi

        Niin ja kaukaa


    • Anonyymi

      Jos muuttaisin Paltamoon Oulujärven rannalle olisiko melkein 70 v miehelle siellä hellää nais ystää ?

    • Anonyymi

      Paltamo on Kainuun Ateena, varsinkin Mieslahti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe