asuinpaikka, kaikki ihmiset ovat mukavia ja ihanan rikkaita,kukaan ei ole kateellinen toiselle ja kaikilla menee hyvin, terveydenhuoltoon pääsee samana päivänä eikä minkäänlaista huumeongelmaa ole kenelläkään..asuntojen arvo nousee joka vuosi reilusti eikä koulussakaan kiusata koskaan lapsia...muuta Paltamoon ja koe uusi elämä sinäkin!
Paltamo...tuo unelmallinen
28
3547
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on mainostamiselle hyvä ohje
- Anonyymi
eivätkä ole katkeria ja kateellisia
- Anonyymi
ihan on ulko mailla käyneitä :O
- Anonyymi
Onko asiat noin hyvin olisko siellä vapaita asuntoja myynnissä muuttaisin mielellään siellä asiat kohdillaan
- Anonyymi
Tervetuloa!
- Anonyymi
Kaikkea löytyy.
- Anonyymi
Naiset, sekä syntyperäiset että junan tuomat, ovat kerrassaan upeita. he odottavat sitä ainoaa oikeaa miestä riittävän kauan, ovat sitten sen yhden oikean kanssa loppuelämänsä. Tämän takia he ja heidän "miehensä" voivat arvostella ja nimitellä rumastikin esim itäeurooppalaisia naisia. Heidän lyhyet jalkansa ja pitkä selkänsä ovat eduksi yleisurheilussa ja voimistelussa.
- Anonyymi
Entä paltamon miehet,komeita,pitkiä,urheiluhenkisiä.Pikkuvaimon kanssa työnnellään onnellisena jälkikasvua.Kuntosali on ainoa harrastus sitten kuhakunkun lisäksi.Eivät katsele muita naisia,näkevät vain oman pikkukulta vaimon.Tietysti myös tienaavat hyvin,ovathan käyneet kouluja.
Entäs vanhempi väki.Harrastavat kesäteatteria tai laulaa luikasee.Kaikille löytyy harraste mahdollisuus tässä onnellisten kylässä.- Anonyymi
On niin helppo olla onnellinen, jos vaimo ei ole syntyperäinen eikä junantuoma savolainen eikä kainuulainen :)
- Anonyymi
Paltamo on onnellisuuden keskus puolueet ei riitele eikä muutenkaan ole riitoja missään
- Anonyymi
Ja naapurit ne vasta täällä mukavia onki.
- Anonyymi
Näin on . Kun olet itse mukava niin metsä vastaa , kuin sinne huudetaan.Eli jos sinua on onnistanut, niin johtuu siitä, että olet itse heille mukava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on . Kun olet itse mukava niin metsä vastaa , kuin sinne huudetaan.Eli jos sinua on onnistanut, niin johtuu siitä, että olet itse heille mukava
Toisin kuin sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin kuin sinä
Totta horiset. Minä olen se ikävä ihminen jatkossakin. Olen peilikuvasi :)
- Anonyymi
Paltamo melkein kuin paratiisi on asiat tosi mallillaan
- Anonyymi
Paljon on sitten asiat muuttuneet siitä kun itse siellä asuin,noin 15v sitten.Sillä kokemuksella en muuta uudestaan.
- Anonyymi
Yhteisiä ovat nämä melkein kirkollista sukua olevat fröökynät Sotkamon kanssa. Parempia porvareita. On itäistä pituutta ja läntistä leveyttä, ihan hintelää miestä heikottaa, edes katsella, saati viel kuunnella heidän ylhäistä lausuntaansa.
- Anonyymi
Pitää ottaa shamppanjat kun on niin hyvä tunne ja onnellinen olo
- Anonyymi
Ihan kiva paikka asua kunhan kouluolosuhteet saadaan kuntoon tarkoitan sekä rakennukset että kiusaamisongelma
- Anonyymi
täällon kunnon gansta meininki
- Anonyymi
Onko paljon vapaita naisia kiinostais kun siellä tuntuu olevan hyvä meininki taidan muuttaa sinne
- Anonyymi
Ei oo. Tuo tullessasi muutamia.
- Anonyymi
...mutta kouluissa kiusataan, sama meno on jatkunut jo vuosikymmeniä. sitten pahimmat kiusaajat pätevät facebookissa muka neuvomassa toisia...hyi helvetti.
- Anonyymi
Niin ja kaukaa
- Anonyymi
Jos muuttaisin Paltamoon Oulujärven rannalle olisiko melkein 70 v miehelle siellä hellää nais ystää ?
- Anonyymi
Paltamo on Kainuun Ateena, varsinkin Mieslahti.
- Anonyymi
Kkong
- Anonyymi
Arttu Pulkkinen, Upi, Æ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873796
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m881732Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281462- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231118Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921047- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell164837