Matkustaja oli lyönyt päänsä ja evakuoitu sydänpysäyksen seurauksena Ruotsiin saamaan sairaalahoitoa, jossa myöhemmin menehtyi.
https://www.sjoraddning.se/rafsnas/larm/sjuktransport-fran-fartyg-alands-hav
Edit. Suomalaismies ja tapahtumaan liittyi väkivaltaa, ja luultavasti myös väkijuomia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008272244.html
Baltic Princessin reissu päättyi lopulta kuolemaan
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Etnistä kammiovärinää?
- Anonyymi
3n lapsen isana voin sanoa etta TallinkSiljan laivoille en perhettani vie. Niin paljon kaikkea siella tapahtuu, ja usein uutisointi on aika villaista. Tahankaan ei TallinkSilja mitaan julkisesti kommentoi varmaan muuta kuin etta on siella jarkkareita.
- Anonyymi
OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
Taas sait kertoa jotain negatiivista matkailusta. Kyllä sua onnisti. - Anonyymi
Viking Sallyllä oli hieman vastaava case, mutta siellä uhri ei ehtinyt edes sairaalahoitoon.
- Anonyymi
Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Turussa, Tampereella, Vaasassa, Oulussa, Rovaniemellä, Kotkassa ja vähän joka paikassa samaa juttua.
Eli jos nyt pienellä laivalla, niin se on kuin hyttysen kusasu. Vain häiriintynyt uuvatti repii siitä jotain kiksejä.
- Anonyymi
Yksittäistapaus. Esimerkiksi Titanicin hupiristeily riisti hengen 1500:lta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984