Joutsan ukot

Anonyymi

Eräs iäkkäämpi nainen kerran totesi, että hänelle oli aikanaan onnen täyttymys, kun sai itselleen joutsalaisen miehen. Mitä mieltä muut olette Joutsan ukoista?

325

6672

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kyllä monet sanovat samaa

    • Anonyymi

      Täytyy joutsalaisissa miehissä jotain erityistä olla, kun niin paljon kehutaan

    • Anonyymi

      KYLLÄ NIIN TYHYMIÄ VVIEDÄÄNIITTEN RAHAT JA OTETAAN RAKASTAJA. HEHHEH

    • Anonyymi

      Joutsan mies on hyvä rakastaja

    • Anonyymi

      Minä näin kauan eläneenä tunnen olevani juuri tuollainen ukko mutta minua ei ole valinnut kukaan . Olenko pettynyt vai onnellinen ???

    • Anonyymi

      Olen onnekas, melko varakas ja komeahko Joutsan ukko. Naimisissa jo 40 vuotta saman eukon kanssa. Jos on ukot parasta A-ryhmää tiällä, niin samaa voi sanoa naisistakin.

      • Anonyymi

        Meikä antaisi pointsit sinun vaimolle ! Hän on sinnikkyyden perikuva .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikä antaisi pointsit sinun vaimolle ! Hän on sinnikkyyden perikuva .

        Joo, akka on sinnikäs, hyvä kotitöissä ja ihan kelvollisen näköinenkin.


    • Anonyymi

      Mulla lihava emäntä mukava on ja siisti

    • Anonyymi

      Joutsan mies on nro 1

    • Anonyymi

      Olkaahan äijät siivosti ! Saattaa vaimoanne katsella silläsilmällä " ??????? ". Tarina kertoo että on kaniakin ketterämpi .

    • Anonyymi

      Joutsan miehet ovat kuuluisia naisten saalistajan kyvyistään ja vehkeistään, eli varovaisia on miesten syytä olla naisistaan.

      • Anonyymi

        Niin , jos kotiatullessa on jonossa viimeisenä herättää se epäilyksen siemenen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin , jos kotiatullessa on jonossa viimeisenä herättää se epäilyksen siemenen .

        Siis tarkoitatko että herättää siemensyöksyn?


    • Anonyymi

      Mulla akka joka kaunis jäi juuri kiinni toisen ukon kanssa. Ei ollut tuttu eikä Joutsalainen. Lihava mies eikä komea. Ottaa päähän. Nyt uutta akkaa etsimään. Ei taida täältä löytyä.

      • Anonyymi

        Eihän sun akkas ole pilalla vaikka vieras astuikin häntä . Olis sulla kerrankin luistavat jatkot .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sun akkas ole pilalla vaikka vieras astuikin häntä . Olis sulla kerrankin luistavat jatkot .

        Joo, eihän se järvi toki soutamalla kulu. Mutta mulla on vientiä kyllä, joten nuorempaan ajattelin kuitenkin vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, eihän se järvi toki soutamalla kulu. Mutta mulla on vientiä kyllä, joten nuorempaan ajattelin kuitenkin vaihtaa.

        Kannattaa vaihtaa kun vielä on komea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vaihtaa kun vielä on komea

        Kukas tollasen ottaa vaihdos ? Empä usko kylän muijien alentuvan . Ei Ei.


    • Anonyymi

      Ei löydy uutta kaunista akkaa Joutsasta, katselen sitten Luhangasta.

      • Anonyymi

        Kyllä paikalliset olisivat musta kiinnostuneita, mutta EI EI löydy täältä!!!


    • Anonyymi

      Rumille ukoille löytyy Joutsastakin

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä ? Alkaa olla omakäsi känsäinen niin sillä kyselen .


    • Anonyymi

      Taas se alkoi tämä rapakuntoisten, epäsiistien ihramahojen kehuminen. Ukot kuin pystyyn kuolleita ! Ei löydy pilkettä mistään kulmasta.

    • Anonyymi

      Joutsan ukoilla tosiaan on pystyssä, ja isot onkin. Kyllä naisten täällä kelpaa. Muualla akat on katteellisia Joutsan akoille. Tosi on.

    • Anonyymi

      Ei näy ihramahoja ja epäsiistejä miehiä täällä. Kaikki ovat moderneja ja hurmaavia. On tämä eri hieno pitäjä.

      • Anonyymi

        Tuosta pitäjä maininnasta saat pisteet .


    • Anonyymi

      Yhen ruman miehen oon Joutsassa nähny, mutta en yhtään kaunista akkoo.

    • Anonyymi

      Joutsan mies on komea ja vakaa

      • Anonyymi

        Joutsan ukko on siedettävä vain silloin, kun hän nukkuu tai sukeltaa


    • Anonyymi

      Olen erittäin komea keski-ikäinen mies, minulla on kaunis ja antavainen muija. Seksi sujuu, ja sitä piristää vieraissa käynti aika ajoin. Kaikki siis hyvin.

      • Anonyymi

        Kiitos rohkeudestasi sanoa tosiasia. Vieraissa käynti parantaa seksiä myös oman puolison kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rohkeudestasi sanoa tosiasia. Vieraissa käynti parantaa seksiä myös oman puolison kanssa.

        Sallitteko myös somille vaimoillenne poikkeamisen puolitutun miehen syleilyssä ? Vai onko harrastus vain itseänne piristävä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallitteko myös somille vaimoillenne poikkeamisen puolitutun miehen syleilyssä ? Vai onko harrastus vain itseänne piristävä ?

        Kyllä sallin. Tämän pitää olla molemmille puolisoille mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sallin. Tämän pitää olla molemmille puolisoille mahdollista.

        Tuo on minulle helpttava tieto , aviossa oleva nainen ei jää ongelmaksi vaan palaa kotmökkiin . Riski on siis todella pieni joutua pitempään suhteeseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on minulle helpttava tieto , aviossa oleva nainen ei jää ongelmaksi vaan palaa kotmökkiin . Riski on siis todella pieni joutua pitempään suhteeseen .

        En itse pohtisi emännän tilannetta, anna mennä ja tulla miten itse haluaa. Kannattaa hankkia itselle muutama naisystävä, joiden kanssa harrastaa seksiä, ja tehdä ehkä muutakin mukavaa. Näin pysyt virkeänä, ja olet viriilimpi myös puolisollesi. Rohkeasti vaan! Äläkä välitä juoruakkojen ja -ukkojen puheista.


      • Anonyymi

        Se antavainen muija täällä on samaa mieltä , eli kun ukko lähtee vieraisiin niin muijakin hipsii jo oman ja ukkoaan nuoremman varanumeronsa petikaveriksi ja siinä jos missä antavaisuus toimii kirsikkana kakussa. Kaikki siis hyvin jatkossakin kunhan molemmat vain leikkivät tietämätöntä kumppaninsa varatankilla käynneiltä. Näinhän se luonnollisesti toimii tällä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se antavainen muija täällä on samaa mieltä , eli kun ukko lähtee vieraisiin niin muijakin hipsii jo oman ja ukkoaan nuoremman varanumeronsa petikaveriksi ja siinä jos missä antavaisuus toimii kirsikkana kakussa. Kaikki siis hyvin jatkossakin kunhan molemmat vain leikkivät tietämätöntä kumppaninsa varatankilla käynneiltä. Näinhän se luonnollisesti toimii tällä tasolla.

        Erittäin hyvä ja kannatettava näkemys asiaan. Sekä miehet että naiset käykööt välillä vieraissa.


    • Anonyymi

      Ootte ihan niin törkeitä kuin olen kuullutkin.
      Joutsassa ei järjen valo loista ja alaosasto ruskeena.

    • Anonyymi

      Löysin 38
      vuotta sitten mieheni Mikkelistä Kalevan tansseista. Nyt harmittaa. Tiällä olis ollu paljon kommeempia ja seksikkäämpiä miehiä. Nyt jo liian vanha ukkoa vaihtamaan.

      • Anonyymi

        Et sinä ole liian vanha vielä ukonvaihtoon . Ajatteleppas mitä kivaa vaihto voisi tuoda tullessaan ? Hieman ns , likaista mielikuvitusta peliin ja arkielämä saa mukavat mausteet .


    • Anonyymi

      Olen 64Vuotias henkilö, mies. Vaihtaisin vaimoa, mutta en ole kummoisenkaan näkönen eikä naiset huoli. En ole sängyssäkään jaksava Joku rupsahtanut riippurintanen ehkä huolisi mut ei kiinnosta kyllä

      • Anonyymi

        Minä yksinhuoltajana olen kiinostunut sinun vaihdokiksi tarjolla olevasta vaimostasi . Kerro hieman miten voisin tututstua häneen , tietenkin siististi sisätiloissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä yksinhuoltajana olen kiinostunut sinun vaihdokiksi tarjolla olevasta vaimostasi . Kerro hieman miten voisin tututstua häneen , tietenkin siististi sisätiloissa .

        Eukkoni ei ole kaksisen näköinen hänkään .lihava, riippuvat rinnat ja iso takapuoli . jalat kun lyhtypylväät, eli paksut, lyhyt siilitukka ja siniset silimälasit, hyväluontonen on kyllä, hyvä ruoanlaittajana ja muutenkin


    • Anonyymi

      TK:ssa kyllä löytävät tarpeet jäykistykseenkin, jos ei muuta niin kipsaavat juuren niin jopa pysyy, oli keli mikä tahansa.
      Tosin uudet pöksyt joudut myös hommaamaan, reilusti tilavat . Se on pieni menoerä suuresta ilosta.

    • Anonyymi

      Kannattaa ensin vaihtaa sex kumppania tai pujottaa villasukkaan yöksi

    • Anonyymi

      Ongelmana on se, että penikseni on pieni. Vaikka sen jotenkuten saisi kovettumaan, en kykene kunnolla naista tyydyttämään. Tämä on ollut minulle kova paikka koko aikuisikäni.

    • Anonyymi

      EI naisen toosaa ja miehen aisaa voi verrata

      • Anonyymi

        Isompi se kuitenkin on .


    • Anonyymi

      EI OO HYVÄ JOS LIIAN ISO ON EI SIITÄ TUU MITTÄÄ

    • Anonyymi

      On toisinpäin ongelma mulla. PIENI vehje mulla ja eukolla iso. Mitenkä siinä sitten minkäänlaista tuntumaA

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä hankala tilanne. Siinä on vaan jonkinlaista poikittaista liikettä yritettävä tehdä.


    • Anonyymi

      Jännittävää keskustelua täällä..🙂

      • Anonyymi

        Näin on, puhutaan asiaa eikä mitään diipa daapaa kuten monilla muilla kanavilla 👍


      • Anonyymi

        Oletan olevan ensimmäisen kerran näin tärkeän ja kehittävän aiheen olevan esillä , sinäkin osallistut rohkeasti siinen . Hyvä noin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan olevan ensimmäisen kerran näin tärkeän ja kehittävän aiheen olevan esillä , sinäkin osallistut rohkeasti siinen . Hyvä noin .

        Joutsalaiset on aallonharjalla yhteiskunnallisissa tendensseissä, sen huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutsalaiset on aallonharjalla yhteiskunnallisissa tendensseissä, sen huomaa.

        Yhteiskunta sortuu sosialistiseen mädännäisyyteen . Joten siinä syy vältellä aihetta .


    • Anonyymi

      Jo toisella iso ja toisella pieni, ei lähtökohta ole suotuisa molemminpuoliselle nautinnolle. Näihin tilanteisiin ei soisi kenenkään joutuvan. Itselläni keskikokoinen, ja näin pärjäilen kyllä niin löysien kuin tiukkojenkin kanssa.

    • Anonyymi

      EI Tämmöisellä pienellä tie yhtää mittää.muute oon ihan kohtuuhyvännäköne ukko mutta pienet on , aina tulee ero sen jälkeen kun sängyssä oltu ja kokkeiltu naija

    • Anonyymi

      Olen pahoillani tukalasta tilanteestasi. EI sulla olis mahdollisuutta löytää erityisen pienen omistava nainen? Lykkyä tykö joka tapauksessa.

      • Anonyymi

        Tuollaiseen monikin haluaa tutustua , joten etsikää löytäkää ja sovitelkaa. Kyläkunnan raitilta löytyy varmasti passeli seuralainen . Luulen mä


    • Anonyymi

      Ja kyllä kai sitä kadullakin voi naiselta ystävällisesti kysyä värkin kokoa, jos nainen muuten on kiinnostava. Jutellaanhan sitä turhemmistakin asioista.

      • Anonyymi

        Mukavaa olisi jos molemmilla olisi kiinnostusta jopa sovittelemaan "vekottimia" ettei vain tule liian ahdas altavastaajaksi . Siitäpä sitten voi edetä jatkoille hyvillä mielin valintaansa .


    • Anonyymi

      Näin juuri, täyttä asiaa töriset!

    • Anonyymi

      Ei kadulla kannata suuteloa pidemmälle mennä. Sekin toki yhteisymmärryksessä. Ehkä siinä ohimennen voi vähän pyllystä puristaa.

    • Anonyymi

      OOTKO IHAN TOSISSAS ETTÄ KAVULLA VOIS TEHÄ TUON

    • Anonyymi

      Voihan sitä mennä uuden tuttavuuden kanssa esim. kauppojen yhteydessä oleviin vessoihin tai kirjastoon, ei nyt ihan kadulla sentään

    • Anonyymi

      Ei muisku kadulla pahasta ole , ohikulkijoita se voi häiritä mutta haitanneeko se ?

    • Anonyymi

      Joo pusu ja suudelmakin kadulla sopii, mutta jos pidemmälle mennään tarvitaan suojaisampi paikka.

    • Anonyymi

      Tulepas pussailemaan niin vedän sua käsilaukulla pitkin korvia!
      Olipa vekotin mitä mittaa tahansa…

      • Anonyymi

        On töykeää käytöstä torjua asiallisesti esitetty pyyntö suutelulle. Jos tuossa tilanteessa nainen haluaa, luultavasti mies voi näyttää vekotintaankin. Tämä tietenkin sillä edellytyksellä, että tilanne on sellainen, etteivät muut ihmiset ympärillä häiriinny.


      • Anonyymi

        Tuolla joku kassialma hermostui ja lupasi huidella pitkin korvia pusua vonkaavaa . Kyl teitillä on karu kyläyhteisö siellä korven keskellä , miten urosköörin elämä jossain tehdään vaaralliseksi . Nooo seksi kuin seksi .


    • Anonyymi

      JOKY ÄKÄNE AKKA TÄÄLLÄ

    • Anonyymi

      Ollaampa rentoja ja rydytään auliiksi kaikenlaiselle läheisyydelle, niin suudelmille, kosketukselle kuin seksillekin. Maailma tarvitsee rakkautta ja läheisyyttä. Annetaan sitä Joutsassa toisillemme!

    • Anonyymi

      Sitä läheisyyttä kantssii hieman jarrutella JOS on tupakki suupilessä . Saattaa ystävätär jouta palovamman uhriksi . Ja se on väärin .

    • Anonyymi

      EI suussa sua tupakka olla. Mutta alapiässä saapi tötterö sojottaa pystyssä vappaasti. Se tekköö vastapuoleen kiihottavan vaikutuksen siinä samalla kun suuteloo.

      • Anonyymi

        Voi mahoton mitä lurjuksia siellä elelee , ei tämmöne ujo mualaismuija uskalla kauppa asioille tullakkaan , saataapi tekarit livetä toisen suuhuun innokkaitten könsikkäitten takii .


    • Anonyymi

      Uotan sinnuu tiällä kaupan etteisessä kiimasena. T. Komea ja fiksu ukko

    • Anonyymi

      EN TYKKÄÄ NIUHOISTA NAISISTA PITÄS OLLA RENTONA

    • Anonyymi

      Jos jotaki miestä haluttaa tänään niin tavataan kellarin edessä 23.30. Ja asiasta ei hiiskuta sen jäläkee. Mikää hyvännäköne en oo mut kyyit osaan antaa

      • Anonyymi

        NO et sitten tullutkaan . Piti ottaa taksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NO et sitten tullutkaan . Piti ottaa taksi .

        No olihan minä, mutta lähin aikaisemmin, pahoittelut


    • Anonyymi

      Joutsassa paljon komeita ja viksuja miehiä mutta ei kelepaa naisille jotka ronkeleita ja muka parempia

      • Anonyymi

        Minäkii ihan kommee oon ja isotkii on,silti ei muijaa mulle löydy,mikä vialla


    • Anonyymi

      TÄÄLÄ KESKUSTELLAAN HUTTULASSA TUTUSTUTAAN

      • Anonyymi

        Ideaalitila ku vehkeitten koko ois selevillä ennen tarkempaa tuttavuutta ei menis aikaa hukkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ideaalitila ku vehkeitten koko ois selevillä ennen tarkempaa tuttavuutta ei menis aikaa hukkaan

        Mut mut ; mikä ylläri jäisikään kokematta jos niiden koko olisi molemmista hyvä ellei paras ????? Mietippä sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mut ; mikä ylläri jäisikään kokematta jos niiden koko olisi molemmista hyvä ellei paras ????? Mietippä sitä

        Kyllä Joutsan mies tuossa tilanteessa muitakin ylläri pylläreitä keksii vaikkapa eksoottisia naintiasentoja tai esileikkejä. On se semmone epeli.


    • Anonyymi

      Jännää keskustelua hyvä jos asiat seleviää tässä

      • Anonyymi

        Kommenttikenttä kyllä selvittää ongelmat toistensa jälkeen , täällä voidaan luoda rautalankamalli tarvittaessa . Eikä ole pakko tyydyttää itseään tai uteliaisuuttaan yhden aiheen parissa .


    • Anonyymi

      Sairaita juttuja!

    • Anonyymi

      Nyt täällä on joku sairas. Ei se mitään. Kaikkien näkemykset arvokkaita, niin terveiden kuin sairaidenkin. Paranemista!

      • Anonyymi

        JOKU EI YMMÄRRÄ MITTÄÄ


    • Anonyymi

      Silti pidetään juttuketju hengissä vaikkakin on ryhmittymiä joita tämä närästää . Ryppyotsaisuus on henkilöille ominaisuus jonka väärinkäyttöä ei voi estää .

    • Anonyymi

      Näillä nirppanokilla taitaa tosiaan olla pienet vehkeet joita kovasti häpeävät ja ovat kateellisia meille isompimunaisille

    • Anonyymi

      Siitä puhe mistä puute, turhia jorinoita, kun voi tämänkin ajan toimia. Terveisiä Hutiksen wessasta, nam!

      • Anonyymi

        WC: "romantiikka " ei sytytä enää .


    • Anonyymi

      Täyttä asiaa kirjoitetaan täällä. Asiapitoista keskustelua, joista saa paljon virikettä itse käytännön toimintaan. Kiitos kaikille kirjoittajille.

    • Anonyymi

      VEHKEISTÄ TÄRKEÄ KÄSITELLÄ

    • Anonyymi

      Yksi mies baarissa kertoi ettei koskaan periaatteesta käytä kortsua on kuulemma mammanpoikien hommaa

    • Anonyymi

      Sivun aloituksen tekijää linee johdettu harhaan , päivänlehdessä paljastunee totuus meistä taas kerran . Olemme julkisuuskuvassa lippispäisiä sänkinaamaisia ja ajelemme bemareilla tai ruohonleikkureilla . Kertojan mukaan julkisuuskuva ei kiihoita naarasta antamaan " tilaisuutta" meille . Joten kaik on menetetty eikä mittailukaan enää pelasta .

    • Anonyymi

      On paljon tyhjillään olevia näyteikkunoita keskustassa. Sinne voisi laittaa kaikki komistukset esille, niin miesten kuin naistenkin. Pysäyttäisi varmasti monen ohikulkijankin Joutsaan.

      • Anonyymi

        Oletan ajatuksesi kylvävän enemmäkin kateuden siemeniä ohikulkijoiden mieleen , se ei liene toivottu tulos ?


      • Anonyymi

        Oletan että kylväisi kateuden siemenen useammankin mieleen


    • Anonyymi

      Vanha liikekeskus on täynnä tyhjää mainosikkunaa. Siinä olisi mainio paikka esitellä kyläkunnan miesten ja naisten kauneuksia. Kun Hesan samannäköinen rakennus on lasipalatsi, tämän voisi nimetä vaikka munapalatsiksi.

      • Anonyymi

        Sanotaan ettei ole viisasta laittaa kaikkia munia samaan ns koriin , mikä olisi parempi vaihtoehto edelliselle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaan ettei ole viisasta laittaa kaikkia munia samaan ns koriin , mikä olisi parempi vaihtoehto edelliselle ?

        No laittaa sitten erikokoisille vehkeille omat näyteikkunat, niin eivät kaikki munat ole samassa korissa. Pienille, tavallisille, mahtaville...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laittaa sitten erikokoisille vehkeille omat näyteikkunat, niin eivät kaikki munat ole samassa korissa. Pienille, tavallisille, mahtaville...

        Kyl sekajärjestys ois paree , katsos kun siinä katselijat erottuisivat ketkä on kiinostuneita minkäkin kokoisesta . Mieltymysten erilaisuus leimaisi kovin voimallisesti . Voisipa syntyä ajatus ett katselian oman vekottimen koko vastaa katseltua . Hyi hyi mitä ajattelin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sekajärjestys ois paree , katsos kun siinä katselijat erottuisivat ketkä on kiinostuneita minkäkin kokoisesta . Mieltymysten erilaisuus leimaisi kovin voimallisesti . Voisipa syntyä ajatus ett katselian oman vekottimen koko vastaa katseltua . Hyi hyi mitä ajattelin !

        Samaa mieltä että hyvä olla kaikenkokoisia ja näköisiä vehkeitä nähtävillä samassa paikassa. Kun naiset sankoin joukoin tungeksivat katsomaan näitä kyläkunnan ylpeyksiä, voivat miehet sillävälin vaikka istua baarissa oluella. Tuskimpa ainakaan kovin monet miehet tätä näyteikkunaa ihastelevat. Jotkut toki.


    • Anonyymi

      Kyllä on vähä-älyisiä juttuja täällä. Mitä tämä kertoo Joutsasta ja sen asukkaista?

      • Anonyymi

        Ken onkaan edellinen älykäs ? Arvioimassa muutaman hemmon pilailua ?


      • Anonyymi

        Päinvastoin. Hienoa että täällä kyetään keskustelemaan tällaisista perustavanlaatuista asioista. Sinua valittajaa ei olisi edes olemassa, jos isälläsi (samoin äidilläsi) eivät vehkeet olisi aikanaan olleet iskussa. Eli VEHKEISTÄ ja niiden ominaisuuksista on tärkeää keskustella. Pois turha tärkeily, muiden mollaaminen ja oman "älykkyyden" korostaminen.


    • Anonyymi

      EI TOSIKOITA TÄNNE

    • Anonyymi

      KYLLÄ NÄIN ON JUURI TUO

    • Anonyymi

      Hienoa että on ihmisiä keskustelemassa syntyvyyden kannalta oleellisista asioista. Muille löytynee omat keskustelupalstansa.

    • Anonyymi

      Nyt siellä keskustan näyteikkunassa on esillä joulukoristeita. Tälläkin palstalla on ideoitu vehkeitten esittelyä näyteikkunassa. Vieläköhän sinne mahtuisi muutamien kulkusten esittelyjä muiden koristeiden rinnalla. Toisi naisille piristystä ja joulumieltä.

    • Anonyymi

      Lieneekö panimo valmistaa jo maistuvaa (mökäöljyä) nautinnon lähteeksi ?

    • Anonyymi

      Joutsan miehen puheet suurempia kuin teot! Naisissa ei vikaa.

      • Anonyymi

        Tosiasia on, että miehiä kuulee Joutsassa kehuttavan paljonkin, mutta naisia ei juuri kehuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasia on, että miehiä kuulee Joutsassa kehuttavan paljonkin, mutta naisia ei juuri kehuta.

        Miehistä puhutaan kuin perämetsistä . Todellisuudessa nekin ovat vesottuvia lepikoita .


    • Anonyymi

      UKOISSA ON AITOUTTA

      • Anonyymi

        Juuuu säkenöi ja kipinöi niin voimallisesti et pitää varustautua aurinkolasein illan hömäryydes .


    • Anonyymi

      Luulemme miehiämme usein junteiksi. Tosiasiassa kuitenkin juuri aitous, sopivan huolittelematon ulkoinen olemus, tietynlainen vanhanaikaisuus, räyhäkkäät puheet, ei-niin-raikas tuoksu ym. ovatkin asioita joita monet naiset arvostavat. Kaikki eivät etsi pintaliitoa ja teennäistä käyttäytymistä.

      • Anonyymi

        Mistähän johtunee taas kerra sefun epäystävällisyys kommentin julkaisuun ? Lieneekö henkilöön kohdistuvaa ?


    • Anonyymi

      NAISTEN PERRÄÄ OLLAAN,HYVÄ ETTÄ POSITIIVISTA KIRJUTETTAA MEISTÄ

    • Anonyymi

      Hampaaton mies on kuin laho kanto!

      • Anonyymi

        NS: piirakkaa nuoleskellessa on kuulemma mukavampi jos otan hampaat pois . Tuntuu siis kivemmalta ilman niitä . Joten ???? kumpi parempi ?


    • Anonyymi

      Mistä se johtuu, kun menee naapurikuntien puolelle, miehet muuttuvat aivan toisenlaisiksi? Täsmälleen päinvastaisiksi kuin ylläkuvatut ominaisuudet paikallisista köriläistä.

    • Anonyymi

      Ehkäpä ulkopaikkakuntien naiset ovat kaapanneet jousalaisen körilään ja koulinneet hänestä oivan seuramiehen ja elättäjän itselleen .

      • Anonyymi

        Kuten ei kelpaa myöskään paikallisille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten ei kelpaa myöskään paikallisille naisille.

        Lieneekö kylässä elävienkirjoissa enää yhtään jousalaista syntyperää olevaa naimaikäistä naishenkilöä . Oletan että ns "vieraslajeja" vain on tarjolla ??????


    • Anonyymi

      Aikansa kun roikuskelee niin varmana tipahtaa, että nassahtaa. Ei siinä sen ihmeempää. Älä siis riiputa turhaan!

    • Anonyymi

      Harmittaa ettei aloituksessa mainittu henkilö yksilöinyt loistavia kokemuksiaan tarkemmin , meille lopsahousuille se olisi ollut hyvä kurssi ensiakeleiksi adonisten rooliin . Arvelee setä 70 .

      • Anonyymi

        Luota vaan karismaasi. Puhtaat vaatteet, pese hampaat. Mene vaikka kaupan ovelle ja avaa naisille ovea. Kehu siinä samalla naisen ulkomuotoa ja omaa miehuuttasi. Pyydä lopuksi pieni suudelma samalla kevyesti rintoja puristellen. Puhu rivoja koko ajan. Tämä tepsii.


    • Anonyymi

      Veikkaampa että aloituksen tehnyt ikäneito liioittelee tilannettaan . Ei hän ole niin puutteessa joutunut elämään että vasta jousalainen ukko olisi tuottanut täydellisen nautinnon arkeen ja juhlaan . Liioittelun maku

    • Anonyymi

      Älä aliarvioi jousan miestä. Kun nainen on kerran saanut jousan miestä, hän tajuaa olleensa siihen asti puutteessa, vaikka miehiä muualta olisi ollutkin. Ei ole turha Joutsan miehen maine taivaallisten nautintojen tuottajana naisille.

    • Anonyymi

      Kaikki tietää mikä uho-uho on joutsalainen ukkeli.

      • Anonyymi

        Yksi 68v nainen kerran kuvaili Joutsan miehen rakastelua samettiseksi kosketukseksi. Kai siinä jotain perää täytyy olla?


      • Anonyymi

        En tiedä kuulunko naisena näihin "kolleihin", mutta muistan hyvin jo kunnanjohtajana olleen Säynätjoen ajat. Jo tuolloin pitäjä oli kuuluisa kovista panomiehistään. Heitähän oli mukana jopa kunnallispolitiikassa. Tansseissakin meillä naisilla oli tapana kysyä heti ensimmäisillä hitailla, että "olethan joutsalainen", tavoitteena varmistaa kunnon kyydit seuraavaksi yöksi. T. Nainen 67 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuulunko naisena näihin "kolleihin", mutta muistan hyvin jo kunnanjohtajana olleen Säynätjoen ajat. Jo tuolloin pitäjä oli kuuluisa kovista panomiehistään. Heitähän oli mukana jopa kunnallispolitiikassa. Tansseissakin meillä naisilla oli tapana kysyä heti ensimmäisillä hitailla, että "olethan joutsalainen", tavoitteena varmistaa kunnon kyydit seuraavaksi yöksi. T. Nainen 67 v

        Eikä tarinnan mukaan vain yhdeksi yöksi sillä " ne " miehet käyttivät työaikaansa samoihin puuhasteluihin . Joten hameväen kulta-ajat ???? jatkuvatkohan ne vielä ?


    • Anonyymi

      Vähentynyt on ainakin työajalla paneskelu. Mutta vanhemmat miehet varsinkin jaksavat vieläkin köyriä ja pitää pitäjän mainetta yllä. Nuorempi polvi on tässä suhteessa pilalla, eivätkä paikalliset nuoret erotu muista.

      • Anonyymi

        Hienoa! Joku roti se pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Joku roti se pitää olla.

        Ompas hää vahvan työmoraalin omaava mies , jos ihan vaan kotioloissa oman akan kaa silviisii . En usko .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas hää vahvan työmoraalin omaava mies , jos ihan vaan kotioloissa oman akan kaa silviisii . En usko .

        Joo, en usko tuohon minäkään. Ei tuollaisia työhulluja ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Laita semmonen ruuvi siihen kusimutterin päähän, jotta nesteet tulee nenästä ulos. Hirveitä kusijoita kylä täys.

      • Anonyymi

        Sama ukkeli näyttää olleen tuossa muutaman rouvan viihdykkeenä . Lieneekö hän "Pertti Ylermi Lingreenin " jalanjäljissä viihdyttänyt kylän naisellisuutta uhkuvia rouvas henkilöitä ? Luulen mä .


    • Anonyymi

      Joutsalainen mies on kuin huono poliisi. Molemmilla on pidätysvaikeuksia

    • Anonyymi

      On noloa, jos mies ei naisissa käydessään ymmärrä vehkeille muuta käyttöä kuin kuseskelun pitkin pihoja.

    • Anonyymi

      Kyllä täytyy olla jo kusta päässäkin, jotka tämmösiä kirjottelee.

      • Anonyymi

        Tämä on kevyttä joutsalaista "small talkia" 🤣


      • Anonyymi

        Miten vakavahenkinnen oletkaan , asialinjalla kuten Vennamo ennen pisuttelijat kuriin ja jousalaisille ukoille ja akoille kielto kirjoitteluun etenkin kokojen arviointiin . Kirree pipo ei ole terveellinen kuten huomasit .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vakavahenkinnen oletkaan , asialinjalla kuten Vennamo ennen pisuttelijat kuriin ja jousalaisille ukoille ja akoille kielto kirjoitteluun etenkin kokojen arviointiin . Kirree pipo ei ole terveellinen kuten huomasit .

        Kyllä osaavat olla tosikoita jotkut. Ei täällä ole pakko olla lukemassa jos vanne alkaa kiristää. Hyvä että ihmiset rohkenevat keskustella vaikka kuseskelusta, jos siltä tuntuu. Lapset sanovat usein kun joku haukkuu toista että "ite oot". Sama taitaa päteä aikuisiinkin.


    • Anonyymi

      Ja toiset osaa olla lapsellisia joka tuli jo todistettuakin, et lapset sanoo.

      • Anonyymi

        On hyvä että lapsenmieltä on aikuisillakin. Itse otan "lapsellisuusmoitteet" mielihyvin vastaan. Tiukkapipoja ja omasta mielestään muita fiksumpia on ihan riittävästi. Ei muuta kun "kusta kenkiin" ja menoksi 🤣


    • Anonyymi

      Hyvä niin, kerta osaat oikein nauttia.

    • Anonyymi

      Kun vanne on tiukalla , ei voi tietää mitä tirahtaa saappaaseen.

    • Anonyymi

      Muistakaa kuitennii miten mukavaa on ollut niiden kans puuhastella aikoinaan olipa ne olleet lyhiä tai vielä lyhempä .

    • Anonyymi

      Aloituksessa on maininta onnen täyttymys , se lienee vielä selviämättä ? Pojat olettavat sen täyttymyksen tapahtuvan vain rouvan " alakerran kautta" , tuo uskomus ei liene koko totuus ? Vai onko sittenkin ?

    • Anonyymi

      Onnen täyttymys ei kyllä munista tule !

    • Anonyymi

      Kyl kovat odotukset ja vaatimukset ovat kikkeleille . Voi poikaressukat jos kaik perustuu juuri noihin .

    • Anonyymi

      Revontulia

    • Anonyymi

      Eilen näin miehen kuin vuoren ja mun sydämeni suli siihen paikkaan. Tämä ei ole mainos, mutta koo kaupassakin voi kohdata unelmiensa miekkosen.

      • Anonyymi

        Eikä vain naisten. Jo kaksi vuotta Joutsassa mökkeilleelle kesäkollillekin on muutama komistus seuraksi löytynyt. Ja laadukkaita ovat kaikin puolin olleet. Kesää odotellessa...


    • Anonyymi

      Torikahvilassa vain juorupartoja, kääk.

      • Anonyymi

        Näin 40 v naisena en kyllä voi allekirjoittaa tätä näkemystä. Oma mielipiteeni on jotakuinkin täysin päinvastainen kuin tämän kirjoittajan.


    • Anonyymi

      MIKS ? yhtään naista ei ole ollut vaatimassa tähän jutusteluun tasa-arvoista viestittelyä ? Muutama lady on parjannut aiheen yksipuolisuutta lienee juuri tuo koon arviointi heille apeutta aiheuttava , vaikea mitata .

    • Anonyymi

      Ukot ei muutu Joutsassakaan ,ei Joutsa ole mikään "undulaattejen "pesä.Ihmiset ovat ihmisiä.Sattui kohdaiie,oikeasti ajatteleva tunteellinen ihminen,joka oikeesti osaa olla itsensä ja kertoa tunteistaan ja kaikesta .ONNEA HÄNELLE.

    • Anonyymi

      Vieläköhän aloituksen tekijä nautiskelee onnituneesta valinnastaan vai olisiko vaihtanut jo vaikkapa Sysmäläiseen ?

    • Anonyymi

      Joutsalaiset miehet on yhtä oksettavia kuin tämä keskustelu

    • Anonyymi

      Näillä jotka on niin kiinnostuneita kikkeleistä, ei oo mitään muuta mielessä. Ei paina työkiireet, muuta kuin varttuu niitä yhteiskunnan maksamia korvauksia. Ei normi ihmiset kirjoittele näin typeriä juttuja.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä sen verran löytyy, et kaks ihmistä hyvin toimeen tulee sillä.

    • Anonyymi

      Samasta asiasta jauhetaan. Täytyy olla jo vilkas mielikuvitus. Luulee itestään vähän liikaa.

    • Anonyymi

      Mitä niillä isoilla vehkeillä oikein tekee, jos ei niitä osaa käyttää. Tosi panomies ei kyllä tämmöstä paskaa jauha.

    • Anonyymi

      Mitä niillä isoilla vehkeillä tekee jos sitä ei osaa käyttää.

    • Anonyymi

      Viestiketjua siivoava sortaa osaa jutustelijoista , huomaa että mielivaltaa on hauska plussa sefulle

    • Anonyymi

      Mukava kuulla että ulkopäinkin olet huomannut saman asian minkä itse täällä tiedämme. Kuten aiemmin on usein todettu, Joutsa on paratiisi ja onnela naisille. Tuskin samanlaisia kuumia uroksia on missään muualla heille tarjolla kuin täällä.

    • Anonyymi

      AKOILLA ON TIÄLLÄ MISTÄ VALITA KU UKKOO EHTII

      • Anonyymi

        Todellakin. Vapaita miehiä täällä riittää, kuka nyt joutsalaista huolis


    • Anonyymi

      Naapurin mies sanoi lukevansa näitä viestejä ja saavansa onnen tunteen nähdessään sielunsa silmin kaikki kyläkunnan ylväät pöksysarvet.
      Jotenkin outo ajatus heterolta.

    • Anonyymi

      Miten voisi ratkaista sen ongelman, kun täällä on runsaasti puoleensavetäviä komeita ukkoja, mutta heille ei ole tarjolla vastaavanlaisia naisia. Mistä siis lisää kauniita naisia näille komeille miehille?

    • Anonyymi

      KESÄMÖKKILÄESISSÄ ON KAANIITA EUKKOJA MINÄKI JOKUSEN OON ISKENÄ NIITÄ HYVIÄ ON

    • Anonyymi

      Jotka tietää, eivät puhu, mut jotka eivät tiedä, niin puhuu. Kun lukee näitä kirjotuksia, niin tuodaan omia kykyjä vaan esille, joita ei varmaan välttämättä niin paljoa olekkaan.

    • Anonyymi

      MULLA OLLU SATOJA AKKOJA 7 LASTA NELJÄN AKAN KANSSA PISTÄ POEKA PAREMMAKS KUN KERRAN NUIN VIISAS OOT

      • Anonyymi

        Kyherö oot tai pikkuisen kikkelin omaava , raitilta löytyy yhdenakan kanssa elävä jolla on seihtemän kersaa saman akan kanssa . Joten kehnosti olet satojakertoja nykeröäsi vaivannut , se lienee lyhä ja sortuu eka karvaan ?


    • Anonyymi

      Aivan sama mitä täällä kirjottelet, mistän sitä tietää vaikka on taas vilkasta mielikuvitusta. Laiskahan töillään kehuu.

    • Anonyymi

      Toki täällä voi halutessaan puhua mitä sattuu. Tiedän kuitenkin Joutsasta useita naistenmiehiä, joilla on ollut vähintään kymmeniä rakastajia, joillakin varmasti jopa satoja. Eli kyllä täällä asuu, näin väitän, poikkeuksellisen kovia ja kyvykkäitä panomiehiä. Puhun tässä siis tuntemistani tai tietämistäni miehistä, en itsestäni.

    • Anonyymi

      Uskon kyllä jos naiset kehuu miestä, et teki hyvän työn. Mut Joutsassakin yks mies joka kehuu suu vaahossa ja kehuu entisiä panemisia ja nyt ajaa kylillä ristiin rastiin ja soittelee kavereille, et nyt on taas joku uus naikkonen tullut Joutsaan. Minäs ajan sen perässä ja katon mihin se on oikein menossa.

    • Anonyymi

      Kuten tuo ketjun aloittajakin, useimmat naiset tuntuvat olevan tyytyväisiä miestarjontaan ja miesten rakastajan kykyihin Joutsassa. Osa varmasti suhtautuu miehiin kriittisesti, kuten joku täällä kirjoittavakin. Taitaa olla niin, että kun lasi on puolillaan vettä, negatiiviset ihmiset sanovat lasin olevan puoliksi tyhjä. Positiiviset ihmiset näkevät lasin puoliksi täynnä olevana.

    • Anonyymi

      Siten, et kuinka paljon sinne omaisuutta on uponnut.

    • Anonyymi

      Laita jo ihmeessä valot.

    • Anonyymi

      Niimpä tuntuupi olevan. Olet tosiaan eksynyt vika ryhmään.

    • Anonyymi

      Kuis näin isotissiselle naiselle löytyisi sopiva foorumi ? Utelee Leea .

    • Anonyymi

      Lea olisin kiinnostunut laukeamaan rintojen välistä kasvoille....

    • Anonyymi

      Se tavara on kauheen avara.

    • Anonyymi

      Kyllä nämä jutut kertovat tälläisistä aika paljon, valitettavasti

      • Anonyymi

        Siis täkäläisistä, todella typeriä juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis täkäläisistä, todella typeriä juttuja

        Voistko tarkentaa mikä on mielestäsi typerää näissä jutuissa ? Yksilöi sanonnat vai onko aihe sinulle vähäpätöinen ?


    • Anonyymi

      Todellakin, ei varmaan kyseisillä kirjoittajilla ole muuta elämää.

    • Anonyymi

      On tuokin aikamoinen mittari. Tämmöset kirjottajat on itteään kehuvinaan, mut taitaa kyl olla ihan niit peräkammarin poikii, jotka viel on riippuvaisia äipästä.

    • Anonyymi

      Ei muiden kirjoituksia pidä lähteä tuomitsemaan, tuntuivat ne sitten kuinka hölmöiltä tahansa. Siinä itse alentaa itsensä tyhmien joukkoon.

    • Anonyymi

      Sittenhän täällä kaikki kirjoittajat taitaa olla tyhmiä.

      • Anonyymi

        Hyvä tapa pitää sivusto hengissä , useammat aiheet on täällä käsitelty parilla kommentilla . Tuolla pari kurtturuusua moittii aihetta vaan eivät ole aloittaneet itse mitään tärkeämpää mihin voisimme osallistua . Tämä miehen mittailu saattaa nolostuttaa joitakin mutta se on merkittävän osan arviointia , SE erottaa miehen naisesta .


    • Anonyymi

      Tai paremminkin kellä on vaan vilkas mielikuvitus.

    • Anonyymi

      Ollaan vaan rohkeasti ylpeitä vehkeistämme, eikä välitetä negatiivisesta ininästä ympärillämme.

    • Anonyymi

      Ollaan me vaan aika poikia! Kyllä naisten kelpaa elellä täällä onnelassaan!

    • Anonyymi

      Kuuuulkaaapas poitsut ! Vaikka olette mahtavia persoonia niin joku edes järjen hiven olisi hyvä sisäistää , eihän SEN mitta ole kaikki kaikessa uskon minä .

      • Anonyymi

        Kyllä se vehkeiden koko on kaikista tärkein, vaikka mitä muuta väitetään. Vasta sen jälkeen tulee luonne, fyysinen olemus ja muut ominaispiirteet. Luulen että tämän tosiasian kiistävät juuri he, joilla ei ole kovin kummoinen varustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vehkeiden koko on kaikista tärkein, vaikka mitä muuta väitetään. Vasta sen jälkeen tulee luonne, fyysinen olemus ja muut ominaispiirteet. Luulen että tämän tosiasian kiistävät juuri he, joilla ei ole kovin kummoinen varustus.

        Luonne ja ulkonäkö ovat tärkeitä, mutta naiset kyllä tutkailevat sukuelimetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonne ja ulkonäkö ovat tärkeitä, mutta naiset kyllä tutkailevat sukuelimetkin.

        Totta tuo. Ootteko huomanneet että kadullakin naiset vastaantullessaan tiirailevat ja arvioivat vehkeitäsi, eivätkä niinkään katso silmiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo. Ootteko huomanneet että kadullakin naiset vastaantullessaan tiirailevat ja arvioivat vehkeitäsi, eivätkä niinkään katso silmiisi.

        JOO ALAVIISTOON AKAT KAVULLA KOHATESSA KAHTELOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOO ALAVIISTOON AKAT KAVULLA KOHATESSA KAHTELOO

        Hävettää katella sun rumaa naamaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävettää katella sun rumaa naamaa

        Miksi pitää loukata muita kirjoittajia, jotka rehellisesti kertovat näkemyksistään. Kyllä kai useimmat miehet ovat sen verran tansseissa käyneet että tietävät, kuinka naiset haluavat jalallaan tai jotkut jopa käsillään kopeloiden tunnustella tanssipartnerin vehkeiden kokoa heti ensimmäiseksi. No, ehkä rumimmilta miehiltä tämäkin on jäänyt kokematta.


    • Anonyymi

      Joutsassa on näiden kirjoitusten perusteella todella persoonallista porukkaa. Ja itsetuntokin, ainakin miehillä, tuntuu olevan kohdallaan..👍

    • Anonyymi

      JOUTSASSA SUURIMMAN NAUTINNON PÄÄSEE KOKEMAAN SILLOIN KUN MUUTTAA POIS SIELTÄ

      • Anonyymi

        Voit uskoa että täällä asuvat kokevat saman poistuessasi raitilta . Lyhyt on aina lyhyt olitpa missä hyvänsä .


    • Anonyymi

      On hyvä asia että miehet ovat täällä aina huoltaneet kalleuksiaan mistä naisetkin ovat varmasti olleet tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Virkistävää ajatusten vaihtoa täällä! Kovia poikia ovat paikalliset.

    • Anonyymi

      Kyllä tällaiseen jauhamiseen löytyy aikaa…

      • Anonyymi

        Hienoa on että edellinenkin tuhlaa aikaansa tänne . Kaksinaamaista porukkaa kyylää täällä morkaten jonkun toisen ajankäyttöä . Lienee omat aatokset limassa .


    • Anonyymi

      Alkaa joutsalaisten kiikkulit sulamaan kevään koittaessa, saa koivusta mahlaa rasvailuun. Ja pöksyt puun oksalle raitistumaan.

    • Anonyymi

      OLLAA MYÖ VUAN KOVIA POEKIA !!!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kyllä voivat kylän naiset olla iloisia miestarjonnasta. Heillä on käynyt onni.


    • Anonyymi

      Ukki liotti varpaitaan mahlassa, kun niissä oli pykimiä.
      Mummo sanoi: laita pykimät vehkeesees, tulis jotain kokova !

    • Anonyymi

      Yhellä tuttavalla oli jostain harvinaisesta sairaudesta jäänyt isoja arpia ja pahkuroita vehkeisiin. Ei halunnut hoidattaa niitä pois, kun ei niistä mitään kipua ollut. Sen sijaan nystyrät ja kovettumat kuulemma tekivät gutaa naisille.

      • Anonyymi

        En ole ennen kuullut tuollaisesta taudista, mutta voihan se olla ihan hyvä sänkyhommissa.


    • Anonyymi

      Kyllä on Joutsan miehenä oltava ylpeä, sen verran kovia ukkoja täällä 😄

      • Anonyymi

        Jep jep..💪


    • Anonyymi

      Joillakin ukoilla kuuleman mukaan kylmä - kalle auton hanskalokerossa kun tulevat kauppojen eteen naisia silmäilemään. Sen verran kuumaa touhua.

    • Anonyymi

      Arpapeliä on nais ihmisen elämä jos puodista poistuessaan joutuisi valkkaamaan omiin tarpeisiinsa passelin " lopsahousun" . Vaan jospa tyytyisikin vain varallisuuden havainnointiin , sehän korvaa puuttuvat tuumat .

      • Anonyymi

        Voiko asiaa enää paremmin sanoa 👌👌👌


    • Anonyymi

      Ytimekkäästi todettu..👍

    • Anonyymi

      Ukkojen kanssa tännää juteltiin asiasta ja kokemus on että aika väljät on akkojen värkit kylällä

    • Anonyymi

      Tulihan se totuus taas esiin. Eihän se oo muuta kuin pien kyrpästen propakantaa.

    • Anonyymi

      Niimpä. Tottakai ne on väljiä, jos sinne ei oo riittävästi laittaa täytettä. Semmosta se on kun on pien mulkku. Laitettava pari, kolme kortsua päällekkäin, jos tuntus vaik vähän tiekemmalta.

    • Anonyymi

      Voi hyvä sylvi, kun on tietämätön joka kertoo, et kaikilla ollut iso värkki. Kyllä sain vaan kattoa peiliin. En kehtais ees semmosta vehettä kellekkään tarjotakkaan, jolla ei oo riittävästi iskunpituutta ja itäistä leveyttä.

    • Anonyymi

      Siis sais kattoa peiliin

    Ketjusta on poistettu 221 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe