En edes muista milloin viimeksi olen nähnyt unia ja näen niitä todella harvoin.
Olen kiinnostunut lucid dreameista eli selko unista mutta niitäkin on aivan mahdotonta nähdä jos en näe edes perus unia joissa voisin tajuta olevani unessa ja alkaa hallitsemaan niitä.
Olen aivan varma että joku tulee kommentoimaan että kaikki näkevät unia mutta eivät vain muista niitä mutta asia ei ole näin. Silloin kun näen unia niin kyllä muistan aamulla hyvin että olen nähnyt unia mutten välttämättä muista mitä unissa tapahtuu muutenkuin joskus juuri heräämisen jälkeen.
Onko mitään tapaa joten voisin nähdä paljon paljon enemmän unia ja antakaa vinkkejä lucid dreameihin eli selko uniin?
En näe unia.
Anonyymi
2
283
Vastaukset
- Anonyymi
Mun selkounet on yleensä niitä viimesimpiä unia jossa tajuaa näkevänsä unta.Yleensä painajaiset ei ole mulla selkounia vaikka pystynkin heräämään painajaisista.Näen myös paljon unia jossa herään kun unessa ei enää tapahdu mitään.Näitä on tullut nykyään enemmän.Toisaalta tälläset unet on rentouttavia.
- Anonyymi
Onnenpekka kun et painajaisia nää ja saat nukkua levollisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422961939- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta31944