ME SUOMALAISET VERONMAKSAJAT PATTAYAN SAVOSTA, KAIKKI AIHEET KÄY, ANTAA PALAA, MINÄ GOOGLAAN 24/7.

Anonyymi

Tapsalla siis ei ole isänmaata vaan Tapsa ajattelee että EU maksaa Tapsan vedättämän sairaseläkkeen.

Ei Tapsa ei. Suomi on nettomaksaja EU:lle.

Suomalaiset veronmaksajat ja yritykset maksavat ne EU-maksut.

Suomalaiset yritykset ja veronmaksajat maksavat suomalaisten lasten lapsilisät, terveydenhuollon, koulutuksen ja infrastruktuurin.

Suomalaiset veronmaksajat ja yritykset maksavat suomalaisten viljelijöiden ja karjankasvattajien maataloustuet. EU ottaa siitäkin välistä raskaaseen koneistoonsa.

Suomalaiset veronmaksajat ja yritykset maksavat eläkeyhtiöille ja kansaneläkelaitokselle eläkemaksuja palkastaan. He maksavat sinunkin eläkkeesi. Suomalaiset.

Suomalaiset yritykset ja palkansaajat maksavat palkoista työttömyysvakuutusmaksuja, joilla maksetaan työttömyyskorvaukset.

Suomalaiset yritykset ja palkansaajat elättävät julkisella sektorilla työskenteleviä, joka on maailman suurin väkilukuun suhteutettuna. Siis se julkinen sektori.

Suomalaiset yritykset ja palkansaajat maksavat sen sinun kelatätisi ja terveyskeskuslääkärisi palkan. Maksamme myös sinun kyydit sinne terveysasemalle.

Me suomalaiset yrittäjät ja veronmaksajat maksamme sinun psykiatrilla käyntisi ja vuositarkastukset.

Suomalaiset veronmaksajat ja yrittäjät maksavat laitospaikkasi ja jokaikisen ruoka-annoksen, voileivän, perunan ja maitolasillisen.

Sinun päälläsi on suomalaisten veronmaksajien ja yrityksien sinulle maksamat vaatteet. Edes sukat ei ole sinun ostamiasi omilla rahoilla.

Silmälasisi on kustantaneet suomalaiset veronmaksajat.

Sinun kannattaisi olla melkoisen kiitollinen suomalaisille veronmaksajille. Sinun elämääsi ei kustanna EU, ei Afrikan pojat, ei Lähi-idän kansat, ei somalialaiset, ei mannerheimintiellä istuskelevat vihreät työttömät, vaan suomalaiset veronmaksajat.

Ole onnellinen ja kiitollinen siitä että jotkut Suomessa on päättäneet näin joskus, että sinunlaisesi pummi saa elää ilmaista elämää. Jos se olisi minusta kiinni niin sinut talutettaisiin munasillaan korpitmetsään ja jos et siellä selviä ilman apua niin voivoi ja moro.

T 2010

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä on ihan toisellainen kuva... Katsokaa elokuva " Turistit ".

      Turistit ohjelma on todellisempi versio .... hulluhan noin tekisi
      vapaaehtoisesti... Jätkä narraa aivan varmasti.

      • Anonyymi

        Se lähtee kyllä pyörimään, kun klikkailet ees taas.... ( Turistit dokumentti )


    • Anonyymi

      Kuuntele kohta: Elämä on kuin loma, toisten loma on pitempi,
      kuin toisten elämä..... ja Toisten loma kestää koko elämän.
      Funtsi hei sitä vähän...... Maksaa ? Vapaaehtoisesti ?

      Tää oli lainaus Turistit dokumentista.

    • Anonyymi

      Enpä viitsi ottaa kantaa noihin itkuvirsiin, tosiasiassa työeläkkeet maksetaan useasta eri lähteestä, minä maksoin isäni eläkkeet, hän maksoi isänsä eläkkeet, nyt minun poikani maksaa minun eläkkeeni, myös itse eläkkeensaaja kustantaa omaa eläkettään 35-40%, kelan eläkkeet tulevat valtion budjetista... kukaan ainakaan meidän suvusta, ei käytä sen rahoittamiseen osakaslainaa, kuten sinä... lisäksi eläkevakuutusyhtiöt kustantavat osan maksamista eläkkeistään sijoitustuotoillaan, eläkkeiden rahoituksesta voi lukea eläketurvakeskuksen sivuilta, siellä kerrotaan kaikki, jopa hyvin tarkasti... näillä näkymin puskuroidut eläkevarat riittävät vuoteen 2060, vaikka eläketurvamaksuja ei kerättäisi lainkaan, muista se ulosoton velkalista, ole mies.

      • Anonyymi

        Kokoomuslainen alv-tietämätön juntti myös ihannoi maataloustukia ja käyttää niitä jopa thaimaassaan huumeviljelmiin, kuka ne kustantaa?


      • Anonyymi

        Erikoista että jaksat puhua palturia Kympin osakaslainoista ja paheksut suuresti itse itseltään lainaamista, mutta et paheksu laisinkaan tätä Tapsaa joka kertoo kusettaneensa itsensä sairaseläkkeelle ja elävänsä Aasiassa loisena. Tämä paljastaa numeromies sen että tämä "Tapsa" on uusin mielikuvitushahmosi. Täällähän kirjoitteli joskus se oikea Tapsa, joka oli vaatimaton ja mukava kaveri joka ei vittuillut kenellekään. Nyt tämä "uusi Tapsa" on ylimielinen kommunisti, aivan kuten sinäkin numeromies ja te "molemmat" olette Suomessa nyt ja ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista että jaksat puhua palturia Kympin osakaslainoista ja paheksut suuresti itse itseltään lainaamista, mutta et paheksu laisinkaan tätä Tapsaa joka kertoo kusettaneensa itsensä sairaseläkkeelle ja elävänsä Aasiassa loisena. Tämä paljastaa numeromies sen että tämä "Tapsa" on uusin mielikuvitushahmosi. Täällähän kirjoitteli joskus se oikea Tapsa, joka oli vaatimaton ja mukava kaveri joka ei vittuillut kenellekään. Nyt tämä "uusi Tapsa" on ylimielinen kommunisti, aivan kuten sinäkin numeromies ja te "molemmat" olette Suomessa nyt ja ikuisesti.

        Numeroääliön nimi onkin nykyään Numerosenseitapsa... Zaphoa ja otahanuriinpojua unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista että jaksat puhua palturia Kympin osakaslainoista ja paheksut suuresti itse itseltään lainaamista, mutta et paheksu laisinkaan tätä Tapsaa joka kertoo kusettaneensa itsensä sairaseläkkeelle ja elävänsä Aasiassa loisena. Tämä paljastaa numeromies sen että tämä "Tapsa" on uusin mielikuvitushahmosi. Täällähän kirjoitteli joskus se oikea Tapsa, joka oli vaatimaton ja mukava kaveri joka ei vittuillut kenellekään. Nyt tämä "uusi Tapsa" on ylimielinen kommunisti, aivan kuten sinäkin numeromies ja te "molemmat" olette Suomessa nyt ja ikuisesti.

        Itseltään lainaaminen mitä se on, ei kukaan voi lainata itseltään mitään, jos asiat eivät ole kunnossa voi firmaltaan nostaan osakaslainaa, notta ulosottomies ei pääse kiinni, tämä on aivan yleinen tapa pakoilla verottajaa ja uo:ta yrittäjillä joilla on mittava konkurssi historia, ja 2010 kirjoituksineen on oikea malliesimerkki, ainoa asia mitä hänen kirjoituksista uskon on tämä osakaslaina, kaikki muu on fantasiaa ja huu haata.

        Enkä minä ole tätä keksinyt vaan hua haa ukko on asian itse palstalla kertonut,ettei ole vuosiin maksanut palkkaa vaan nostaa osakaslainaa ja maksaa ainoastaan yhteisöveroa, kummallinen yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, niinkuin sanoin selvä huu haa ukko.

        Haluan nähdä miten kusetat itsesi sairaseläkkeelle, en usko että se on mahdollista, jos sellainen myönnetään eläke on ilmeisesti tarpeellinen hakijalle ei lääkärit ole idiootteja, en suosittele oman elämän rakentamista sen varaan, jos siihen ei ole perusteita, terveystilassa.

        Vaimoni on tk-eläkkeellä suomesta, pieni eläke mutta parempi kuin ei mitään, joten tiedän jotain hakemisesta ja sen myötämisestä, kuten olen aikaisemmin kertonut vaimollani on vaikeatasoinen fibromyalgia, siis selvä diagnoosi, tk ei ollut mikään itsestään selvyys, ollut vaan hakuprosessi kesti vuosia, ja lopullinen päätöskin tuli vasta vuonna 2016, vaikka olimme asuneet vuosia thaimaassa, eikä se ollut helppo tie.

        Mitä taas tapsukkaan tulee, jutut on sitä tasoa että eläke hänelle on ihan vain hyvä asia, ne on olleet jo vuosia hyvin sekavia, joten pelkkää asiaa...

        Luuletko ihan oikeasti että tämä tapsukka on ainoa tk-eläkkeellä oleva mutta todennäköisesti ainoa jonka tarinat on edes hieman uskottavia, tämä kopio Senssu on selvää laitoskamaa, samoin tämä 2010 ja TT... joten savon pattaya rulez vielä vuoden jos toisenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseltään lainaaminen mitä se on, ei kukaan voi lainata itseltään mitään, jos asiat eivät ole kunnossa voi firmaltaan nostaan osakaslainaa, notta ulosottomies ei pääse kiinni, tämä on aivan yleinen tapa pakoilla verottajaa ja uo:ta yrittäjillä joilla on mittava konkurssi historia, ja 2010 kirjoituksineen on oikea malliesimerkki, ainoa asia mitä hänen kirjoituksista uskon on tämä osakaslaina, kaikki muu on fantasiaa ja huu haata.

        Enkä minä ole tätä keksinyt vaan hua haa ukko on asian itse palstalla kertonut,ettei ole vuosiin maksanut palkkaa vaan nostaa osakaslainaa ja maksaa ainoastaan yhteisöveroa, kummallinen yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, niinkuin sanoin selvä huu haa ukko.

        Haluan nähdä miten kusetat itsesi sairaseläkkeelle, en usko että se on mahdollista, jos sellainen myönnetään eläke on ilmeisesti tarpeellinen hakijalle ei lääkärit ole idiootteja, en suosittele oman elämän rakentamista sen varaan, jos siihen ei ole perusteita, terveystilassa.

        Vaimoni on tk-eläkkeellä suomesta, pieni eläke mutta parempi kuin ei mitään, joten tiedän jotain hakemisesta ja sen myötämisestä, kuten olen aikaisemmin kertonut vaimollani on vaikeatasoinen fibromyalgia, siis selvä diagnoosi, tk ei ollut mikään itsestään selvyys, ollut vaan hakuprosessi kesti vuosia, ja lopullinen päätöskin tuli vasta vuonna 2016, vaikka olimme asuneet vuosia thaimaassa, eikä se ollut helppo tie.

        Mitä taas tapsukkaan tulee, jutut on sitä tasoa että eläke hänelle on ihan vain hyvä asia, ne on olleet jo vuosia hyvin sekavia, joten pelkkää asiaa...

        Luuletko ihan oikeasti että tämä tapsukka on ainoa tk-eläkkeellä oleva mutta todennäköisesti ainoa jonka tarinat on edes hieman uskottavia, tämä kopio Senssu on selvää laitoskamaa, samoin tämä 2010 ja TT... joten savon pattaya rulez vielä vuoden jos toisenkin.

        Oletko jo keksinyt miten ulosottovelallisella voi olla kahdella eri Nordean tilillä molemmilla yli miljoona euroa rahaa ilman että vouti kiinnostuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseltään lainaaminen mitä se on, ei kukaan voi lainata itseltään mitään, jos asiat eivät ole kunnossa voi firmaltaan nostaan osakaslainaa, notta ulosottomies ei pääse kiinni, tämä on aivan yleinen tapa pakoilla verottajaa ja uo:ta yrittäjillä joilla on mittava konkurssi historia, ja 2010 kirjoituksineen on oikea malliesimerkki, ainoa asia mitä hänen kirjoituksista uskon on tämä osakaslaina, kaikki muu on fantasiaa ja huu haata.

        Enkä minä ole tätä keksinyt vaan hua haa ukko on asian itse palstalla kertonut,ettei ole vuosiin maksanut palkkaa vaan nostaa osakaslainaa ja maksaa ainoastaan yhteisöveroa, kummallinen yrittäjä joka ei tiedä mikä on alv, niinkuin sanoin selvä huu haa ukko.

        Haluan nähdä miten kusetat itsesi sairaseläkkeelle, en usko että se on mahdollista, jos sellainen myönnetään eläke on ilmeisesti tarpeellinen hakijalle ei lääkärit ole idiootteja, en suosittele oman elämän rakentamista sen varaan, jos siihen ei ole perusteita, terveystilassa.

        Vaimoni on tk-eläkkeellä suomesta, pieni eläke mutta parempi kuin ei mitään, joten tiedän jotain hakemisesta ja sen myötämisestä, kuten olen aikaisemmin kertonut vaimollani on vaikeatasoinen fibromyalgia, siis selvä diagnoosi, tk ei ollut mikään itsestään selvyys, ollut vaan hakuprosessi kesti vuosia, ja lopullinen päätöskin tuli vasta vuonna 2016, vaikka olimme asuneet vuosia thaimaassa, eikä se ollut helppo tie.

        Mitä taas tapsukkaan tulee, jutut on sitä tasoa että eläke hänelle on ihan vain hyvä asia, ne on olleet jo vuosia hyvin sekavia, joten pelkkää asiaa...

        Luuletko ihan oikeasti että tämä tapsukka on ainoa tk-eläkkeellä oleva mutta todennäköisesti ainoa jonka tarinat on edes hieman uskottavia, tämä kopio Senssu on selvää laitoskamaa, samoin tämä 2010 ja TT... joten savon pattaya rulez vielä vuoden jos toisenkin.

        Olet sä lerppa melkoinen koomikko kun ihan samat jutut kuin senseillä ja epäilette kaikkien muiden juttuja paitsi toistenne vaikka nuo teidän jutut on aivan älyttömiä. Kumpikin jaagaa tasoista ja kasteista huomaamatta toistensa juttuja. Kopiosenssu kertoo ihan samoja juttuja kuin senssu itse, mutta siis vain kopiosenssu on sinun mielestäsi laitoskamaa eikä originelli?
        Vaikeaa kuvitella että edes lääkitetty sairasvuoteessa paskat housussa makaava alzheimer potilas on noin sekaisin kuin sinä ja ei sitä itse tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista että jaksat puhua palturia Kympin osakaslainoista ja paheksut suuresti itse itseltään lainaamista, mutta et paheksu laisinkaan tätä Tapsaa joka kertoo kusettaneensa itsensä sairaseläkkeelle ja elävänsä Aasiassa loisena. Tämä paljastaa numeromies sen että tämä "Tapsa" on uusin mielikuvitushahmosi. Täällähän kirjoitteli joskus se oikea Tapsa, joka oli vaatimaton ja mukava kaveri joka ei vittuillut kenellekään. Nyt tämä "uusi Tapsa" on ylimielinen kommunisti, aivan kuten sinäkin numeromies ja te "molemmat" olette Suomessa nyt ja ikuisesti.

        Tämä tapsa ei ole päästään terve eikä ole kusettanut itseään eläkkeelle. Hän on sairas ja kykenemätön kollektiiviseen toimintaan. Lomailu, hymyily, halpa alkoholi on asiat mitä mies pystyy tekemään. Haukkuu kommunistejä ja elää kun pahin kommunisti.... haluaa elää kokonaan toisten kustannuksella, osallistumatta millään tavoin elämisensä kuluihin?? Tämä ei olisi koskaan mahdollista valtioissa, mitä kaveri näyttää kumartavan. Tuollaiset tapsan kaltaiset turhat "sekunda kansalaiset" saisi mielestäni eliminoida hyvin nopeasti pilaamasta ihmisten elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tapsa ei ole päästään terve eikä ole kusettanut itseään eläkkeelle. Hän on sairas ja kykenemätön kollektiiviseen toimintaan. Lomailu, hymyily, halpa alkoholi on asiat mitä mies pystyy tekemään. Haukkuu kommunistejä ja elää kun pahin kommunisti.... haluaa elää kokonaan toisten kustannuksella, osallistumatta millään tavoin elämisensä kuluihin?? Tämä ei olisi koskaan mahdollista valtioissa, mitä kaveri näyttää kumartavan. Tuollaiset tapsan kaltaiset turhat "sekunda kansalaiset" saisi mielestäni eliminoida hyvin nopeasti pilaamasta ihmisten elämää.

        Ei Tapsa ole mikään tilastopoikkeus Suomessa. Itsensä juo moni hengiltä ihan kotonakin. Minä en usko että Tapsa on Suomen rajojen ulkopuolella. Haaveilee vaan kuten numerosenseikin.


    • Anonyymi

      Kerropas aloittaja-kopioitsija sensei että mikä aloituksessa ei ole totta tai mikä siinä on mielestäsi niin hauskaa tai erikoista että teit siitä uuden aloituksen? Eikö se löydy alkuperäisestä ketjusta?

    • Anonyymi

      Koeta, nyt ymmärtää, että kukaan kristinuskovainen ei vain voi
      kumartaa valtiolle ! Se on sama, kuin pyllistäisit Jeesukselle ja jumalalle.

      Se, että minun mieltä ei pahenna, että jollakin on rahaa tai jos joku
      toinen pääsee nauttimaan elämästä on minulle vain suuri ilo.
      Olen aina opastanut ihmisä, miten he voisivat saada paremman elämän.

      Se on vain, kristityn velvollisuus.

      Valtio on raamatussa ilmoitettu petona ja maan petona. Ei sellaista voi
      kukaan kristitty kumartaa. Ei kukaan kristytty ota leijonan päätä tai
      lippua mihinkään osaa kehoaan... se on sata prosenttisen varmaa.

      Minua on jumala auttanut elämässä ja sitä en voi kieltää, olen saanut
      kaiken mitä tarvitsen. Asun nyt, jopa hyvää elämää palmujen ja
      auringon alla. Nimeä miten nimeät. Ei kiinnosta.

      Et sinä voi voittaa minua, koska minulla on herra suojana.

      • Anonyymi

        Jos olisit tosi kristitty, sinä auttaisit läheisiäsi Suomessa, etkä dokaisi yksin palmun alla.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe