Älä ole missään yhteydessä sosiaalitoimen lastensuojeluun, perheneuvolaan, lastenvalvojaan Sovi lapsen toisen vanhemman kanssa yhteistyössä
lastenne asioista; huollosta, asumisesta/ tapaamis- oikeudesta ja ettei elatusta suoriteta.
Lain mukaan lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella eli yhteishuolto ja vuoroasuminen 50/50 vanhemmillaan. Lapsen huolto- ja tapaamisoikeusratkaisu tulee tehdä em. mukaisena. Lapsella on oikeus vanhempaansa;
isään/ äitiin eikä tarkoitushakuiseen " lastenvalvojaan", joka ei ole lapsen öito, vaan narsistinen, tarkoitushakuinen lihamylly joka 27.5.2008 tekemässään laittomassa tarkoitushakuisessa "viranomaispäätöksessään" pyrkii ajamaan lapsensa eroon isästään ja suvustaan ja estämästä sopimasta yyhteistyössä lastenne yhteishuollosta, asumisesta
molemmilla 50/50 ja ettei elatusta suoriteta, lapsen tulot tasataan, lapsilisät ja verotuksen lapsivähen-
nys tasan. yhäriruikut yrittää vieraannuttaa ja manipuloida yhteistä lasta toisesta vanhemmastaan, isovanhemmistaan, suvustaan. Sellainen ei ole hyvä.
Lapsen etu ja protokolla
Anonyymi
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Lastensuojelu auttoi minua saamaan lasten isän eroon lapsista. Minulla on pelkästään hyvää sanottavaa viranomaisista ja ilman heitä en olisi varmaan saanut edes elatusmaksua. Iso kiitos lastensuojelulle ja sosiaalitoimelle ja kelalle. Homma pyörii hienosti ja arki on hyvä kun lasten isä hoitaa maksunsa ja pysyy poissa.
- Anonyymi
Laiton toiminta ei ole rikollista. Rikollista on toimia vastoin lakia, mutta koska laissa ei ome määritelty vastoin lakia toimimista, niin se on laillista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423