Lapsen etu ja protokolla

Anonyymi

Älä ole missään yhteydessä sosiaalitoimen lastensuojeluun, perheneuvolaan, lastenvalvojaan Sovi lapsen toisen vanhemman kanssa yhteistyössä
lastenne asioista; huollosta, asumisesta/ tapaamis- oikeudesta ja ettei elatusta suoriteta.

Lain mukaan lapsen suhde vanhempaansa turvataan tapaamisoikeudella eli yhteishuolto ja vuoroasuminen 50/50 vanhemmillaan. Lapsen huolto- ja tapaamisoikeusratkaisu tulee tehdä em. mukaisena. Lapsella on oikeus vanhempaansa;
isään/ äitiin eikä tarkoitushakuiseen " lastenvalvojaan", joka ei ole lapsen öito, vaan narsistinen, tarkoitushakuinen lihamylly joka 27.5.2008 tekemässään laittomassa tarkoitushakuisessa "viranomaispäätöksessään" pyrkii ajamaan lapsensa eroon isästään ja suvustaan ja estämästä sopimasta yyhteistyössä lastenne yhteishuollosta, asumisesta
molemmilla 50/50 ja ettei elatusta suoriteta, lapsen tulot tasataan, lapsilisät ja verotuksen lapsivähen-
nys tasan. yhäriruikut yrittää vieraannuttaa ja manipuloida yhteistä lasta toisesta vanhemmastaan, isovanhemmistaan, suvustaan. Sellainen ei ole hyvä.

2

192

Vastaukset

• Anonyymi

Lastensuojelu auttoi minua saamaan lasten isän eroon lapsista. Minulla on pelkästään hyvää sanottavaa viranomaisista ja ilman heitä en olisi varmaan saanut edes elatusmaksua. Iso kiitos lastensuojelulle ja sosiaalitoimelle ja kelalle. Homma pyörii hienosti ja arki on hyvä kun lasten isä hoitaa maksunsa ja pysyy poissa.

• Anonyymi

Laiton toiminta ei ole rikollista. Rikollista on toimia vastoin lakia, mutta koska laissa ei ome määritelty vastoin lakia toimimista, niin se on laillista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2286
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1704
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1415
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1228
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe