Aloin kirjoittamaan tarinaa ja siellä kummittelee sellainen kohta kuin "tuohon aikaan ei..." mutta en kerro missään kohdassa että mikä se aika on. En saa mihinkään sopimaan että 90-luvun loppu tai vastaavaa.
Oikeasti en itsekään tiedä aikaa koska olen kirjoittanut sen niin että se voi olla 1960-2000 ajalle sijoittuva.
Onko aika pakko kertoa? Voinko jättää sen lukijan (tässä tapauksessa kuulijan) mielikuvituksen päätettäväksi?
Tarinan tapahtuma-aika?
Anonyymi
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tulipas huonoa tekstiä. Puhelimella kirjoitan, koettakaa kestää.
- Anonyymi
Minua neuvottiin aikoinaan laittamaan tekstiin pari maailmantapahtumaa "niihin aikoihin", koska en halunnut paljastaa vuotta. Uskon, että lukija haluaa hahmottaa tapahtumat edes suunnilleen johonkin aikaan.
- Anonyymi
Voisin kokeilla tuota. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069