Scientologia, uusi näkemys elämään

Anonyymi

Scientologian aineisto kattaa laajimman tietokokoelman mielestä, hengestä ja elämästä mitä koskaan on koottu. L. Ron Hubbardin yli sata kirjaa ja julkaisua, tuhannet artikkelit ja tutkielmat sekä yli 3000 nauhoitettua luentoa kattavat itse asiassa kaikki elämän osaalueet. Tämä on Scientologia: Uusi näkemys elämään. Kirja sisältää ajattoman valikoiman Ronin löytöjä, jotka on poimittu hänen run-saasta kirjallisesta tuotannostaan. Jokainen niistä esittää kattavan yleiskatsauksen siitä, miten Scientologia soveltuu kullekin elämän osa-alueelle – ja kokonaisuutena kirja antaa laajan kuvan elämästä itsestään. Tässä on vastaukset ihmisen ikiaikaisiin kysymyksiin, käytännölliset vastaukset, jotka sinä olet toivonut löytäväsi. Tässä on toimivat vastaukset. Onko mahdollista olla onnellinen? Henkilökohtainen integriteetti. Ihminen etsii sieluaan. Pyrkimyksemme kuolemattomuuteen. Kahdeksan dynamiikkaa, jotka muodostavat itse elämän. Affiniteetti-, realiteetti- ja kommunikaatiokolmio, joka antaa osatekijät ihmistenvälisiin suhteisiin. Avioliitto. Miten elää lasten kanssa. Mitä on suuruus? Kaksi onnellisen elämän sääntöä. Antisosiaaliset persoonallisuudet. Kolmannen osapuolen laki paljastaa ristiriitojen aiheuttajat. Rehellisyys ja etiikka. Minun filosofiani, Ronin henkilökohtainen lausunto siitä, mikä kannusti hänen elämäntyötään ja Scientologian etsintää. Tässä on kaikki olennainen elämästä ja todelliset ratkaisut, jotka toimivat tässä ja nyt, totuudet, joihin voit turvautua aina uudelleen ja uudelleen.

8

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heheh. Melkoista hevonpasketta. Tosin eihän täällä aina voi sanoa onko kirjoittaja ihan oikeasti sekaisin vai sellaista esittävä nettikoomikko...

• Anonyymi

Mikä on hevonpasketta, avaatko hieman? Oletko lukenut kyseisen kirjan, epäilen.

• Anonyymi

Mikä ylläolevassa on näsäviisas hevonpasketta?

• Anonyymi

Kaikki. Miksi muuten hehkuttamasi scientologia ei ole onnistunut saaman sinua kirjoittamaan edes noin lyhyttä lausetta oikein?

• Anonyymi

On olemassa kaiken kattavia tietokirjakokonaisuuksia ja elämänohjeviisauksia miksi siis maksaisin tuhansia -kymmeniätuhansia harjoittamalla jotain mitä pidetään epäuskoisena ja harhaanjohtavana oppina. Tähän panostamalla saat vaan suuren velkataakan verrattuna siihen että saisit kaiken elämässä tarvittavan tiedon ilmaiseksi ja lisäksi mielenterveys säästyisi. Kiertäkää kaukaa, kaikki tällainen kasvatususkonnollistyyppiset metodit pyrkii vaan maksimaalisiin tulonsiirtoihin.

• Anonyymi

Älä huijaa toisia, se joka toista syyttää tekee sitä itse.

• Anonyymi

Pyrkimyksemme kuolemattomuuteen? Scietologia..

Me olemme kuolemattomia henkisesti,sen minkä Isä on luonut,ei kuole!
      Vai tuhosiko Isä lusiferin?
      En tarvitse tähän scientologiaa.
      Jos scientologia opettaisi Rakkautta ja Rakauden perustajaan niin mikäs sitten.

• Anonyymi

Missäs kirjallisuudessaa scientologia kieltää rakkauden välttämättömyyden kanssaihmisiään kohtaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7372
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4719
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3215
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3087
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      75
      1995
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      218
      1824
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1468
    Aihe