Ikä toive 58 -- 70 siisti ja terve. Aluksi vaikka käsipelin, mutta haluaisin taitavan hellän imuttajan. Asuinalue Kuopio Pohjois - Savo.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Asun Päivärannassa kiinnostaa , paikkakin löytyy päivissin klo 09 --- 16 aikaa on.
Olen terve siisti 68v um.- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
- Anonyymi
Hei missä päin Päivärantaa olisi kiva nähdä . Itse olen terve siisti klo 11 käyn kahvilla shell päivarannassa. . Olen liikkeellä joko skodalla tai wv llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Ei hitossa nähdä kukkakaali mulukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Itse viikolla olen pitkälti töissä nuihin aikoihin mutta mieli kyllä kovasti tekee päästä auttamaan paineet pois!t 45
- Anonyymi
Hei täällä olis imuttelija joka imee kyrpää palleja suudella nuolla peppua asun yksin ota yhteyttä 47v mies 0449840190 kiuruvesi
- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Voisin imeä kerran viikossa .um45 kuopio
- Anonyymi
Ey voi kulahtanut kusikeppi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei111082Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125996- 56975
- 109959
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.49836Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85832Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev164768- 72743
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66721- 66717
- 22616
- 70596
- 95571
- 52531
- 60524
- 27517
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15073497- 35497
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31463Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi250429