Olisiko miestä joka haluaa imuttaa

Anonyymi

Ikä toive 58 -- 70 siisti ja terve. Aluksi vaikka käsipelin, mutta haluaisin taitavan hellän imuttajan. Asuinalue Kuopio Pohjois - Savo.

10

1473

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asun Päivärannassa kiinnostaa , paikkakin löytyy päivissin klo 09 --- 16 aikaa on.

Olen terve siisti 68v um.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.

• Anonyymi

Hei missä päin Päivärantaa olisi kiva nähdä . Itse olen terve siisti klo 11 käyn kahvilla shell päivarannassa. . Olen liikkeellä joko skodalla tai wv llä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.

Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.

Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.

Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.

Ei hitossa nähdä kukkakaali mulukku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse viikolla olen pitkälti töissä nuihin aikoihin mutta mieli kyllä kovasti tekee päästä auttamaan paineet pois!t 45

• Anonyymi

Hei täällä olis imuttelija joka imee kyrpää palleja suudella nuolla peppua asun yksin ota yhteyttä 47v mies 0449840190 kiuruvesi

• Anonyymi

Idiootti pistää numeronsa tänne buuaahaa 😂 🤣

• Anonyymi

Voisin imeä kerran viikossa .um45 kuopio

• Anonyymi

Ey voi kulahtanut kusikeppi

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      230
      7666
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5130
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4792
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3458
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      31
      1934
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1687
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1629
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      150
      1403
    Aihe