Ikä toive 58 -- 70 siisti ja terve. Aluksi vaikka käsipelin, mutta haluaisin taitavan hellän imuttajan. Asuinalue Kuopio Pohjois - Savo.
Olisiko miestä joka haluaa imuttaa
10
1404
Vastaukset
- Anonyymi
Asun Päivärannassa kiinnostaa , paikkakin löytyy päivissin klo 09 --- 16 aikaa on.
Olen terve siisti 68v um.- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
- Anonyymi
Hei missä päin Päivärantaa olisi kiva nähdä . Itse olen terve siisti klo 11 käyn kahvilla shell päivarannassa. . Olen liikkeellä joko skodalla tai wv llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Ei hitossa nähdä kukkakaali mulukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Itse viikolla olen pitkälti töissä nuihin aikoihin mutta mieli kyllä kovasti tekee päästä auttamaan paineet pois!t 45
- Anonyymi
Hei täällä olis imuttelija joka imee kyrpää palleja suudella nuolla peppua asun yksin ota yhteyttä 47v mies 0449840190 kiuruvesi
- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Voisin imeä kerran viikossa .um45 kuopio
- Anonyymi
Ey voi kulahtanut kusikeppi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057