Ikä toive 58 -- 70 siisti ja terve. Aluksi vaikka käsipelin, mutta haluaisin taitavan hellän imuttajan. Asuinalue Kuopio Pohjois - Savo.
Olisiko miestä joka haluaa imuttaa
10
1548
Vastaukset
- Anonyymi
Asun Päivärannassa kiinnostaa , paikkakin löytyy päivissin klo 09 --- 16 aikaa on.
Olen terve siisti 68v um.- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
- Anonyymi
Hei missä päin Päivärantaa olisi kiva nähdä . Itse olen terve siisti klo 11 käyn kahvilla shell päivarannassa. . Olen liikkeellä joko skodalla tai wv llä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä!olisiko tarvetta vakkari Kaverille vaikka kerran viikossa?t 45v ja tottunut.
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko mahdollista nähdä nähdään vaikka huoltsikalla. päivisin liikun klo 11 päiväranta.
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Ei hitossa nähdä kukkakaali mulukku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shell , klo 12 männistö Tepska. kerro autostasi,niin nähdään, vaikka autossakin.Itse viikolla olen pitkälti töissä nuihin aikoihin mutta mieli kyllä kovasti tekee päästä auttamaan paineet pois!t 45
- Anonyymi
Hei täällä olis imuttelija joka imee kyrpää palleja suudella nuolla peppua asun yksin ota yhteyttä 47v mies 0449840190 kiuruvesi
- Anonyymi
Idiootti pistää numeronsa tänne buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Voisin imeä kerran viikossa .um45 kuopio
- Anonyymi
Ey voi kulahtanut kusikeppi
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931