Tšekki näyttää avautuvan ja lentoja on jo saatavissa. Lopulliset torien aukiolopäivänä päätetään vasta marraskuussa, mutta todennäköisesti ne ovat auki ainakin joulukuun alusta jouluun.
Praha ja Brno ovat tietysti ykköskohteet. Onko muista kokemuksia? Karlovy Vary ainakin mainostaa matkailun avautuneen ja satsannut mm. uuteen alueelliseen matkailukorttiin. Becherovkan tuotanto ja museo ovat siellä.
Itse pidin Brnon toreja mukavempina kuin Prahan, koska Prahassa oli pitkälti pelkästään turisteja ainakin viikonloppuna. Brnossa vanhalla torilla oli yksi myyjä, joka osasi englantia. Saksalla olisi pärjännyt, koska alue on perinteisesti ollut saksankielistä.
Finnairilla on satasen tarjous osassa joulukuun HEL-PRG lentoja. Ei huono vaihtoehto.
Tsekin joulutorit 2021
Anonyymi
3
1004
Vastaukset
- Anonyymi
Tšekki on tällä hetkellä turvallisempi maa kuin Suomi.
https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/situation-updates/weekly-maps-coordinated-restriction-free-movement- Anonyymi
Nyt ollaan samoissa COVID19 kanssa.
- Anonyymi
Nyt on Tšekin neljäs COVID19 aalto samoissa lukemissa Balttian kanssa. Jos tämä menee samalla tavalla kuin muualla, niin ennen joulua ollaan taas sellaisissa lukemissa, että matkustaminen on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056