Minulla tuli painojen nostosta alaselkäkipuja n. 10 vuotta sitten. Kokeilin kaikenlaista venytystä, kipugeelejä, mutta vasta sitten kun aloin hieromaan selkääni aina aamuisin puoli tuntia hierontavyöllä, niin kivut katosivat. Niitä näyttää olevan myös patterimalleja, niin ei tarvitse olla paikallaan hieronnan aikana, vaan voi vaikka tehdä kaikenlaista samalla. Voi tietty olla, että myös patjani oli hieman huono, jäykistinkin sitä myöhemmin hieman vyötärön kohdalta.
Hierontavyö ei tietty sovi kaikille, eli jos on mennyt jotain oikeasti rikki, niin en tiedä silloin täryttävän hieronnan turvallisuudesta. Mutta tällaisiin jäykkyystiloista johtuviin kipuihin täryttävä hieronta sopii hyvin.
Jos hierontavyö on liian pieni, niin sitä voi jatkaa kuminauhoilla, niin tukevampikin henkilö voi käyttää.
Tehokkaimmillaan hierontavyö on silloin, kun se painautuu tiukasti kroppaaa vasten, eli esim. jos makoilee sängyllä tai istuu tuolissa, niin tällöin se painautuu helposti tiukaisti selkää vasten, mutta liikkeellä ollessa sen voi laittaa vaikka housun sisään ja vyöllä kiristää hierontavyö pysymään tiukaisti selässä kiinni, niin liikkuessaankin saa sitten hierontaa.
Hierontavyö auttaa alaselkäkivuissa
Anonyymi
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ja voi tietty käyttää ladattavia paristoja, niin patterikustannukset pysyvät muutamassa eurossa per vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119108
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265748- 544730
- 964696
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.723379- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661