Varustamon sivuilla kerrotaan vain niiden kuuluvan risteilyn hintaan. Kuvat on niin pieniä, ettei saa suurentamallakaan selvää.
Mitä hanaoluita Victory I:n tavernassa?
50
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sakulta tulevat.
- Anonyymi
Hanoissa on ämerikkalaista ja saksalaista olutta.
- Anonyymi
Hanoissa myydään yleensä Saigonia ja 33:sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanoissa myydään yleensä Saigonia ja 33:sta.
Ovelasti laittaneet tynnyreihin Sakun tunnukset. Nähty satamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanoissa myydään yleensä Saigonia ja 33:sta.
Hanoi on tunnetumpi merkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanoi on tunnetumpi merkki.
Kuljetetaanko sitäkin Sakun sammioissa?
- Anonyymi
Victory I on pieni risteilyalus, joka kuljettaa noin 200 matkustajaa. Sitä ovat käyttäneet neljä eri omistajaa. Aluksen aikaisemmat nimet ovat Saint Laurent, Sea Voyager ja Cape May Light.
- Anonyymi
Aluksen historia:
1956 12 01. Beställd.
1958 06 17. Kölsträckt.
1958 10 31. Sjösatt.
1959 03 12. Provtur.
1959 03 16. Så var Danska Kungliga familjen ombord för ett besök.
Levererades 20 mars 1959 till Danske Statsbaner, Köpenhamn, Danmark. Hemmahamn Korsør.
1959 03 25. Ordinarie färja mellan Korsör - Nyborg/ Knudshoved - Halsskov förutom då fartyget var avlösningsfartyg linjen Kalundborg - Århus och Köpenhamn - Malmö.
1979 02. Ombyggd med nya akterport i Frederikshavn.
1986 11 03. Avgick som sista tågfärja mellan Malmö - Köpenhamn och därefter lades den tågfärjeleden ner.
1986 11 23 - 1986 12 18. Ombyggd vid Fredericia Skibsværft A/S, Frederica så fartyget bogport anpassades till läget i Puttgarden.
1987 02 02. Insatt mellan Rødby Havn - Puttgarden.
1987. Upplagd i Halsskov.
1987 09 28 - 1988 04 12. Insatt mellan Rødby Havn - Puttgarden.
1988 04 12. Upplagd i Halsskov.
1988 05 09. Upplagd i Nyborg.
1988 10 12. Såld till Royal Shipping Co Ltd, Valletta, Malta.
1988 10 14. Omdöpt till VICTORY I.
1988 12 09. Avgick Nyborg mot Pireus.
1989. Insatt för Nausimar Shipping S.A, Pireus, Grekland mellan Brindisi - Korfu - Igoumenitsa.
1993. Såld till Socomare Shipping Co. Ltd, Valletta, Malta. Omdöpt till AL NASR I.
1994. Insatt mellan Grekland - Cypern - Libanon.
1994. Såld till Safir Maritime, Valletta, Malta. Omdöpt till PHOENICAN SEA. Insatt mellan Egypten - Jordanien.
1995. Såld till Phoencian Maritime S.A, Panama. Omdöpt till CARLA.
1996. Såld till Salem Moon S.A, Panama. Omdöpt till SALEM MOON. Insatt i Pilgrimsfart mellan Suez - Jeddah.
1997. Såld till Samatour Shipping Co, Panama. Omdöpt till SALEM FLOWER.
1997. Upplagd i Suez.
2001 11. Såld till upphuggning i Indien.
2001 11 23. Ankom Alang, Indien. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksen historia:
1956 12 01. Beställd.
1958 06 17. Kölsträckt.
1958 10 31. Sjösatt.
1959 03 12. Provtur.
1959 03 16. Så var Danska Kungliga familjen ombord för ett besök.
Levererades 20 mars 1959 till Danske Statsbaner, Köpenhamn, Danmark. Hemmahamn Korsør.
1959 03 25. Ordinarie färja mellan Korsör - Nyborg/ Knudshoved - Halsskov förutom då fartyget var avlösningsfartyg linjen Kalundborg - Århus och Köpenhamn - Malmö.
1979 02. Ombyggd med nya akterport i Frederikshavn.
1986 11 03. Avgick som sista tågfärja mellan Malmö - Köpenhamn och därefter lades den tågfärjeleden ner.
1986 11 23 - 1986 12 18. Ombyggd vid Fredericia Skibsværft A/S, Frederica så fartyget bogport anpassades till läget i Puttgarden.
1987 02 02. Insatt mellan Rødby Havn - Puttgarden.
1987. Upplagd i Halsskov.
1987 09 28 - 1988 04 12. Insatt mellan Rødby Havn - Puttgarden.
1988 04 12. Upplagd i Halsskov.
1988 05 09. Upplagd i Nyborg.
1988 10 12. Såld till Royal Shipping Co Ltd, Valletta, Malta.
1988 10 14. Omdöpt till VICTORY I.
1988 12 09. Avgick Nyborg mot Pireus.
1989. Insatt för Nausimar Shipping S.A, Pireus, Grekland mellan Brindisi - Korfu - Igoumenitsa.
1993. Såld till Socomare Shipping Co. Ltd, Valletta, Malta. Omdöpt till AL NASR I.
1994. Insatt mellan Grekland - Cypern - Libanon.
1994. Såld till Safir Maritime, Valletta, Malta. Omdöpt till PHOENICAN SEA. Insatt mellan Egypten - Jordanien.
1995. Såld till Phoencian Maritime S.A, Panama. Omdöpt till CARLA.
1996. Såld till Salem Moon S.A, Panama. Omdöpt till SALEM MOON. Insatt i Pilgrimsfart mellan Suez - Jeddah.
1997. Såld till Samatour Shipping Co, Panama. Omdöpt till SALEM FLOWER.
1997. Upplagd i Suez.
2001 11. Såld till upphuggning i Indien.
2001 11 23. Ankom Alang, Indien.Uuvatti ja sen mielikuvitustiedot! Taas jauhat paskhaa! Miksi kysyt, kun et laivalle uskaltaudu? Muka olutta, saatko sitä edes ostaa?
- Anonyymi
Victory I:llä ja I:lla ei tosiaan ole kuin viisi kantta. Tavernan lisäksi vain grilli, lounge ja ruokailutilat. Aurinkokannet terasseineen on toki myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Victory I:llä ja I:lla ei tosiaan ole kuin viisi kantta. Tavernan lisäksi vain grilli, lounge ja ruokailutilat. Aurinkokannet terasseineen on toki myös.
Siis Victory I:llä ja II:lla. Ovat sisaraluksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Victory I:llä ja I:lla ei tosiaan ole kuin viisi kantta. Tavernan lisäksi vain grilli, lounge ja ruokailutilat. Aurinkokannet terasseineen on toki myös.
Ja 23. marraskuuta 2001 alkoi laivan romutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 23. marraskuuta 2001 alkoi laivan romutus.
Siis tarkemmin http://faktaomfartyg.se/prinsesse_benedikte_1959.htm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 23. marraskuuta 2001 alkoi laivan romutus.
Victory I on rakennettu vuonna 2001 ja Victory II vuonna 2004.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Victory I on rakennettu vuonna 2001 ja Victory II vuonna 2004.
ja kolmonen vuonna 2007, nelonen 2010, jne.
Vanvistamatonta tietoa.
Siis haihattelua. - Anonyymi
Mitä tapahtui IMO 9213130:lle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kolmonen vuonna 2007, nelonen 2010, jne.
Vanvistamatonta tietoa.
Siis haihattelua.Ei niin, imot 9213133, 9213135, jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Victory I on rakennettu vuonna 2001 ja Victory II vuonna 2004.
Harvinaisia risteilyaluksia, kun ovat rakennettu Jenkeissä. BAE Systems on tutumpi asevalmistajana.
- Anonyymi
Eikä missään liikenteessä.
Miksi puhut kakkosesta, kun aloitus on ykkösestä.
Vai pidätkö enempi saada sinne kakkoseen?
- Anonyymi
Vielä uuvatti ei ole koko kanoottia löytänyt.
Jos moista on, niin paljonko risteilyyn pitää rahaa upottaa? - Anonyymi
Toimi muuten vuonna 2010 Haitin maanjäristyksen jälkeen asuntolaivana avustustyöntekijöille.
- Anonyymi
Jos koko laivaa on olemassakaan muualla kuin mielikuvituksessasi, niin millä hinnalla sinne pääsee?
Vastaus: unelmointi ei maksa mitään. - Anonyymi
Mihin suuntaan hytin ovi aukeaa ja miten san saa pysymään auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos koko laivaa on olemassakaan muualla kuin mielikuvituksessasi, niin millä hinnalla sinne pääsee?
Vastaus: unelmointi ei maksa mitään.11 vuorokauden risteily maksaa 4000 euroa verot, satamamaksut ja juomarahat. Hintaan kuuluu ilmaiset kaljat (tosin ei premiumia) ja joka päivä on myös koktailtunti. Ruokaakin saa, mutta kuka risteilylle syömään lähtee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 vuorokauden risteily maksaa 4000 euroa verot, satamamaksut ja juomarahat. Hintaan kuuluu ilmaiset kaljat (tosin ei premiumia) ja joka päivä on myös koktailtunti. Ruokaakin saa, mutta kuka risteilylle syömään lähtee?
Lue kysymys ensin ja vastaa vasta sitten. "...millä hinnalla sinne pääsee?"
Kai lähtee Helsingistä, jolloin helsinkiläiselle näyttökortin omistajalle matka laivalle ei maksa mitään. Kuuluuko tuokin matka hintaan ja jos ei, niin mitä maksaa? Kai tiedät asiasta jotain, vaikka laivasta ei tietoa olekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue kysymys ensin ja vastaa vasta sitten. "...millä hinnalla sinne pääsee?"
Kai lähtee Helsingistä, jolloin helsinkiläiselle näyttökortin omistajalle matka laivalle ei maksa mitään. Kuuluuko tuokin matka hintaan ja jos ei, niin mitä maksaa? Kai tiedät asiasta jotain, vaikka laivasta ei tietoa olekaan.Mistä ihmeen Helsingistä? Laivalle noustaan sen lähtösatamassa, eikä Victory I todellakaan lähde mistään jumalan selän takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeen Helsingistä? Laivalle noustaan sen lähtösatamassa, eikä Victory I todellakaan lähde mistään jumalan selän takaa.
Siis Helsinki on lähtösatama. Se kun on aina lähellä.
- Anonyymi
Onkos yhtä fiini kuin Vinstory III. Siellä on parempi hienous eli viinihanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos yhtä fiini kuin Vinstory III. Siellä on parempi hienous eli viinihanat.
Tuossa ne ovat laiturissa vanhan sotasataman vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 vuorokauden risteily maksaa 4000 euroa verot, satamamaksut ja juomarahat. Hintaan kuuluu ilmaiset kaljat (tosin ei premiumia) ja joka päivä on myös koktailtunti. Ruokaakin saa, mutta kuka risteilylle syömään lähtee?
Yli 1,5 viikkoa alle 100-metrisessä purkissa? Ei kiitos. Meitsi lähtee Allures of the Seasille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 1,5 viikkoa alle 100-metrisessä purkissa? Ei kiitos. Meitsi lähtee Allures of the Seasille.
Onko siellä premiumia hanoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä premiumia hanoissa?
On. Mene maistelemaan.
- Anonyymi
Onko pirkka-olutta? entä lidlin Perlenbacheria Premium-muovipulloissa?
Jos ei näitä löydy, en lähde.- Anonyymi
Kyse on hanaoluesta. Ei sillä ole merkkiä. Lapset eivät tuota vielä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on hanaoluesta. Ei sillä ole merkkiä. Lapset eivät tuota vielä tiedä.
On sillä merkki: Tap beer
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä merkki: Tap beer
Ja budweiser, joka ei ole premiumia, vaan amerikkalaisten pirkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja budweiser, joka ei ole premiumia, vaan amerikkalaisten pirkkaa.
Eihän se ole edes olutta, vaan hiilihapotettua mehua.
Tuo siis jenkkilitku, tsekki budejovitsin tuote on aitoa tavaraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole edes olutta, vaan hiilihapotettua mehua.
Tuo siis jenkkilitku, tsekki budejovitsin tuote on aitoa tavaraa.Budweiser Budvar
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä merkki: Tap beer
Tuota tap beeriä on tarjolla aika monessa baarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota tap beeriä on tarjolla aika monessa baarissa.
Suomessa se on hanaolutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa se on hanaolutta.
Tuo lotja eli Victory I ei ole koskaan Suomessa käyntkään. Tuskin noista romua tänne edes päätettäisiin. Se kun ei ole edes ruotsalaisessa matkustajalaivarekisterissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo lotja eli Victory I ei ole koskaan Suomessa käyntkään. Tuskin noista romua tänne edes päätettäisiin. Se kun ei ole edes ruotsalaisessa matkustajalaivarekisterissä.
Onko Allure of the Seas ruotsalaisessa kirjanpidossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Allure of the Seas ruotsalaisessa kirjanpidossa?
On. Sehän on loistoristeilijä eikä mikään romulotja.
http://faktaomfartyg.se/allure_of_the_seas_2010.htm
Royal Caribbeanilla risteily on parasta nautintoa. Kaikki toimii ensiluokkaisesti. Noilla laivoilla saa rahoilleen todella vastinetta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Sehän on loistoristeilijä eikä mikään romulotja.
http://faktaomfartyg.se/allure_of_the_seas_2010.htm
Royal Caribbeanilla risteily on parasta nautintoa. Kaikki toimii ensiluokkaisesti. Noilla laivoilla saa rahoilleen todella vastinetta!Allure of the Seas on viimeinen Suomessa tehty suurlaiva. Meyerin aikana on keskitytty pikkupurkkeihin. Jostain syystä saksalaiset eivät halua käyttää telakka-altaan kapasiteettiä täysin hyväkseen. Tai eivät osaa, sekin voi olla vaihtoehto. Ranskassa osattaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on hanaoluesta. Ei sillä ole merkkiä. Lapset eivät tuota vielä tiedä.
Muotoillaan uudestaan; Saako Victory I :n tavernasta Pirkka-olutta ja Perlenbacheria hanasta? Muuten en lähde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muotoillaan uudestaan; Saako Victory I :n tavernasta Pirkka-olutta ja Perlenbacheria hanasta? Muuten en lähde.
Saa tilaamalla.
Sen kun lähdet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa tilaamalla.
Sen kun lähdet.Ei saa edes tilaamalla. Ainoa tapa on viedä itse mukana hanavehkeet ja kaljat. Voivat tosin estää roinaa raahaavan matkustajan laivaan nousun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa edes tilaamalla. Ainoa tapa on viedä itse mukana hanavehkeet ja kaljat. Voivat tosin estää roinaa raahaavan matkustajan laivaan nousun.
Hei. Jos toi uuvatti pysyy poissa, niin kyllä kandee myöntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja budweiser, joka ei ole premiumia, vaan amerikkalaisten pirkkaa.
Budweiser on premiumia. Se on oluiden kuningas, King of beers.
- Anonyymi
Soitin kipparille. Sanoi hanassa olevan tällä hetkellä Koff Special 4,4 %. Lokakuussa Octoberfestin kunniaksi jotain Weihenstephaneria. Marraskuussa Koff palaa hanaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152111Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi832046- 1011357
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1351153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101116Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663771107Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha170842- 61808
- 59741
Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.248721