Missä lesbot?

Anonyymi

Miksi tinderistä löytyy niukasti lesboja? Saan matchejä mutta lähinnä bi/pan-tyyppien kanssa. Asun itse Turussa.
Missä lesboihin voisi tutustua?

44

1833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lataa Tinderin sijasta Grindr tai mene Bar Suxesiin ;)

      • Anonyymi

        Hän tulee live elämässä vastaan jos tulee ❤️


      • Anonyymi

        Onko siellä Grindrissa naisiakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tulee live elämässä vastaan jos tulee ❤️

        Jos asuu jossain metsän keskellä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tulee live elämässä vastaan jos tulee ❤️

        Oletko ihan tynnyrissä kasvanut? Siihen ei kannata luottaa että joku vain tippuu ja kävelee syliisi. Aktiivisuutta peliin ja tärkeää on olla näkyvillä deittipalveluissakin jos seurustella haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihan tynnyrissä kasvanut? Siihen ei kannata luottaa että joku vain tippuu ja kävelee syliisi. Aktiivisuutta peliin ja tärkeää on olla näkyvillä deittipalveluissakin jos seurustella haluaa.

        Ehkä, mut niin luotan siihen ja jos ei niin sitte oon yksin. Mut uskon täysin sydämestäni et hän vain tulee mua vielä vastaan ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, mut niin luotan siihen ja jos ei niin sitte oon yksin. Mut uskon täysin sydämestäni et hän vain tulee mua vielä vastaan ❤️

        Mikse sinä voi "tulla" häntä vastaan? Vähän aktiivisuutta peliin, prinsessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikse sinä voi "tulla" häntä vastaan? Vähän aktiivisuutta peliin, prinsessa.

        No siis tämä. Ilmeisesti tinderin naiset potevat prinsessasyndroomaa. Joudun tekemään lähes kaikki keskustelunavaukset.
        Ehkä on hyvä sitten ettei tutustuta lähemmin kun puhuminenkin tuottaa ongelmia. 😌


    • Anonyymi

      Jossain kotona juomassa Valdemaria tai Sormusta, pätkätyöt olivat poissa.

      • Anonyymi

        Sorbusta


    • Anonyymi

      Juu uskon et hän rakastuu ja uskoo rakkauteen täysillä. Pystyy rakastumaan aina vain uuteen naiseen. Sen takia varmaan ei jää murehtimaan menneitä naisia kun sydämensä on sellainen et rakastuu taas seuraavaan.
      💔
      Olemme siinä suhteessa niiiiin erilaisia 💔

    • Anonyymi

      Sisälläni pelkkä tyhjyys ja haikeus jäljellä. Suru siitä etten ois hänel riittävä vaikka viestiä laittaisinkin...
      Oli niin valtava toivon kipinä edelliskesänä, et tapahtuis ihme...

      • Anonyymi

        Sattuu ja on paha olla...
        Oon jollain tapaa luovuttanut elämässäni


    • Anonyymi

      Mä haluaisin ihan kaverin, mutta mieluiten lesbon, koska on helpompi jutella, kun on vähän samat lähtökohdat. Maailma on vienyt kaikki mun ystävät täältä, siis Turun seudulta just.

    • Anonyymi

      Mul menee kylmänväreet kun ajattelenkin tinderiä. Tinderis ei oo mitään vikaa mut ahdistaa sellainen selailu ja valikoiminen lähinnä kuvien perusteella. Todella kamala ajatus. Ja jonkun pienen profiilisepustuksen perusteella. Ei oo mun juttu kuvien perusteella valita.

      • Anonyymi

        Ruma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma?

        Nii kenen mielestä?
        Jos nyt ylipäätään puhun etten minä ainakaan tykkää ajatuksesta selailla tuolla ja miettiä ketä tykkäilen kuvien perusteella. Ei oo mun juttu.
        Rumaa ihmistä ole koskaan nähnytkään. Kauneus on katsojan silmässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii kenen mielestä?
        Jos nyt ylipäätään puhun etten minä ainakaan tykkää ajatuksesta selailla tuolla ja miettiä ketä tykkäilen kuvien perusteella. Ei oo mun juttu.
        Rumaa ihmistä ole koskaan nähnytkään. Kauneus on katsojan silmässä

        No mutta sittenhän sä voit swipata oikealle kaikki, koska ulkonäöllä ei ole väliä. Kaikki heistä on hakemassa seuraa ja sillä tavalla pääset juttelemaan lisää, vastaamaan treffikutsuihin, tutustumaan. Kenties joku sitten kolahtaa. Älä tee hommasta liian vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sittenhän sä voit swipata oikealle kaikki, koska ulkonäöllä ei ole väliä. Kaikki heistä on hakemassa seuraa ja sillä tavalla pääset juttelemaan lisää, vastaamaan treffikutsuihin, tutustumaan. Kenties joku sitten kolahtaa. Älä tee hommasta liian vaikeaa.

        En pysty, kun yks vain mielessä ja sydämessä. Toivoa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty, kun yks vain mielessä ja sydämessä. Toivoa on

        On kyllä raskas tää sun tapa kommentoida joka keskusteluun samalla tavalla. Sovitaan, että toi asia on nyt selvä, ei tarvi enää jankuttaa. Voit tästä lähtien vastata jotain, joka vie keskustelua eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii kenen mielestä?
        Jos nyt ylipäätään puhun etten minä ainakaan tykkää ajatuksesta selailla tuolla ja miettiä ketä tykkäilen kuvien perusteella. Ei oo mun juttu.
        Rumaa ihmistä ole koskaan nähnytkään. Kauneus on katsojan silmässä

        Olevinaan ovela vastaus.
        Selkis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olevinaan ovela vastaus.
        Selkis

        Sun viestisi ei ainakaan auennut mulle.🤔

        Ois kiva jos viitsisit tarkentaa mitä tarkoitit olevinaan ovelella vastauksellani? 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun viestisi ei ainakaan auennut mulle.🤔

        Ois kiva jos viitsisit tarkentaa mitä tarkoitit olevinaan ovelella vastauksellani? 🙄

        Tähän mun juttuun on nyt joku toinenkin vastaillut mut ei haittaa. Kiva ku nää menee sekasin ku ei oo nimimerkkei 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän mun juttuun on nyt joku toinenkin vastaillut mut ei haittaa. Kiva ku nää menee sekasin ku ei oo nimimerkkei 😅

        Vois kai niitä olla…


    • Anonyymi

      Jos haluat tavata nuoria lesboja niin tarvitset Tinderin sijasta aikakoneen ysikytluvulle. Hyvin harva enää identifioituu lesboksi.

      • Anonyymi

        Enpä halua niin nuoria...
        Ite lähemmäs 30 joten kumppani sais olla sitä ikäluokkaa tai vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä halua niin nuoria...
        Ite lähemmäs 30 joten kumppani sais olla sitä ikäluokkaa tai vanhempi

        Alle 160cm myös hänkin.


    • Anonyymi

      Jodelissa uusi kanava n❤️n40

      • Anonyymi

        Perässä tuut vai luuletko ikuisesti olevasi nuori??


    • Oletko kokeillut facebookin ryhmistä? Naiset etsii naisia.

    • Anonyymi

      No nyt on laadukas mimmi vapaana ja tarjolla TRE seudulla (juuri latasin Tinderin)! ❤

    • Anonyymi

      Mä asun myös Turussa. Tinder on jo kokeiltu, ei löytynyt sieltä pahemmin ketään, eikä ainakaan ystäviä, joille olin myös avoin. Onko Turun homoskene aivan kuollut? Miksi täällä ei oo mitään bileitä edes? Help?

      • Anonyymi

        Täällä myös yksi turkulainen lesbo, ikää nyt 30 vee mittarissa. Ajattelin kokeilla Tinderiä pian uudestaan, mutta edelliset kokemukset sun ja ap:n kanssa suht samoja. Olis hirmu kiva saada ystävä toisesta lesbosta ja unelmissa tietysti löytää se oma kulta <3


      • Anonyymi

        Ai mikseikö bileitä? Liittyisiköhän korona jotenkin asiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yksi turkulainen lesbo, ikää nyt 30 vee mittarissa. Ajattelin kokeilla Tinderiä pian uudestaan, mutta edelliset kokemukset sun ja ap:n kanssa suht samoja. Olis hirmu kiva saada ystävä toisesta lesbosta ja unelmissa tietysti löytää se oma kulta <3

        Tuolla toisessa ketjussa mainostettiin jodelia, oiskohan siellä 30:kin jotain? En tiedä, kun en itse seikkaile jodelissa tai whatsupeissakaan. Mutta tuli vaan mieleen oisko siellä sulle joku ehkäpä?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tuolla toisessa ketjussa mainostettiin jodelia, oiskohan siellä 30:kin jotain? En tiedä, kun en itse seikkaile jodelissa tai whatsupeissakaan. Mutta tuli vaan mieleen oisko siellä sulle joku ehkäpä?

        Jodelia olen miettinyt kyllä, siitä ei tosin aiempaa kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mikseikö bileitä? Liittyisiköhän korona jotenkin asiaan.

        😂😂😂😂😂, ai joku on ajan tasalla, eikä vaan tindereis sun muual 😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jodelia olen miettinyt kyllä, siitä ei tosin aiempaa kokemusta.

        Kovasti näyttää monet kehuvan, että ilmeisesti siellä tapahtuu. :)


    • Anonyymi

      Tinder on aika 🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥

      • Anonyymi

        Lopetin käytön koska söpöt naiset, todennäköisesti vielä bi/pan suurinosa heistä, vastaa edes viesteihin. Varmaan miehiä heillä jonossa, no mä en aio heidän perässä juosta. Sinisilmästen hommaa.


    • Anonyymi

      Naamakuvien taso hävettää!
      🥺

      • Anonyymi

        Voitko selittää / tarkentaa mikä hävettää? 🤔😧
        Siis omien naamakuviesi taso varmaan hävettää?


      • Anonyymi

        Kattelet sitten vaan peiliin, ni ei tarvii hävet 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Eikö sulle mikään muu merkitse kuin ulkonäkö?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe