Mistä leipä tulee

Anonyymi

Okt-alueella kassanainen ja miehensä myyjä varastomiespariskunta apunaan maalittanut minut melukampajalle, viharikokselle.

Voiko ihmistem käytöstä oppia manipuloimaan ja olemaan niin uhkaava että saa ihmiset sadistisrsti vahingoittamaan yhyä 15 vuotta vahtimaan vainoamaan häiriköimään, touhuamaan tauotta etupven bieessä, kadulla heillä tapana seistä tubteja päivässä, jollei ole vankilatausta ja oliko syy osoitella muita sen varmistaminen että negat huomio on muualla kuin heissä eli vahtiminen kotirauhan rikkominen

Itselleen haluavat posit huomiota että he ovatkin uhrejani kaikin tavoin, teeskentelevät uhriani. Esim alkoivat uhrikseni kun ohmettelin mikä heidän tonteissaan, pihoissaan vikana kun he usramman vuoden notkuneet pihani rajalla vaikka eivät rajanaapureitani. Mietin että ei tällaistakaan tee kukaan muu kuin se joka haluaa alistaa ja nöyryyttää, sius notku tuttujensa kanssa toistem tontin rajalla.

Tämän jälkeem kaikki pitävöt tauotonta meteliä samalla esiintyen uhrinani, esim hakkaa 15 v varaston seinää kiekolla 10 metrin päässä on silti uhri jos ei kadulla ajelee mönkijällä illat 700 neliön tontilla 10 metrin päässö kodistani om silti uhri koska joutuu oman ikkunan vieressä värkkää sunnuntaille tauottoman metelin vieraiden ihmosten parven kertoo heille olevansa uhrini täällä pitää hiljaa olla.

5 min ei ole kesällä 15 vuoden aikana että jötkä mölinö karjuminen kirkuminen ei kuulu

Itse maamittaja, tämö myyjö ei pidä muiden talon ovien paiskomisesta. Sitä ei haittaa vaikka itse paiskoo auton ovia satoja kertoja illassa miespuolisten värvättyjensä jenhikamujensa kanssa.



Tästä muistelen että onko vankilat muuten hiljaisia mutta kiviovet käy? Elokuvissa ja kirjoissanäin on.



J

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leipomosta, MGValkku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe