Olisiko jollain kokemuksia oppisopimuksella opiskelusta lähihoitajaksi, olisi kiva yhdistää oppiminen ja työnteko, sekä saada palkkaakin samalla,
Oppisopimuksella lähihoitajaksi
Anonyymi
3
351
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa mää oon tehny pienen pätkän oppisopimuksella aikoinaan ku opiskelin. Suosittelen kyllä. Etit vaan mahdollisimman hyvän ja sua kiinnostavan paikan ja toivot että saat hyvät ohjaajat. Oli se ihan eri asia oppia ne asiat käytännössä kuin koulunpenkillä.
Kuulemma voi tehdä koulutussopimuksena oppisopimuksen mallissa.
minulla menee oppisopimuksella. Olisi aika turhauduttava tehdä tämmöisiä töitä ilman palkkaa- Anonyymi
Älä ala lähihoitajaksi. Meillä on suvussa niitä 5 kappaletta ja tuttavissa monia.
Se on sellainen ala mikä tyhmentää ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668