Mökin siivous

Anonyymi

Olet lähdössä laittamaan mökkiänne talvikuntoon. Vitsaillen tarjoan apuani. Toivotat minut tervetulleeksi jos siivoaminen kiinnostaa. En voi enää perääntyäkään joten sovimme että otat minut kyytiin matkan varrelta. Kyytiisi noustuamme sovimme säännöistä: seksiä välillämme ei tulisi olemaan, vain juttelua ja siivoamista. Katsellessani ulkonäköäsi olisin halunnut ottaa sinut välittömästi, mutta suostuin luonnollisesti ehtoihin. Voisin ihastella seksikästä olemustasi ja käydä nurkan takana runkkaamassa paineita pienemmäksi. Automatka etenee mukavasti jutellen. Vähitellen juttumme käyvät enemmän kaksimielisiksi kunnes juttelemme jo suoraan haluistamme ja seksielämistämme. Ehdotat että kävisimme matkan varrella ostamassa toisillemme vaatteet, sillä se ettei seksiä mökillä tule olemaan ei tarkoita etteikö voisi saada silmänruokaa toisistamme. Tykkään ajatuksesta. Pysädymme kauppakeskukseen. Valitsen sinulle avoinaisen ohukankaisen valkoisen mekon jossa on hyvin avara kaula-aukko ja helma peittää vain vaivoin pyllysi. Pyydän sinua jättämään rintaliivit pois kun kokeilet mekkoa. Tulet sovituskopista. Olet uskomattoman seksikkään näköinen. Tunnen kuinka housuissani liikahtaa sinut nähdessäni. Katsot jalkoväliini hieman hymyillen. Jätät mekon päällesi. Kun olemme maksaneet sen lähden jo suuntaamaan miesten osastolle jännittäen mitä sinulla on mielessäsi. Tartut kädestäni kiinni ohjaten minut urheiluosastolle. Ihmettelen asiaa kunnes pysäytät minut painitrikoiden edessä. Valikoit muutamaa numeroa liian pienet vaaleat trikoot käskien sovittaa niitä. Kun saan painitrikoot päälleni, tulet sovituskoppiin katsomaan miten ne sopii. "Hyvältä näyttää, mutta miltä ne näyttää jos sinulla seisoo" pohdit ääneen samalla kun kosketat kädelläsi puolikovaa kyrpääni. Kyykistyt edessäni jatkaen kaluni hieromista. Kosketuksesi yhdessä kaula-aukostasi näkyvien rintojen kanssa saa kaluni kovenemaan. Kyykyssä ollessasi kiusaat lisää levittämällä jalkasi. Saan täyden seisokin. Puristat kätesi kyrpäni ympärille runkaten sitä. Suutelet kärkeä trikoiden läpi. Siirryt kauemmas jotta näet paremmin kuinka kyrpäni pullottaa. Olet tyytyväinen valintaasi. Autossa käsket minun jatkaa ajamista. Parantelet painitrikoita poistamalla niistä ylimääräisen kankaan haaruksista, jotta ne paljastaisivat kyrpäni muodot vielä paremmin.

7

3371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimein saavumme mökille. Ojennat painitrikoot minulle. Riisun housuni ja olen vetämässä trikoita päälleni kun käsket minun riisua bokserini, jotta päälläni olisi vain painitrikoot. Tiputan bokserini lattialle edessäsi. Näen kuinka katseesi pysähtyy puoliseisokissa olevalle kalulleni. Nuolaiset huuliasi. Olisin valmis tekemään melkein mitä vain jotta saisin tuntea huulesi kaluni ympärillä, mutta se venyttäisi jo liikaa ennen reissua tekemäämme päätöstä siitä ettemme harrasta seksiä. Pieni alastomuus ja toiselle silmäruuan tarjoaminen on vielä hyväksyttävissä rajoissa. Jaamme työt, sinä alat imuroimaan sillä aikaa minä kannan matot ja patjat ulos tampattavaksi. Hakiessani uutta patjaa olet noukkimassa sohvan alta tavaroita. Olet todella seksikkään näköinen lyhyessä hameessasi joka paljastaa stringisi. En voi vastustaa kiusausta tulla taaksesi. Kumarrun päällesi. Vien toisen käteni rinnallesi jota alan hieromaan. Kiljahdat yllätyksestä, mutta nännisi kovenee nopeasti. Levitän jalkojasi ja työnnän kaluni pilluusi kiinni. Nyt vain ohuet vaatteemme ovat välissämme. Tökin pilluasi. Se tuottaa kummallekin mukavaa nautintoa. Vedän sinut sohvan alta ja nostan sinut sohvalle. Nyt makaat sohvalla selälläsi sohvan käsinoja takamuksesi alla. Tartun stringeihisi vetäen ne pois päältäsi. Pillusi on edessäni kosteana kuin tarjottimella. Vedän trikoitani niin että saan kovan kaluni aseteltua paremmin. Onneksi trikoiden kangas on todella ohutta ja venyvää. Otan polvistasi kiinni. Levitän haarasi kunnolla. Hieron kaluni kärjellä ja varrella vakoasi. Avaan pilluasi sormillani. Annan kaluni liukua pitkään vakoasi pitkin kunnes se osuu klitorikseen. Liu-uttelen kalua edestakaisin useita kertoja kunnes vien sen pillusi suulle. Työnnän sitä vähän matkaa sisään. Jo vähän sisällesi työntyminen tekee sen että haluaisin repiä painitrikooni päältäni ja ottaa sinut vaikka väkisin. Siitä on aikaa kun viimeksi olen halunnut jotain naista niin kovasti kuin nyt haluan sinua. Saan kaluni vain kolmasosan verran sisääsi, mutta jo sekin aiheuttaa kummallekin tyydytystä. Hieron sormillani klitoristasi. Otan sen puristusotteeseen ja runkkaan sitä hieman. Panemiseni ja sormityöskentely käy kovemmaksi sinun nauttiessa silmät kiinni tilanteesta. Hengität nopeasti suun kautta josta tiedän että olet lähestymässä orgasmia. Jatkan vielä voimakkaammin. Kehosi alkaa täristä sinun lauetessa. Pillusi puristelee mahtavasti kullini kärkeä jota pidän sisässäsi koko orgasmin ajan. Kun kehosi rauhoittuu vetäydyn sisästäsi. Trikooni on täysin märät kullini kohdalta. Vaalea kangas muuttuu läpinäkyväksi kastuessaan eikä peittele enää mitään. Raotat huumaantuneena silmiäsi ja nautit siitä kuinka pervo näky edessäsi on. Haluat vielä nuolla kyrpääni trikoiden läpi jotta ne kastuisi koko kullin matkalta. Nautin imuttelustasi, mutta vetäydyn ennen kuin touhu menee liian pitkälle.

      • Anonyymi

        Jatkamme siivoamista. Sinä tyydyttyneenä, minä kulli kovana. Et pue enää päällesi stringejä. Tieto siitä että olet alasti lyhyen mekon helman alta kiihottaa minua. Herkku on niin lähellä mutta niin kaukana. Pitkän siivouksen jälkeen päätämme syödä välillä. Pyödässä tiputan vahingossa haarukan lattialle. Mennessäni pöydän alle sitä noukkimaan levität jalkojasi edessäni. Näen kuinka pillusi valuu nesteitä. Näin suoraan kutsuun en voi olla vastaamatta. Tartun taas polviisi ja vien pääni jalkojesi väliin. Ensin nuolaisen sinua pitkään. Tartut hiuksistani painaen pääni kovemmin kiinni itseesi. Alan imemään nesteitäsi. Työnnän kieleni syvemmälle sisääsi. Nain pilluasi kielelläni. Nuolen pitkiä vetoja. Otan klitoriksesi huulieni väliin ja imen sitä. Klitorista imiessäni työnnän muutaman sormen sisääsi. Etsin sinun herkän kohtasi jota hieron sormillani. Tunnet kuinka orgasmi alkaa kerääntyä sisälläsi. Painat päätäni kovemmin kiinni itseesi kun orgasmi alkaa. Nostelet lanteitasi orgasmin kourissa. Pillusi on nyt todella herkkä ja yrität vetää pääni itsestäsi irti. En kuitenkaan tee sitä vaan jatkan imemistäsi ja sormettamistasi. Lantiosi tärähtelee välillä todella voimakkaasti. Lopulta squirttaat naamalleni ja sain hakemani palkinnon. Pyyhin kädelläni nesteitäsi naamaltani nuollen sormeni puhtaaksi.

        Syönnin jälkeen menen ulos hakkaamaan halkoja. Saunapuita tehdässä tulee nopeasti hiki, joten vedän painitrikoita alemmas niin että yläkroppani on paljaana. Tulet makaamaan lepotuoliin joka on vieressäni. Ihailet hikistä lihaksikasta kehoani. Katseeni vaeltaa helmasi alle josta näen märän pillusi kutsuvana. Seisokkini oli kerinnyt jo laskea, mutta kun näen sinut kaluni jälleen kovettuu. Puret seksikkäästi alahuultasi ja otat aurinkorasvan esiin. Tulet taakseni ja alat levittämään sitä selkääni. Pudotat mekon päältäsi. Kun selkä on rasvattu tulet aivan kiinni minuun ja annat käsiesi vaeltaa rintakehälläni. Rintasi tuntuvat hyvin kiihottavilta selkääni vasten. Kätesi vaeltaa yhä alemmas. Levität aurinkorasvaa vatsalleni. Viimein tartut käsilläsi kyrvästäni ja rasvaat senkin. Meinaan tulla hulluksi sinun runkatessa kaluani rasvaa levittäessäsi. Hierot rasvaa myös palleilleni joka tuntuu todella hyvältä. Menet polvilleen ja käsket minun kääntyä. Nyt vedät esinahan taakse ja alat nuolemaan kullini kärkeä. Laitan silmät kiinni nautinnosta. Imet kaluani kovemmin samalla runkkaat sitä ja hierot pallejani. Olet todella taitava ottamaan suihin. Pitkän päivän jälkeen ei kestä kauaa kun lastini lähtee liikkeelle. Vedät päätäsi nopeaa taaksepäin jolloin lasti tulee kasvoillesi ja rinnoillesi. Näytät uskomattoman seksikkäältä ja rivolta kun sperma valuu kehoasi pitkin. Levität spermaa rinnoillesi ja kerrot että olet sytyttänyt saunan jo aiemmin ja se alkaisi olla lämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkamme siivoamista. Sinä tyydyttyneenä, minä kulli kovana. Et pue enää päällesi stringejä. Tieto siitä että olet alasti lyhyen mekon helman alta kiihottaa minua. Herkku on niin lähellä mutta niin kaukana. Pitkän siivouksen jälkeen päätämme syödä välillä. Pyödässä tiputan vahingossa haarukan lattialle. Mennessäni pöydän alle sitä noukkimaan levität jalkojasi edessäni. Näen kuinka pillusi valuu nesteitä. Näin suoraan kutsuun en voi olla vastaamatta. Tartun taas polviisi ja vien pääni jalkojesi väliin. Ensin nuolaisen sinua pitkään. Tartut hiuksistani painaen pääni kovemmin kiinni itseesi. Alan imemään nesteitäsi. Työnnän kieleni syvemmälle sisääsi. Nain pilluasi kielelläni. Nuolen pitkiä vetoja. Otan klitoriksesi huulieni väliin ja imen sitä. Klitorista imiessäni työnnän muutaman sormen sisääsi. Etsin sinun herkän kohtasi jota hieron sormillani. Tunnet kuinka orgasmi alkaa kerääntyä sisälläsi. Painat päätäni kovemmin kiinni itseesi kun orgasmi alkaa. Nostelet lanteitasi orgasmin kourissa. Pillusi on nyt todella herkkä ja yrität vetää pääni itsestäsi irti. En kuitenkaan tee sitä vaan jatkan imemistäsi ja sormettamistasi. Lantiosi tärähtelee välillä todella voimakkaasti. Lopulta squirttaat naamalleni ja sain hakemani palkinnon. Pyyhin kädelläni nesteitäsi naamaltani nuollen sormeni puhtaaksi.

        Syönnin jälkeen menen ulos hakkaamaan halkoja. Saunapuita tehdässä tulee nopeasti hiki, joten vedän painitrikoita alemmas niin että yläkroppani on paljaana. Tulet makaamaan lepotuoliin joka on vieressäni. Ihailet hikistä lihaksikasta kehoani. Katseeni vaeltaa helmasi alle josta näen märän pillusi kutsuvana. Seisokkini oli kerinnyt jo laskea, mutta kun näen sinut kaluni jälleen kovettuu. Puret seksikkäästi alahuultasi ja otat aurinkorasvan esiin. Tulet taakseni ja alat levittämään sitä selkääni. Pudotat mekon päältäsi. Kun selkä on rasvattu tulet aivan kiinni minuun ja annat käsiesi vaeltaa rintakehälläni. Rintasi tuntuvat hyvin kiihottavilta selkääni vasten. Kätesi vaeltaa yhä alemmas. Levität aurinkorasvaa vatsalleni. Viimein tartut käsilläsi kyrvästäni ja rasvaat senkin. Meinaan tulla hulluksi sinun runkatessa kaluani rasvaa levittäessäsi. Hierot rasvaa myös palleilleni joka tuntuu todella hyvältä. Menet polvilleen ja käsket minun kääntyä. Nyt vedät esinahan taakse ja alat nuolemaan kullini kärkeä. Laitan silmät kiinni nautinnosta. Imet kaluani kovemmin samalla runkkaat sitä ja hierot pallejani. Olet todella taitava ottamaan suihin. Pitkän päivän jälkeen ei kestä kauaa kun lastini lähtee liikkeelle. Vedät päätäsi nopeaa taaksepäin jolloin lasti tulee kasvoillesi ja rinnoillesi. Näytät uskomattoman seksikkäältä ja rivolta kun sperma valuu kehoasi pitkin. Levität spermaa rinnoillesi ja kerrot että olet sytyttänyt saunan jo aiemmin ja se alkaisi olla lämmin.

        Saunassa istumme vastakkain ylälauteella. Kuin yhteisestä sopimuksesta toiset jalkamme laskemme keskilauteelle. Nautimme saunan lämmöstä toisiamme katsellen. Hierot valuvaa hikeä rintoihisi. Kätesi jatkaa siitä jalkoväliisi jota hierot hitaasti sormillasi. Vien oman käteni löysälle kalulleni alkaen silittää sitä sormillani. Ei kestä kauaa kun se alkaa heräilemään. Levität pilluasi etusormella ja nimettömällä jolloin pystyt paremmin hieromaan klitoristasi keskisormellasi. Otan kaluni jo paremmin käteeni. Se on kovettunut jo niin että saan käteni sen ympärille. Minua kiihottaa katseesi joka on lukkiutunut käteeni ja kaluuni. Ennen kuin kuumenemme liikaa, nouset ylös ja menet suihkuun. Katson saunan lasioven läpi kuinka peseydyt samalla runkaten itseäni. Nousen lauteilta ja tulen taaksesi. Alan pesemään selkääsi. Pyllysi saippuoin erityisen hyvin. Seuraavaksi tulen sinuun aivan kiinni alkaen saippuoimaan rintojasi. Tunnet alaselkääsi vasten kuinka kovana jo olen. Rakastan rintojasi. Ne ovat todella seksikkäät ja niiden hierominen saa minut entistä kiihottuneemmaksi. Suutelen tunnustellen kaulaasi hellästi. Siitä hamuan suutasi. Kun viimein huulemme kohtaavat muuttuu alun tunnusteleva suudelma kiihkeäksi hyvin nopeasti. Nyt en enää välitä lupauksestamme olla harrastamatta seksiä mökillä. Käännän sinut ympäri. Kiihkeää suudelmaa jatkaen vien käteni pyllysi taakse ja nostan sinut seinää vasten. Lukitset jalkasi selkäni taakse. Nyt työnnyn voimakkaasti sisääsi. Onneksi tyhjensi pahimmat paineeni aikaisemmin, sillä muuten tämä olisi hetkessä ohi. Vaikka otan sinut rajusti seinää vasten, kestää tulemiseni. Tunnet kuinka kuuma kyrpäni soutaa sisälläsi hieroen tiukan märän pillusi joka sopukkaa. Inahdat aina kun kyrpäni menee herkän kohtasi ohi. Juuri tälläisestä rajusta rakastelusta kanssasi olen haaveillut. Minulla alkaa jo voimat vähenemään kun alan tuntea orgasmin lähestyvän. Työnnyn muutaman kerran oikein syvään sisällesi kunnes kyrpäni alkaa pumppaamaan lastia sisällesi. Tunnet kuinka lämmin sperma leviää sisälläsi. Jatkan panemista jolloin kullini pumppaa spermaa koko matkalla ja työntää sisässäsi olevaa vielä syvemmälle. Sinäkään et enää kestä vaan saat sylissäni kovan orgasmin. Orgasmin päätteeksi nojaat minuun väsyneenä. Kannan sinut spermaa valuvana pesuhuoneen penkille. Levähdämme sylikkäin välillä suukotellen. Nyt kun tilanne on saatu auki, olen varma että tulemme rakastelemaan vielä useasti ennen kuin mökki on kokonaan siivottu.


    • Anonyymi

      Luin koko tarinan mutta en antanut itselleni lupaa tulla.
      Makaan alasti sängylläni ja olen niin kiimoissani, että pillusta on valunut tähän alleni selvästi näkyvä määrä kiimaa..
      Klitoris on todella turvonnut ja siinä tuntuu raskas tykytys, siihen melkein sattuu, niin kovasti se haluaisi saada huomiota osakseen ja laueta..

      Jos nyt olisit täällä, pyytäisin sinut tähän viereeni, niin että minä makaan selälläni ja sinä olisit istumassa tässä vieressä. Ottaisit toisella kädellä käsittelyyn klitoriksen ja pillun ulkopuolen ja toisella kädellä hoitelisit pilluani sisältä..
      Pitäisit etu- ja keskisormea suorana klitoriksen molemmin puolin ja hieroisit ylös ja alas, tuottaen paineen tunnetta turvonneelle klitorikselle kuitenkaan suoraan koskettamatta sitä ja samalla olisit työntänyt kaksi (tai jopa kolme, riippuen sormiesi koosta, pilluni on melko pieni..) sormea sisääni joita pumppaisit edes takaisin ja välillä pitäisit sormesi vain paikallaan kireässä ja valuvassa pillussani..
      Puhuisit samalla tuhmia minulle, kertoisit kuinka tällaisia kyrvänkiusaajia kohdellaan..
      Välillä lopettaisit klitoriksen kiusaamisen ja läimäytät pilluani ja taas jatkat kiduttavaa klitoriksen kiusaamista.
      Alan anella sinua, että antaisit mun laueta, jolloin sanot, että tällaista pieni vittuista kiusaajaa pitää rankaista, kun olen sinua kiusannut enkä ole antanut pillua sulle kun olet halunnut..

      Oon niin lähellä tulemista nyt!!
      Kerro mulle, miten tästä jatketaan??? 😉❤️

      • Anonyymi

        Sitoisin sun kädet että ne varmasti pysyis pois pillulta. Haistaisin sun kiimaa. Tuntisit kuuman hengitykseni pilluasi vasten. Kiusaisin sua koskettelemalla kielen kärjellä. Maistaisin sun valuvaa kiimaa. Levittäisin sun jalkoja reisistä niin että sun pillu ois oikein hyvin esillä. Antaisin sun nuolla mun kyrpää. Tulisin sun päälle niin että kyrpä vähän menisi sun sisään. Ei kuitenkaan paljoa. Imisin sun rintoja. Tökkisin kyrvällä pilluasi. Lopulta työntyisin voimakkaasti kerralla sisään. En kuitenkaan vieläkään alkaisi panemaan vaan antaisin sen ensin olla sisällä, sitten vetäisin sen hitaasti pois. Haluatko enemmän kiusaamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitoisin sun kädet että ne varmasti pysyis pois pillulta. Haistaisin sun kiimaa. Tuntisit kuuman hengitykseni pilluasi vasten. Kiusaisin sua koskettelemalla kielen kärjellä. Maistaisin sun valuvaa kiimaa. Levittäisin sun jalkoja reisistä niin että sun pillu ois oikein hyvin esillä. Antaisin sun nuolla mun kyrpää. Tulisin sun päälle niin että kyrpä vähän menisi sun sisään. Ei kuitenkaan paljoa. Imisin sun rintoja. Tökkisin kyrvällä pilluasi. Lopulta työntyisin voimakkaasti kerralla sisään. En kuitenkaan vieläkään alkaisi panemaan vaan antaisin sen ensin olla sisällä, sitten vetäisin sen hitaasti pois. Haluatko enemmän kiusaamista?

        Levittäisin pilluasi sormillani, kuljettaisin kieltäni pillullasi hitaasti alhaalta ylös. Työntäsin sormeni sisääsi. Kun olisit taas lähellä tulemista, lähtisin pois. Jättäisin sinut avuttomana sänkyyn. Kun kiimasi olisi laantunut, tulisin takaisin hierontaäljyn kanssa. Kääntäisin sinut mahalleen. Hieroisin pitkään, varsinkin reisiäsi ja pyllyäsi. Hieronta loppuisi aina kun nautinto alkaisi olla huipussaan. Kääntäisin selälleen. Nyt rinnat ja reisien sisäosat saisivat pitkää käsittelyä. Kun hieroisin rintojasi, kova kyrpäni lepäisi pillusi päällä hieroen sitä aivan vähän liikkeitteni mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levittäisin pilluasi sormillani, kuljettaisin kieltäni pillullasi hitaasti alhaalta ylös. Työntäsin sormeni sisääsi. Kun olisit taas lähellä tulemista, lähtisin pois. Jättäisin sinut avuttomana sänkyyn. Kun kiimasi olisi laantunut, tulisin takaisin hierontaäljyn kanssa. Kääntäisin sinut mahalleen. Hieroisin pitkään, varsinkin reisiäsi ja pyllyäsi. Hieronta loppuisi aina kun nautinto alkaisi olla huipussaan. Kääntäisin selälleen. Nyt rinnat ja reisien sisäosat saisivat pitkää käsittelyä. Kun hieroisin rintojasi, kova kyrpäni lepäisi pillusi päällä hieroen sitä aivan vähän liikkeitteni mukaan.

        Nyt riitti, haluan sun tiukkaa kiimapillua aivan liikaa että enää leikkisin. Irrotan siteesi, asetan kullini pillun aukolle, levitän jalkojasi polvista ja survon itseni sisääsi. Kiljahdat nautinnosta kun työnnyn sisääsi. Ristit jalkasi selkäni takana ja vedät minua oikein syvälle. Nussin sinun pillua raivoisasti. Nyt otan sen mitä olen kauan halunnut. Hyvää kannattaa odottaa ja vittusi oli kaiken odottamisen arvoinen. Nautin siitä kuinka tiukka, kiimainen ja märkä vittusi on. En edes yritä pitkittää panoa, tämä on nopea mutta sitäkin vauhdikkaampi pano. Tunnen kuinka vitustasi lähtee orgasmi liikkeelle. Tiukka vittusi on entistä tiukempi ja märempi. Se puristaa kyrpääni todella voimakkaasti enkä kestä sitä kauaa. Vielä muutama nopea veto sisään ja ulos ja sitten työnnyn koko painollani sisääsi jonne lastini räjähtää. Jään päällesi makaamaan huohottaen ja voimia keräten. Kun ne palaavat suutelen sinua pitkää ja nousen päältäsi. Katson kuinka vittustasi valuu spermaa ja sinun nesteitäsi. Makaan vierelläsi tyytyväisenä odottaen miten haluat jatkaa.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe