Lian iso sormus!?

Rengas

Haimme viime viikolla sormukset ja nyt sormus tuntuu aavistuksen liian isolta. Kannattaako pienentää, kun kesä ja helteet ovat tulossa? Turpoaako kädet niin paljoa? Onko olemassa jotain sormusrengasta, jonka voisi laittaa sormuksen alle talviajaksi? Kiitos!

5

12579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihkisormus

      oli kesällä sopiva, mut alko syksyllä tuntuu isolta. Ostin siihen ihan tavllisen sileen rinkulan eteen "tulpaksi":)

    • Janna

      Älä hosu. Jos sormus tuntuu vain aavistuksen liian isolta (kuten sanot), katso ihmeessä, millainen se on kesällä. Ei kannata pienentää ennen kuin näet minkä verran sormet turpoavat.

      • rengastettu

        Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???


      • Janna
        rengastettu kirjoitti:

        Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???

        Kyllä, sormen koko voi vaihdella hyvinkin reippaasti. Useimmilla kesä turvottaa, joten älä sinäkään hosu.


      • Yenni
        rengastettu kirjoitti:

        Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???

        Jo siinä vaiheessa kun sovittelee niitä sormuksia sielä kaupassa ne sormet tuppaa turpoamaan! Mulle kauppias varoitti jo heti alkuun että niin voi käydä jos kovin montaa sovittaa. Sovittelinpa silti ja totesin tuon ilmiön itsekin. Ostamani sormus on saman kokoinen kuin kihlakin on, vaikka sovitushetkellä olikin hieman naftin tuntuinen. Piti vaan luottaa siihen että kyllä se sitten sopii :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe