Lian iso sormus!?

Rengas

Haimme viime viikolla sormukset ja nyt sormus tuntuu aavistuksen liian isolta. Kannattaako pienentää, kun kesä ja helteet ovat tulossa? Turpoaako kädet niin paljoa? Onko olemassa jotain sormusrengasta, jonka voisi laittaa sormuksen alle talviajaksi? Kiitos!

5

11573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihkisormus

oli kesällä sopiva, mut alko syksyllä tuntuu isolta. Ostin siihen ihan tavllisen sileen rinkulan eteen "tulpaksi":)

• Janna

Älä hosu. Jos sormus tuntuu vain aavistuksen liian isolta (kuten sanot), katso ihmeessä, millainen se on kesällä. Ei kannata pienentää ennen kuin näet minkä verran sormet turpoavat.

• rengastettu

Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???

• Janna
        rengastettu kirjoitti:

Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???

Kyllä, sormen koko voi vaihdella hyvinkin reippaasti. Useimmilla kesä turvottaa, joten älä sinäkään hosu.

• Yenni
        rengastettu kirjoitti:

Jo siinä vaiheessa kun sovittelee niitä sormuksia sielä kaupassa ne sormet tuppaa turpoamaan! Mulle kauppias varoitti jo heti alkuun että niin voi käydä jos kovin montaa sovittaa. Sovittelinpa silti ja totesin tuon ilmiön itsekin. Ostamani sormus on saman kokoinen kuin kihlakin on, vaikka sovitushetkellä olikin hieman naftin tuntuinen. Piti vaan luottaa siihen että kyllä se sitten sopii :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kamala onnettomuus

Miten tällaiset mönkijäonnettomuudet yleensä tapahtuu? Liikaa vauhtia? Saako mönkijöillä ajaa lasten kanssa ja ilman kyp
      Suomussalmi
      126
      5841
    2. Annetaanko jokainen 3 tunnistetta

omasta kaivatusta? Minä aloitan: N-nainen, punaiset hiukset ja asuu Pirkanmaalla.
      Ikävä
      105
      2514
    3. KANNATATKO NATOa? Jos olisit saanut äänestää...

Ihan riittää lyhytkin kyllä tai en.
      Maailman menoa
      704
      2330
    4. Mitä teit väärin?

Että ikäväsi kohde häipyi elämästäsi?
      Ikävä
      174
      1811
    5. Sinäkin tiedät sen nainen

Nainen sinä olit kohtaloni mutta minä en sinun ja niin surullista kuin se onkin niin tuun varmaan silti rakastamaan sua
      Ikävä
      79
      1570
    6. Mönkijäpnnettomuus

Harmillinen homma. https://www.hs.fi/suomi/art-2000010557170.html
      Suomussalmi
      19
      1526
    7. Tietäisitpä miten haluaisin sinut kohdata

Vaikka vaan katsella ohimennen. Voisitko telepaattisesti lähettää viestiä, - löytyisikö kohtauspaikkaa?
      Ikävä
      59
      1057
    8. Jos ihmettelit minun käytöstä

Niin yritin hieman jarrutella juoruja mitä liikkuu. Sinussa ei vikaa.
      Ikävä
      62
      1036
    9. Kaivonkonekuski hukkui etelärannassa

Oliko paikkakuntalaisia?
      Rovaniemi
      13
      1014
    10. Tilitoimisto!!!

Mikä tilitoimisto jäi kiinni rikoksesta Rovaniemellä?
      Rovaniemi
      22
      957
    Aihe