Haimme viime viikolla sormukset ja nyt sormus tuntuu aavistuksen liian isolta. Kannattaako pienentää, kun kesä ja helteet ovat tulossa? Turpoaako kädet niin paljoa? Onko olemassa jotain sormusrengasta, jonka voisi laittaa sormuksen alle talviajaksi? Kiitos!
Lian iso sormus!?
5
14024
Vastaukset
- vihkisormus
oli kesällä sopiva, mut alko syksyllä tuntuu isolta. Ostin siihen ihan tavllisen sileen rinkulan eteen "tulpaksi":)
- Janna
Älä hosu. Jos sormus tuntuu vain aavistuksen liian isolta (kuten sanot), katso ihmeessä, millainen se on kesällä. Ei kannata pienentää ennen kuin näet minkä verran sormet turpoavat.
- rengastettu
Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???
- Janna
rengastettu kirjoitti:
Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???
Kyllä, sormen koko voi vaihdella hyvinkin reippaasti. Useimmilla kesä turvottaa, joten älä sinäkään hosu.
- Yenni
rengastettu kirjoitti:
Hei, me mentiin kihloihin viime viikolla.. kaupassa sormus tuntui sopivalta, mutta nyt tuntuu, että se meinaa kokoajan luiskahtaa pois.. voiko sormen koko todella vaihdella näin paljon.. olen jo tässä muutaman päivän aikana pohtinut pienennyttämistä, tuntuu vaan hullulta mennä heti pienentämään uutta sormusta.. paljonkohan mahtaa sellainen pienentäminen maksaa???
Jo siinä vaiheessa kun sovittelee niitä sormuksia sielä kaupassa ne sormet tuppaa turpoamaan! Mulle kauppias varoitti jo heti alkuun että niin voi käydä jos kovin montaa sovittaa. Sovittelinpa silti ja totesin tuon ilmiön itsekin. Ostamani sormus on saman kokoinen kuin kihlakin on, vaikka sovitushetkellä olikin hieman naftin tuntuinen. Piti vaan luottaa siihen että kyllä se sitten sopii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664