Onko Barraquito raportoinut Tazacorten tunnelmista millään palstalla? Laavan tuhoamiin alueisiinhan ei ole kuin muutama kilometri.
La Palman asukkaat
Anonyymi
8
721
Vastaukset
- Anonyymi
Ei aavistustakaan, mutta jos tuttuja seutuja tulivuorenpurkausta ajatellen, niin suosittelen katsomaan suoria lähetyksiä y tuubin kautta. Tähän mennessä yli 400 rakennusta tuhoutunut ja laavan peittämä alue yli 200 hehtaaria suuruudeltaan. Enemmän laavaa purkautuu koko ajan joka sitten rinnettä alas laskeutuessaan tuhoaa uuden alueen taloja.
Pienen hiljaiselon jälkeen tulivuori pillastui uudelleen noin tunti sitten ja puhkaisi uuden venttiilin kraaterin kylkeen josta sitä laavaa purkautuu nopeaan tahtiin.- Anonyymi
Ihan mahotonta on on mahotonta totisesti
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450