Kuinka moni teistä on sitä mieltä et Johnny Depp on tosi hyvä näyttelijä?!
Mun huone on täynnä sen kuvia ja lisää tulossa. Mul on 42 leffaa joissa Johnny on mukana ja kone on täynnä sen haastatteluja yms.
ja seinällä on iiiiiso esitelmä Johnnysta ja tiiän siitä lähes kaiken xD
joten vois sanoo et oon koukussa :)
onko kohtalontovereita?
Johnny Depp
14
944
Vastaukset
Jännä juttu muuten. Sanoit että sulla on 42 leffaa joissa Depp on mukana. IMDb kertoo miehen näytelleen 38 elokuvassa, ja niistäkin viisi on vielä tekovaiheessa. Eli sulla voisi kai siis olla 33 elokuvaa joissa Johnny-boy näyttelee.
Vaan. Yhtä mieltä olen siitä, että Johnny Depp on erinomainen näyttelijä. Miehen kyvyistä kertoo jo se, että hänen roolityönsä on ainoa syy katsoa muilta osin joutavat Pirates of the Caribbean ja Secret Window. Minulla ei tosin ole yhtään Juhanin kuvaa tai haastattelua, mutta elokuvia on joitakin. (Ei Johnnykaan kuitenkaan aina onnistu, joutaviakin elokuvia on tehnyt. Vaikka makuasiahan se tietenkin on.) Oscarin ansaitsisi kyllä. Paha sanoa suosikkia Deppin elokuvista, mutta Fear and Loathing on aika vahvoilla.- crazy-jumpper
siin mis Johnny on ollu... "Dead man" oli aika surkee ja tyhmä leffa jossa ei ollu paljo mitään ideaa...
- crazy-jumpper
Johnny ollu enemmässäkin ku 38... ei tosin tärkeissä rooleissa vaan melko pienissä... laskin neki mukaa...
crazy-jumpper kirjoitti:
Johnny ollu enemmässäkin ku 38... ei tosin tärkeissä rooleissa vaan melko pienissä... laskin neki mukaa...
Pystytkö listaamaan ne elokuvat? Olisin kovin kiinnostunut tiedosta. Minä en nimittäin millään saa laskettua Johnnylle niin paljon elokuvia, itse asiassa vieläkin vähemmän kuin mitä aikaisemmin väitin.
Eli. Tiedossani olevat saatavilla olevat elokuvat, joissa Johnny Depp on edes jonkinlaisessa roolissa:
1. The Libertine (2004)
2. Finding Neverland (2004)
3. Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants (aka And They Lived Happily Ever After) (2004)
4. Secret Window (2004)
5. Once Upon a Time in Mexico (2003)
6. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
7. From Hell (2001)
8. Blow (2001)
9. Chocolat (2000)
10. Before Night Falls (2000)
11. The Man Who Cried (2000)
12. Sleepy Hollow (1999)
13. The Astronaut's Wife (1999)
14. The Ninth Gate (1999)
15. Fear and Loathing in Las Vegas (1998)
16. The Brave (1997)
17. Donnie Brasco (1997)
18. Nick of Time (1995)
19. Dead Man (1995)
20. Don Juan DeMarco (1995)
21. Ed Wood (1994)
22. What's Eating Gilbert Grape (1993)
23. Benny & Joon (1993)
24. Arizona Dream (1993)
25. Freddy's Dead: The Final Nightmare (1991)
26. Edward Scissorhands (1990)
27. Cry-Baby (1990)
28. Platoon (1986)
29. Slow Burn (1986)
30. Private Resort (1985)
31. A Nightmare On Elm Street (1984)
Tyler Durdenin sanoin "But it´s just me and I could be wrong."- crazy-jumpper
matthau kirjoitti:
Pystytkö listaamaan ne elokuvat? Olisin kovin kiinnostunut tiedosta. Minä en nimittäin millään saa laskettua Johnnylle niin paljon elokuvia, itse asiassa vieläkin vähemmän kuin mitä aikaisemmin väitin.
Eli. Tiedossani olevat saatavilla olevat elokuvat, joissa Johnny Depp on edes jonkinlaisessa roolissa:
1. The Libertine (2004)
2. Finding Neverland (2004)
3. Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants (aka And They Lived Happily Ever After) (2004)
4. Secret Window (2004)
5. Once Upon a Time in Mexico (2003)
6. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
7. From Hell (2001)
8. Blow (2001)
9. Chocolat (2000)
10. Before Night Falls (2000)
11. The Man Who Cried (2000)
12. Sleepy Hollow (1999)
13. The Astronaut's Wife (1999)
14. The Ninth Gate (1999)
15. Fear and Loathing in Las Vegas (1998)
16. The Brave (1997)
17. Donnie Brasco (1997)
18. Nick of Time (1995)
19. Dead Man (1995)
20. Don Juan DeMarco (1995)
21. Ed Wood (1994)
22. What's Eating Gilbert Grape (1993)
23. Benny & Joon (1993)
24. Arizona Dream (1993)
25. Freddy's Dead: The Final Nightmare (1991)
26. Edward Scissorhands (1990)
27. Cry-Baby (1990)
28. Platoon (1986)
29. Slow Burn (1986)
30. Private Resort (1985)
31. A Nightmare On Elm Street (1984)
Tyler Durdenin sanoin "But it´s just me and I could be wrong."ku videot ja dvd:t on hesas ja mä treellä... :)
- anzy
crazy-jumpper kirjoitti:
ku videot ja dvd:t on hesas ja mä treellä... :)
onhan deppiltä ilmestyny enemmänkii ku 38?! aineskii ku mie viimeeks laskin ni niiet ol vissiin 45???
- joita johnny on tehny
crazy-jumpper kirjoitti:
siin mis Johnny on ollu... "Dead man" oli aika surkee ja tyhmä leffa jossa ei ollu paljo mitään ideaa...
nimittäin jos olet lukenut Blakea ja tutkinut ideaa sielunvaelluksesta ja amerikkalaisten intiaanien kulttuurista niin elokuva aukeaa paremmin. Se on loistava, kuten kaikki Jarmuschin elokuvat.
- Suuri Fani
joo!! mä ja mun kaksi kaveria ollaan myös Johnnyn suuria faneja, ja meilläkin on paljon Johnnyn leffoja,julisteita, mut eniten on Johnnyn kuvia!!! me halutaan nähdä Johnny livenä ja varmaan nähdäänkin.SE ON NIIN IHANA NÄYTTELIJÄ JA KOMEA!!!!!!!
- crazy-jumpper
et jos luulet et meette amerikkaa ja törmäätte kadulla kävellessä siihen nii no way, koska Johnny asuu Ranskassa vaimonsa Vanessan ja kahen lapsensa kanssa. (Poika Jack ja tytär... öö...joku)
- crazy-jumpper
mä kyl tykkään Johnnyn ulkonäöstäKIN mutta myös sen mielipiteistä ja persoonallisuudesta ja huumorintajusta. Et en mä siit tykkää vaa siks ku se on niin "Ihana ja komea"
- Johnny Fani
crazy-jumpper kirjoitti:
et jos luulet et meette amerikkaa ja törmäätte kadulla kävellessä siihen nii no way, koska Johnny asuu Ranskassa vaimonsa Vanessan ja kahen lapsensa kanssa. (Poika Jack ja tytär... öö...joku)
voi kuule,mä tiedän Johnnysta paljonkin! se omisti yökerhon nimeltä viper room, ja käytti nuorenpana huumeita,mut on päässy niistä yli koska hänellä on nyt kaksi lasta. et silleen!!!!!!!!!
- Holly
Olen aina ollut J.D fani. Äijä osaa näytellä ja on todella muuntautumiskykyinen näyttelijä. Mahtavimmat elokuvat joissa hän näyttelee on vanhimmat kuten Cry-Baby ja Gilbert Grape. Ihailen miestä jo pelkästään siksi että ei mene massassa ja valitse helppoja rooleja. Lisäksi hän on karismaattinen ja ihanaa herkkua myös silmälle. En ole joutunut pettymään vielä yhteenkään hänen elokuvaansa, en varsinkaan Fear and Loading in Las Vegasiin, joka sai nauru hermot herkille! Lisäksi yhteistyö Tim Burtonin kanssa on loistava juttu, sillä lempi ohjaaja ja näyttelijä yhdessä = ei hullumpi juttu.
- crazy-jumpper
samaa mieltä :)
- pärsky
crazy-jumpper kirjoitti:
samaa mieltä :)
Tatuoinneista sen verran että niitä on vissin jotaki 11. Mahattako tietää mi on aiheena? Toisessa käessä on ainaki kolmonen, toisessa sen Jack-pojan nimi ja jossaki on ikuinen juoppo, en muista mikä oli englanniksi, mutta se oli aluksi "Johnnyn joku tyttöystävä" forever mutta ko hän eros siitä tyttöystävästä hän muutti sen "ikuiseksi juopokisi" ja sitten neljäs minkä tiän on intiaanipää suomeksi. Se tulee kait siitä ko Johnnyn isoisä oli inkkari. Tiättäkö mitää Johnnyn muista tatuoinneista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242