YH MAMIN VAPAAT

Anonyymi

HEIPPA!

ONKO MUILLA YH MAMEILLA TIETOA NOISTA TUETUISTA LOMISTA? HALUTTAIS MENNÄ LASTEN KANSSA LOMILLE JA EIKS NÄILLE OLE JOKU SELLAINEN TUKI LOMA JÄRJESTELY? MISTÄ KANDEIS KYSEL?

23

128

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt ottaa yhteyttä lapsiini mm. kirjeitse, ei ole mennyt perille- äiti on kirjeet tuhonnut.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan sinun, vierasnnuttaja "äidin ja lastensuojelun viranomIsten" kautta..


      • Anonyymi

        Tunnet hänet? Eli kenestä hän puhuu ja kävittekö samaa koulua?


    • Anonyymi

      Yksinhuoltaja ruikuille ei mitään lomia järjestetä- ensin sovitaan isän huoltajuudesta ja lasten asumisesta isällään ilman vastikkeetonta elatusta, lapsilisät tasan ja sitä lapsen sukunimeä ei muuteta vieraan miehen nimiin "yksinhuoltajana"

      • Anonyymi

        Kerro lisää kotioloistasi? Onko paha olo?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yksinhuoltaja ruikuille ei mitään lomia järjestetä- ensin sovitaan isän huoltajuudesta ja lasten asumisesta isällään ilman vastikkeetonta elatusta, lapsilisät tasan ja sitä lapsen sukunimeä ei muuteta vieraan miehen nimiin "yksinhuoltajana"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinhuoltaja ruikuille ei mitään lomia järjestetä- ensin sovitaan isän huoltajuudesta ja lasten asumisesta isällään ilman vastikkeetonta elatusta, lapsilisät tasan ja sitä lapsen sukunimeä ei muuteta vieraan miehen nimiin "yksinhuoltajana"

        Lapset pitää elättää, ei ole olemassa mitään vastikkeellista elatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinhuoltaja ruikuille ei mitään lomia järjestetä- ensin sovitaan isän huoltajuudesta ja lasten asumisesta isällään ilman vastikkeetonta elatusta, lapsilisät tasan ja sitä lapsen sukunimeä ei muuteta vieraan miehen nimiin "yksinhuoltajana"

        Eikös yksinjuoltajuusnole juuri sitä, ettei toinen huoltaja ole halukas tai olemassa lasta varten eli mitä sopimista siinä enää on, jos asiat sovittu jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös yksinjuoltajuusnole juuri sitä, ettei toinen huoltaja ole halukas tai olemassa lasta varten eli mitä sopimista siinä enää on, jos asiat sovittu jo?

        Ei ole näin- ei ole sovittu eikä sovita sairaiden vieraannuttaja äitien- ja viranomaisten kans..


      • Anonyymi

        Yksinhuoltajuudelle on aina peruste. Se onnesimerkiksi että toista vanhempaa ei ole olemassa (isää ei tunneta tai jompikumpi vanhemmista kuollut) tai esim lainvoimainen päätös yksinhuoltajuudelle.

        Ei ole perusteltua maksaa sellaiselle vanhemmalle lapsilisöö, joka ei ole lapsen kanssa. Tarkoitatko vastikkeellisella elatuksella jotain tuollaista?


      • Anonyymi

        Aikuiset lapset ei halua tavata.


      • Anonyymi

        Isä on haudassa.


      • Anonyymi

        Miten voidaan laittaa lapset molempien vanhempien hoitoon, jo ttoinen heistä on esim kuollut? Tarkoitatko, että yksinhuoltajan pitää määrä-ajoin viedä lapset hautuumaalle? Kuinka pitkäksi aikaa heidät pitää sinne mielestäsi jättää ja viedänkö ne lapsilisät sinne haudalle johonkin boksiin vai annetaanko ne kirkolle haudan ylläpitokustannuksia varten?

        Voiko uuden huoltajan valita tuollaisessa tilanteessa?
        Jos toinen vanhempi on esim vankilassa tai häntä ei tunneta (isyydestä ei tietoa), niin millä perusteella tilalle valitaan uusi huoltaja? Valitaanko hönet esim satunnaisotannan kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuiset lapset ei halua tavata.

        Ei haluakaan, vaan asua isänsä kanssa omalla oikealla nimellään.. Tarkista sukunimi!


    • Anonyymi

      Yksinhuoltaja ruikuille ei mitään lomia järjestetä- ensin sovitaan isän huoltajuudesta ja lasten asumisesta isällään ilman vastikkeetonta elatusta, lapsilisät tasan ja sitä lapsen sukunimeä ei muuteta vieraan miehen nimiin "yksinhuoltajana"

    • Anonyymi

      Vituttaa jo - kannattaisiko opetella käyttäytymään

      • Anonyymi

        Niinpä. Ei varmasti harmittaisi niin paljon, mutta kyllä me sinua autamme sen tapaamisen kanssa ja onnea kun se päätös nyt todettu laittomaksi! On varmasti monenlaisia tunteita tuossa tilanteessasi mukana!


    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe