Mikäs ny kun haku tulokset on vasemmassa laidassa ja piennentyny ?
Outo google haku ?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sammuta selain ja käynnistä uudelleen josko se näpyttelykupru korjaantuisi.
Voi olla että olet vahingossa laittanut zoomauksen päälle niin että sivu näytetään pienempänä. Jos ei korjaudu sillä että käynnistät selaimen uudestaan, niin kerro mikä selain on käytössä että voi antaa neuvoja miten tuon saa korjattua.
- Anonyymi
Jos minä olisin sinä, olisin ennen kaikkea huolissani huonosta kirjoitustaidostani.
- Anonyymi
Jos minä olisin sinä keksisin jotain uutta, vaikkapa neuvojen antamista kysymykseen.
Tietysti jos ei ymmärrä kysymystä missä on kirjoitus virheitä niin antaa sitten olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä olisin sinä keksisin jotain uutta, vaikkapa neuvojen antamista kysymykseen.
Tietysti jos ei ymmärrä kysymystä missä on kirjoitus virheitä niin antaa sitten olla.Silloin kun omat voimavarat ja mahdollisuudet keinot ymmärtää asioita ovat rajalliset, kannattaa pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Google ei ole sinun suurin murheesi ja häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun omat voimavarat ja mahdollisuudet keinot ymmärtää asioita ovat rajalliset, kannattaa pistää asiat tärkeysjärjestykseen. Google ei ole sinun suurin murheesi ja häpeä.
Onhan oikein kirjoitus kirjailijalle tai sihteerille tietysti tärkeä asia.
- Anonyymi
Jos kyse on tietokoneesta niin paina ctrl ja vedä hiirellä niin se pienenee tai suurenee.
- Anonyymi
Sori siis ctrl ja hiiren rullalla pyörittelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222844- 1121788
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2311492- 191420
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗851388- 2451338
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh271239Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67983En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25982Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16957