Jos lehmällä olisi siivet, niin kuinka isot niiden pitäisi olla? Villejä arvailuja ja laskutoimituksia?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Osovaako se lehemä lenteä, vaekka olisi miten isot siivet? Utareet ossuu männynlatvoehin.
- Anonyymi
Lentäköön korkeemalla niin ei osu!
- Anonyymi
Näille lehmille oli jo tulla siivet:
Navetan lehmät aiheuttivat palohälytyksen Siikaisiin varhain perjantaiaamuna.
Navetan omistajan saavuttua aamuseitsemältä navettaan hän haistoi nestekaasun hajun. Kävi ilmi, että navetan lehmät olivat jollain ilveellä saaneet rakennuksessa olleen nestekaasupullon auki.
Omistaja kantoi nestekaasupullon pihalle ja tuuletti navetan.
Satakunnan pelastuslaitoksen yksikkö kävi tarkistamassa, ettei navetassa ollut räjähdysvaaraa.
Päivystävän palomestarin mukaan lehmät eivät olleet tapahtuneesta moksiskaan. - Anonyymi
Mikä auto alla??
- Anonyymi
Minua ei lehmien siivet kiinnosta. Enemmän kuvittelen jotta jos mulla ois lentokykyiset siivet.
- Anonyymi
Sinulla on siivet, mutta ne ovat ajanmyötä kutistuneet ...siis käsivarret. Olemme kehittyneet linnuista tällaisiksi olennoiksi. Mihinkähän tämä kehityksemme johtaa. Kasvaako meille ehkä sarvet tai jotain muuta...?
- Anonyymi
..ennen uutena laettovat työkkäristä Pitäjänmäelle hitsaamaan...muistanpa semmosenni pyhäpäivän kaupungilta että manasin lentävie lokkie....on se kuulkoa hyvä jotta ei lehmät lennä...
- Anonyymi
Kun on oekein tenussaan, niin näkkyy vaaleanpunaisia norsuja ja lentävie lehemie.
- Anonyymi
Mikä auto alla??
- Anonyymi00010
Lehmä painaa noin 500-900 kg, eli siipien pitäisi kehittää 5000-9000 kN nostovoima. Siipikuormitus linnuilla vaihtelee kyyhkyjen 37 kg/m^2 albatrossin 140 kg/m^2 välillä. Jos oletamme keskimääräisen siipikuormituksen 70 kg^m2, niin tällöin siipien pinta-alan tulisi olla 500/70 m^2 ... 900/70 m^2 eli 7,14 ... 12,8 m^2
Nyt riippuu, millaisen sivusuhteen haluamme siivelle, eli olisiko lehmä vikkelä ja ketterä kaartaja (matala sivusuhde), vai rauhallinen liitäjä (korkea sivusuhde). Jos oletamme siiven keskimääräiseksi jänteeksi 1 m, se merkitsisi siiven kärkiväliä 7,14 - 12,85 m. Sivusuhde olisi tällöin 1:8,15 - 1:12,85, joka olisi samanlainen kuin lokeilla. Lehmä olisi nopea ja tehokas liitäjä.
Jos puolestaan olettaisimme keskimääräiseksi jänteeksi 2 m, niin tällöin siipien kärkiväli olisi 4,08 - 6,43 m. Se merkitsisi sivusuhdetta 1:4 - 1:6,4 m. Lehmä olisi tällöin ketterä temppuilija kuin kyyhky. Todennäköisesti lehmällä olisi tällöin samanlainen elliptinen siipi kuin Spitfirellä tai Thunderboltilla.
Koska lehmät ovat nisäkkäitä, siivet olisivat samankaltaiset kuin lepakoilla, eli ohutta nahkaa pingoitettuna eturaajojen luihin. Nahka olisi ohutta, ja siinä olisi kevyt karvoitus - mikä tekisi siitä erinomaisen rajakerroksen säilyttämisen ja laminaarivirtauksen kannalta.- Anonyymi00012
Tai otsatukka sialla?
- Anonyymi00011
Onko tekoäly puhunut? Sinällään asiallista tekstiä? Oliko kyseessä P-47?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65998
- 69742
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40696- 145692
- 72656
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46633- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112535Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k182518Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)64496Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail84365Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22358