Ollaan kaverin kans lähdössä kesäkuun puolenvälin paikkeilla Espanjaan. Miten kannattais menetellä- siis mistä tietäis edullisimmat viikon matkat aurinkorannikon seuduille. Tuntuu et kaikki matkat on yli 600€. Eiks niitä pitäis saada halvemmallakin.
Kerrothan vinkkisi! Kiitos jo etukäteen!
Edullisesti Espanjaan???
10
1679
Vastaukset
- viime hetki
Kannattaa odotella ihan rauhassa. Aurinkorannikolle tekee niin moni matkatoimisto matkoja, että niitä varmasti jää äkkilähdöiksikin. Ja halvemmalla saa varmasti, kuin listahinta.
- pelkät lennot
Aurinkomatkojen sivuilta pelkät lennot meno-paluu Malagaan 350euroa. Tjäreborgilla suunnilleen sama hinta. Finnairin sivuilla kalliimpi.
- Tallinnan kautta?
Katsokaa KLM-yhtiön lentoja...tai sitten jos seikkailumiletä piisaa, menkää esim. Tukholmasta/Saksasta Barceloonaan.... Sillä Tallinnasta on halpalentoja useaan paikkaan ja sitten voi jatkaa Barcelonaan/Malagaan...
- malagaan
Tallinnan kautta? kirjoitti:
Katsokaa KLM-yhtiön lentoja...tai sitten jos seikkailumiletä piisaa, menkää esim. Tukholmasta/Saksasta Barceloonaan.... Sillä Tallinnasta on halpalentoja useaan paikkaan ja sitten voi jatkaa Barcelonaan/Malagaan...
AirFinland on ainoa joka lentää suoraan Malagaan ja matkapörssin (www.matkaporssi.com) kautta on hyviäkin tarjouksia, itse maksoin hki-malaga-hki 326 € meno-paluu. Löysin netin kautta myös majoituksen 300 € / 7 vrk / 2 hengen huoneistossa eli minun matkanhinnaksi tuli vain 476 €.
- avión
malagaan kirjoitti:
AirFinland on ainoa joka lentää suoraan Malagaan ja matkapörssin (www.matkaporssi.com) kautta on hyviäkin tarjouksia, itse maksoin hki-malaga-hki 326 € meno-paluu. Löysin netin kautta myös majoituksen 300 € / 7 vrk / 2 hengen huoneistossa eli minun matkanhinnaksi tuli vain 476 €.
Air Finland, Finnair sekä matkatoimisto Hispanian
(www.hispania.fi) kautta löytyy lentoja Malagaan. - Ramon P.
malagaan kirjoitti:
Olen lentänyt tuon välin monta kymmentä kertaa suorana, mutta en kertaakaan vielä Air Finlandilla.
- aku
malagaan kirjoitti:
tuossahan tuo kysymys jo olikin, eli mistä löysit majoituksen? Itsekin olen katellut tuonne matkoja, mutta matkatoimistot turhan kalliita.
- miguel_marbella
Jos olette natteja hoikkia tyttoja niin voin maksaa lennot ja tarjota majoituksen taalla Marbellan asunnossani. Tilaa on.
Tarjoan myos ilmaiset illat tasokkaassa clubissani, ainoa mita oletan etta olette sen verran avomielisia etta vetasetta pienet "tanssit" siina lavalla illan mittaan ja pidatte juttu seuraa herrasmihille. Jokaisesta paukusta jonka asiakas teille tarjoaa makan viela puolikkaat sen hinnasta.
Jos kiinnostaa muitakin niin lisatietoja voi kysella osoitteesta [email protected]- ¡asco!
herralla on oikein "barra americana! On siinäkin leuhkimisen aihe... Toivottavasti suurin osa suomalaisista tytöistä on niin fiksuja, etteivät lähde tuohon touhuun. Eikö sinulle riitä ne sadat laittomat siirtolaiset, joita Espanjassa on? Heitähän on helppo käyttää hyväkseen, ¡so viejo verde!
- Mari
Ottakaa lennot Ryan Airilta ja varatkaa huone hostellista = tulee todella edulliseksi.
Toinen vaihtoehto on Hispanialta, heillä on halpoja pakettimatkoja. Kolmas vaihtoehto on lentää Ryan Airilla esim. Jereziin, vuokrata auto ja ajella viikko ja pysähtyä pikkukyliin yöksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995