Roskat leffassa

Anonyymi

Käytiin pitkästä aikaa leffateatterissa. Edellä oli suosittu toimintaleffa ja paljon jengiä katsomassa. Näkymä salissa oli aika hurja. Maahan pudonneita ja tallottuja popcorneja kaikkialla. Monen paikan ympärillä kasa karkkipapereita ja tyhjä pussi viskattuna lattialle. Purukumeja tallattuna lattiaan tai liimattuna plyysipenkkeihin. Siellä täällä muutamia tyhjiä rutattuja kaljatölkkejä, kun oli perjantai ilta. Kokismukeja. Maahan kaatunutta tahmeata limua. Ja muuta ryönää ...

Oliko siisteys ja käytöstavat unohtuneet, kun valot sammuivat? Ikävä tulla roskien keskelle seuraavaan näytökseen. Ei niitä kukaan ehdi välillä siivoomaan.
Vai valitanko ihan turhasta?

5

1052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siivouksesta säästetään aina ensimmäisenä ja monet firmat epäonnistuu palkkaamaan siihen ollenkaan tai riittävästi osaavaa väkeä. Se on oikeasti työ mikä vaatii osamista ja aikaa, mutta kukaan ei suostu siitä maksamaan, joten jää tekemättä kunnes asiasta tulee ongelma rakenteille tai noottia jostain terveys/palotarkastuksessa.

• Anonyymi

ett valita yhtään turhasta. Kyllä oon huomannu saman asian, kun nykynuoret heittää vaan kaikki roskat maahan eikä vaivauduta viemään roskiin tms....parempaan paikkaan.

Ihan sikamaista menoo...en tiiä mikä noissa nuorissa on kun tollai käyttäytyy ??
      Leikitäänkö niin kovista ettei kehdata viedä roskiin vaan pitää kavereiden nähden heittää vaan maahan ??

• Anonyymi

Kyllä siellä elokuva teatterissa käy muutkin kuin nuoret.

• Anonyymi

Jokainen varmaan aattelee, että tipauttaa jotain pientä. Mutta jos jengiä on paljon, niin paikka muuttuu tosi roskaseks

• Anonyymi

Ei kannata hirveesti syytellä eikä nykynuoria syyllistää! Leffassa käynti on aina ollut rentoo nuorten yhdessäoloo. Paremmin siististi sisätiloissa kuin ulkona kadulla häiriköimässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109