Elikkä mulla on ensimmäinen oma koira ja oon huomannut että nukkuu paaaljon enemmän kuin esim mitä kaverini saman ikäinen ja saman rotuinen pentu nukkuu. Oon kyllä ollut tietoinen, että koiranpennut nukkuu paljon mutta en aatellut että vielä tuonkin ikäisenä. Varsinkin just kun nähnyt kavereiden koiria tuon ikäsinä, niin eihän ne nyt nuku melkeen yhtään enää.. Pentu nukkuu siis yöllä n. 8h ja ite oon töissä sen 7h, jolloin luultavasti pentu ottaa hyvät tirsat. Tuun kotiin töistä, pentu hereillä n. Tunnin jolloin käydään pitkällä lenkillä. Tän jälkeen se nukkuukin melkeen koko loppu illan n. 3-4h iltapalaan ja iltalenkkiin saakka 🤨.. toki siis ton mun työpäivän (7h) aikana tuttava käy sen kanssa pienen lenkin ja antaa sille ruoan, mutta ei se visiitti 30min kauempaa kestä. Tuttava kertoo aina että siellä se oli sohvalla nukkumassa kun hän saapuu.
Urospentu nukkuu koko ajan
Anonyymi
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tähän vielä lisätäkseni, koira on aina nukkumassa myös kun töistä tulen tai olen kaupassa käynyt tai ihan milloin vaan. Kyllä se on sen 30min hereillä aina välillä mutta ei oikeestaan kauempaa.
- Anonyymi
Eikö se ole parempi että se nukkuu, kuin että haukkua räksyttäisi päivät pitkät ja saisit valituksia naapureilta.
Oikeastaan kaikkien koirien olisi syytä nukkua ne ajat milloin eivät syö tai ulkoile.- Anonyymi
Siis enhän mä tietenkään valita siitä, että toinen nukkuu, mutta ihan vaan mielenkiinnosta kyselen et onks se niinku normaalia muiden koiranomistajien mielestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180