Miksi otettu melkein vain lösö-naisia?q

Anonyymi

Miehet hoikkia.

Muutenkin nelonen huono, mtv/sub huomattavasti kovempi, kun oli paljon sexynaisia

17

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otanta keskiverto naisista, tältähän se näyttää kun kaupungilla katselee ympärilleen.
      Tunika ja legginsit toppatakki.
      Suomalaisista naisista 70% on ylipainoisia.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa ,jos katselee ympärilleen,niin kyllä löytyy isomahaisia miehiäkin pilvi on pimein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ,jos katselee ympärilleen,niin kyllä löytyy isomahaisia miehiäkin pilvi on pimein.

Miehet ovat ylipainoisinakain yleensä ryhdikkäämpiä, naisilla läskit pursuu ihan eri tavalla. Valtavasti ylipianoisuus lisääntynyt molemmilla sukupuolilla 70-luvulta, silloin ylipainoisuus oli vielä harvinaista aikusillakin, nyt jo lapsetkin syötetään possuiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos näkyy mahakkaita miehiä ei poissulje sitä että todellakin näkyy paljon nuoria tosi lihavia naisia. Syynä taitaa olla ne sidukat ja sipsit. Liikunnan harrastamisen puute myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli kysymys :miksi otettu vain melkein lösö naisia?
        Ei kysytty miehistä mitään ja siksi vastaan vain kysymykseen.

• Anonyymi

Lähes kolme miljoonaa suomalaista on ylipainoisia. Olen nähnyt ylipainoisia miehiäkin ja jopa lapsia.

• Anonyymi

Aivan on turha syyttää naisia lihavuudesta,niitä löytyy joka lajista ,kesä sen aina paljastaa karulla tavalla .tänne nyt tänä vuonna on joku vaan halunnut näin ,vähän tukevampia naisia.

• Anonyymi

Esittelyvideoiden perusteella valintakriteerinä oli muitakin kuin vain paino ja pituus.

• Anonyymi

En tuohon niin ota kantaa mutta tuo että ns. urheilullisimmat olivat niitä jotka luovuttivat. Nämä ns. normi naiset aivan jees tyyppejä juuri ominensa.
      Katsokaas nyky urheilijathan ovat valittajia ja selittäjiä vaivoineen ym asmapiippuineen jos jonkinlaista mutku mutku sitku sitku selitystä täynnä.
      Tältä nyky urheilu yleisesti kuultuna näyttää.

• Anonyymi

Valinnoissa on huomioitu katsojien kohderyhmä, eli keski-ikäiset naiset ja teinipissikset.

• Anonyymi

Heh heh. Siinä ryhmässäkö ne läskit esiintyvät! Onneksi olen jo eläkeiässä ja normaalipainoinen.

• Anonyymi

Aikamoista.se lihavin nainen suihkussa oli tissisiöleen vaikka miehiäkin siel klo 2310

• Anonyymi

Älä valita lösö naisista ,onhan niillä tekoripset ja hiusllisäkkeet joista näkyy teipit ovat teippi päitä teko tissit ja potoksia . Katsoppa tarkemmin.

• Anonyymi

Mutta läskimakkarat taitaa olla ihan omia. Ei varmaan miinakaan ole tehnyt päivääkään töitä, istuskelee vaan sohvalla ja välillä käy baarissa juopottelemassa.

• Anonyymi

Miehet manletteja soija poikia

• Anonyymi

Meinaatko että tv- kanavalla on merkitystä ketä valitaan BB -taloon ?!?!
      Tai millä kanavalla yleensä näytetään minlälaisiakin ihmisiä.
      EI VOI OLLA TOTTA !!!!!

• Anonyymi

Olet varmaan katsellut niitä tv-sarjoja joissa luonnottoman näköisiä pyntättyjä ja leikkauksia läpikäyneitä naisia.
      Nyt puhutaan BB - talon asukkaista!!!
      Erittäin hyväkuntoisia naisia !!!
      Ehkä vaan huono sattuma ? !? että molemmat luovuttajat ulkona nukkumisesta olivat eniten treenanneet ja urheilleet !!?!??!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe