Miehet hoikkia.
Muutenkin nelonen huono, mtv/sub huomattavasti kovempi, kun oli paljon sexynaisia
Miksi otettu melkein vain lösö-naisia?q
17
163
Vastaukset
- Anonyymi
Otanta keskiverto naisista, tältähän se näyttää kun kaupungilla katselee ympärilleen.
Tunika ja legginsit toppatakki.
Suomalaisista naisista 70% on ylipainoisia.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa ,jos katselee ympärilleen,niin kyllä löytyy isomahaisia miehiäkin pilvi on pimein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa ,jos katselee ympärilleen,niin kyllä löytyy isomahaisia miehiäkin pilvi on pimein.
Miehet ovat ylipainoisinakain yleensä ryhdikkäämpiä, naisilla läskit pursuu ihan eri tavalla. Valtavasti ylipianoisuus lisääntynyt molemmilla sukupuolilla 70-luvulta, silloin ylipainoisuus oli vielä harvinaista aikusillakin, nyt jo lapsetkin syötetään possuiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos näkyy mahakkaita miehiä ei poissulje sitä että todellakin näkyy paljon nuoria tosi lihavia naisia. Syynä taitaa olla ne sidukat ja sipsit. Liikunnan harrastamisen puute myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kysymys :miksi otettu vain melkein lösö naisia?
Ei kysytty miehistä mitään ja siksi vastaan vain kysymykseen.
- Anonyymi
Lähes kolme miljoonaa suomalaista on ylipainoisia. Olen nähnyt ylipainoisia miehiäkin ja jopa lapsia.
- Anonyymi
Aivan on turha syyttää naisia lihavuudesta,niitä löytyy joka lajista ,kesä sen aina paljastaa karulla tavalla .tänne nyt tänä vuonna on joku vaan halunnut näin ,vähän tukevampia naisia.
- Anonyymi
Esittelyvideoiden perusteella valintakriteerinä oli muitakin kuin vain paino ja pituus.
- Anonyymi
En tuohon niin ota kantaa mutta tuo että ns. urheilullisimmat olivat niitä jotka luovuttivat. Nämä ns. normi naiset aivan jees tyyppejä juuri ominensa.
Katsokaas nyky urheilijathan ovat valittajia ja selittäjiä vaivoineen ym asmapiippuineen jos jonkinlaista mutku mutku sitku sitku selitystä täynnä.
Tältä nyky urheilu yleisesti kuultuna näyttää. - Anonyymi
Valinnoissa on huomioitu katsojien kohderyhmä, eli keski-ikäiset naiset ja teinipissikset.
- Anonyymi
Heh heh. Siinä ryhmässäkö ne läskit esiintyvät! Onneksi olen jo eläkeiässä ja normaalipainoinen.
- Anonyymi
Aikamoista.se lihavin nainen suihkussa oli tissisiöleen vaikka miehiäkin siel klo 2310
- Anonyymi
Älä valita lösö naisista ,onhan niillä tekoripset ja hiusllisäkkeet joista näkyy teipit ovat teippi päitä teko tissit ja potoksia . Katsoppa tarkemmin.
- Anonyymi
Mutta läskimakkarat taitaa olla ihan omia. Ei varmaan miinakaan ole tehnyt päivääkään töitä, istuskelee vaan sohvalla ja välillä käy baarissa juopottelemassa.
- Anonyymi
Miehet manletteja soija poikia
- Anonyymi
Meinaatko että tv- kanavalla on merkitystä ketä valitaan BB -taloon ?!?!
Tai millä kanavalla yleensä näytetään minlälaisiakin ihmisiä.
EI VOI OLLA TOTTA !!!!! - Anonyymi
Olet varmaan katsellut niitä tv-sarjoja joissa luonnottoman näköisiä pyntättyjä ja leikkauksia läpikäyneitä naisia.
Nyt puhutaan BB - talon asukkaista!!!
Erittäin hyväkuntoisia naisia !!!
Ehkä vaan huono sattuma ? !? että molemmat luovuttajat ulkona nukkumisesta olivat eniten treenanneet ja urheilleet !!?!??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279