Otin riistakameraan laiteliittymän DNA:lta hintaan 4,90€/kuukaudessa.
Kuva määrää ei ole rajoitettu ja kuvat tulevat sähköpostiin.
Yllätyin kun kuukausimaksu olikin n.100€ .
Soitin asiakaspalveluun jossa hiukan tylysti sanottiin koska kuvat kamera lähettää MMS viestinä niiden hinta on n.40cent kappale.
Annettiin ymmärtää että pitää tajuta kamerasta ohjelmoida MMS lähetys pois .
Se siitä halvasta liittymästä.
DNA laiteliittymä (tuli kalliiksi)
4
1723
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se operaattorin vika ole jos asiakas ei ole tutustunut laitteen asetuksiin ja säätänyt ne oikein.. operaattori tarjoaa vain liittymän ja vastaa sen toimivuudesta..
- Anonyymi
Olipa pska homma ja dnaL vielä Suomen kalleimmat mms sikahintaiset olleet jo vuosia.
- Anonyymi
Jos ei osaa käyttää liittymää niin turha tänne on itkeä.
- Anonyymi
Tuo menee oppirahoina ja pientä verrattuna jos vaikka murtovarkaat tekee tuhojaan mökillä. Kannattaisi jokaisen hankkia mökilleen, vakuutusyhtiöidenkin kannattaisi hyvittää vakuutuksessa tai omavastuu/maksu korkeampi ellei ole kameravalvontaa tai muuta hälytystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1766488- 1481784
- 1131568
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢36942Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96903Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan236814- 41799