Millaisia kokemuksia äänihuulileikkauksesta? Miten pitkää pitää olla sairaslomalla ja milloin ääni palaa normaaliksi?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Muutama viikko puhekieltoa, joten sen takia määräytyy tarvitaanko sairauslomaa ja kuinka pitkään. Itse jouduin puhumaan työssäni, joten sairauslomaa tuli toipumisajaksi.
Äänihän ei enää palaa "normaaliksi", vaan se on muuttunut ja on varottava ettei väärällä äänenkäytöllä pilaa leikkaustulosta.- Anonyymi
Saako leikkauksen jälkeen ääniterapiaa julkiselta puolelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako leikkauksen jälkeen ääniterapiaa julkiselta puolelta?
Varmaankin saa. Ainakin nyt saatu 10x lähete aivan ihanalle terapeutille, kolme kertaa jäljellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin saa. Ainakin nyt saatu 10x lähete aivan ihanalle terapeutille, kolme kertaa jäljellä.
Hyvä tietää. Ovatko ääniterapeutit julkisen puolen omia vai ostopalvelua (yksityisiä)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää. Ovatko ääniterapeutit julkisen puolen omia vai ostopalvelua (yksityisiä)?
Ainakin itse kävin julkisen puolen terapeutilla, mutta vaihtoehtona lienee myös yksityinen jos julkiselta puolelta ei ole mahdollista saada palvelua halutulla aikataululla.
- Anonyymi00006
Sairasloma 3.5 viikkoa, puhumatta ei tarvitse olla, voit sanoa muutaman sanan 2-4 päivän aikana leikkauksesta. Viikon päästää enemmän. Kolmen viikon päästä saat puhua normaalisti. Äänihuulet eivät ole kipeitä leikkauksen jälkeen, kielesi ja kurkkuni jonkin verran. Helppo leikkaus, menet aamulla ja pääset jo 4h kuluttua kotiin.
- Anonyymi00007
Mt -ongelmauisen autistin valinta. Tyhmää sakkia sosiaalisesti.
- Anonyymi00008
Se joka haukkuu sen napa paukkuu
- Anonyymi00009
Porukka, johon viittaat, koostuu nuorista, naispuolisista henkilöistä, joten ei liity tähän ketjuun millään lailla. Tuo autisti-spämmääminen jokaisessa ketjussa on kieltämättä autistista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1461163Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214770En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541