Millaisia kokemuksia äänihuulileikkauksesta? Miten pitkää pitää olla sairaslomalla ja milloin ääni palaa normaaliksi?
Äänihuulileikkaus
5
176
Vastaukset
- Anonyymi
Muutama viikko puhekieltoa, joten sen takia määräytyy tarvitaanko sairauslomaa ja kuinka pitkään. Itse jouduin puhumaan työssäni, joten sairauslomaa tuli toipumisajaksi.
Äänihän ei enää palaa "normaaliksi", vaan se on muuttunut ja on varottava ettei väärällä äänenkäytöllä pilaa leikkaustulosta.- Anonyymi
Saako leikkauksen jälkeen ääniterapiaa julkiselta puolelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako leikkauksen jälkeen ääniterapiaa julkiselta puolelta?
Varmaankin saa. Ainakin nyt saatu 10x lähete aivan ihanalle terapeutille, kolme kertaa jäljellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin saa. Ainakin nyt saatu 10x lähete aivan ihanalle terapeutille, kolme kertaa jäljellä.
Hyvä tietää. Ovatko ääniterapeutit julkisen puolen omia vai ostopalvelua (yksityisiä)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää. Ovatko ääniterapeutit julkisen puolen omia vai ostopalvelua (yksityisiä)?
Ainakin itse kävin julkisen puolen terapeutilla, mutta vaihtoehtona lienee myös yksityinen jos julkiselta puolelta ei ole mahdollista saada palvelua halutulla aikataululla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833