Vaimoni janoaa spermaa

Anonyymi

Olemme kinky pariskunta ja harrastaneet jo yli 10 vuotta kinkyilyä yhdessä. Viime aikoina vaimo on innostunut sperman mausta oikein kunnolla ja haluaa sitä jatkuvasti. Niinpä olemmekin päätyneet ns.kidutus toimintaan.. Vaimo pitää mua useamman päivän kiihottuneessa tilassa eri tavoin. Tiukoissa seksikkäissä asuissa pukeutuneena ja runkkaa munaani vähän väliä. Mutta niin etten tule.. 3-4 päivän päästä hän sitoo mut kiinni ja "lypsää" lasiin spermat. Ja nautiskelee tämän juoman.
4:n päivänä alkaa kyllä jo palleja jomottamaan.. Kysymys kuuluukin josko joku osaisi vastata.. Pystyykö tälleen kiusaamaan 7-8 päivää? Vai alkaako sperma valumaan väkisin pihalle..?? 4 päivää tuntuu olevan ihan max kun jomotus on palleissa aika tuskanen..

11

6712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sperma on erittäin vitamiinipitoinen ja proteinia sisältävä ainesosa.

• Anonyymi

Tyttökaveri 36v, on ollut alusta-asti himokas imemään kertoi että saa itsekkin pieniä orgasmeja kun sperma lentää suuhun. Kerran oltiin illalla rannalla istuttiin viltillä vähän sivussa, tuli kolme nuorta poikaa kehumaan tyttökaveriani, sanoin pillua ette saa voi imeä vuorotellen Titta imi poikia kontallaan hyväilin koko ajan takaa pillusta se kostui niin että päällyhousut kastui. kahta imi kerran ja ensimmäistä kahdesti. Pojat lähti huutelematta pois, katselin ympärille Titta oli vielä kontallaan ja pyyhki puseroaan käskin laskea housut katseli ympärilleen ja olihan märkä huokaili olen huora voi jumaliste kun halutti antaa niille, pillu lotis ja Titta ulis ja vapisi laukesin sisäännosti housut nauroi saat nuolla kotona, kulki villatakki lantiolla nojasi ja sanoi ei ole ollut koskaan näin liukasta kävellä kohta huudan jos en saa.

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spedellä taas sekottaa buaahaa

Jaahas spede näyttää taas olen ihan pihalla. Mut anna sekottaa ei se ketään kiinnosta. Voit jättää ilmoittelusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas spede näyttää taas olen ihan pihalla. Mut anna sekottaa ei se ketään kiinnosta. Voit jättää ilmoittelusi.

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri

Joo joo uskotaan uskotaan. Eihän se sun vika oikeesti oo. Isälläs vissiin lorahti kusta joukkon kun sua alulle pani.

• Anonyymi

Sulla urpolla jomota ku korvien välissä buaahaa

• Anonyymi

Sulla hölskyy siellä kusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla hölskyy siellä kusi.

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

Mahtuko tuo ennää kusen täyttämään päähäs

• Anonyymi

Mun vaimo haluu pilluun kaiken ,vaatii että ruiskitaan pilluun.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      71
      4080
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      85
      3365
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      98
      3148
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      101
      3012
    5. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      37
      2827
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2664
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      242
      2540
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2442
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      215
      2416
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      92
      2309
    Aihe